Club -tf- TÄYSKÄSI pe 6.4.2007 @ Kotka

263 posts, 14 pages, 26,025 views

armakettu

Posts: 11

#261 • • armakettu arma fox, kept in a concrete box.
- WARNING -
väsynyttä tekstiä



Mulla on tässä päivänmittaan jalostunut mm. tälläinen ajatelma: ???, ??!!.

En oikein paremmin osaa speksata mutta melkeinpä joka helvetin ikinen postaus minkä olen lukenut tässä threadissa, on ollut provokatiivinen, vituttava, turha bensalitra etc.
Tässä on nyt IHAN HAUSKOJEN BILEIDEN jälkeen seurattu;

Joko jonkinlaisen maalaisjärjen esittelyä ihmisille joilla on selkeästi useampiakin issueita setvittävänä itsensä, bileiden, volumetasojen, Diski Jukkien, korvatulppien ymv kanssa.

Minun mielestäni todellakin on vastoin parempaa tietoa, tuomittavaa mennä kenenkään henkilökohtaisesta päihdepolitiikasta huutelemaan tahi postailemaan mitään. Minusta tämä on ihan täysin ymmärrettävää, oli se todellisuus mitä tahansa.

...kuitenkin, samaan aikaan toisessa leirissä tapahtuu kummia.
Kuullaan että joku piruparka heittää perusteettoman narkkileiman henkilön x/y/z ohtalohkoseen, ja vot! Eipä mene kotvaakaan, kun koko Kotkan sädekehäkaarti silmät kiiluen nakutteleepi replyänsä kello viisi yöllä, "miten sä kehtaat!" En todellakaan väitä että täällä kaikki nappailisivat jotain, ja vielä vähemmän toivon sitä.

Jaarittelu jatkuu mutta on tässä mukamas pointtikin.
Se, että mennään arvaamaan jonkun toisen päihteilyistä julkisesti, se on kusipäinen teko. Vaikka henkilöllä päihdeongelmia olisikin niskassaan, niin ne tuskin kuuluvat kenellekään muulle kun yksilölle itselleen (joo ei mennä rikoslakiin tässä nyt), ja niille joille hän haluaa ne jakaa (tavalla tai toisella).

Mutta kun jatkoin lukemista niin vituttipa vielä enemmän muutaman paikallisen doctor Philin ilmainen nettidiagnoosi... Eikö läksytyksen jälkeen hitusen kalskahda jääviltä ruveta jakelemaan piparipapereita skitsofreniasta tmv. mielenterveyshäiriöihin vihjaten?

Mun mielestäni diagnoosit voisi jättää ihan mielenterveystyön ammattilaisille, siinä missä päihdeongelmatkin omilleen. (2nd weak pun intended).

Ei oikein osaa kettu nyt pukea sanoiksi sitä mitä ajattelen mutta sönkätäänpä tähän nyt jotain. Tämä bittipaskavuori on tässä bileiden jälkeen kerännyt jo muutamisen sivua tekstiä eritasoisina postauksina. Olen myös spottaavinani tuolta seasta tämän kai melko universaalin ilmiön vai liekö pelkästään kotkalainen tapa näin voimakkaana.

Eli: Heti kun joku menee sanomaan jotain, mitä ihmiset eivät halua kuulla, ovat eri mieltä, johtuen se sitten siitä läpän laadusta, tulkintavaikeuksista tai ihan mistä tahansa: ei mene kauaa kun alkaa se kiherttyttävän helppo nettivittuilu; tuo päänaukomisen jaloin sekä ritarillisin muoto.

Kun yksilö sitten yrittää puolustaa itseään, niin huomaan paikalle laskeutuvan muutamankymmenen koulukiusatun spetsnaz-ryhmä venyttämään näiden heikkojen standup/letdown-esitysen piinaa ajallisesti ruiskimalla fleiminesteitään + muuta sisällötöntä paskaa pelkästään vittuilu/provomielessä. Turha tässä kai mitään huonoa huumoria PLURrista ylipäätään heittää, sen kai läpäksi jo mieltää ihan by definition. Imho kuunnioitusta kanssaihmistä kohtaan voisi pikkuriikkisen treenata, ihan alkuun hyvä niksi on pitää pällinsä sulki jos ei tosiaan ole mitään hyvää sanottavaa.

Öitä murut,
ja niin, saa toki olla eri mieltä. Silloin tosin joudun puukottamaan välittömästi naamaan, tai vähintäänkin kirjoittelen susta henkilökohtaisen, äärimmäisen ilkeän & pilkallisen runon klubbariin. Senjälkeen kukaan ei SA-LET-TIIN enää bailaa sunkanssa.

Best regards,
[email protected]
Dementation

Posts: 2,892

#262 • • Dementation wednesday?

armakettu, 10.4.2007 02:13:
---klip---



Nauroin muutamia juttuja, se on ihan jees.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

armakettu

Posts: 11

#263 • • armakettu arma fox, kept in a concrete box.
..yritin kyllä tehdä paria ihan oikeaa pointtiakin tuossa selväksi senkummemmin alleviivaamatta kenties nyt ei ole se tuotteliain kellonaika satuiluun. älkää silti jaksako tapella ja rääpiä täysin turhista asioista ja jos siihen jostainsyystä päädyttekin niin tehkää se salaa marjapensaassa.