Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,859 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#121 • • Jussi Soro choon!
Vuosi sitten hieman humalassa menin kaatamaan tuopillisen vettä Captain Tinribin syliin kun istahdin ”hieman lennokkaasti” sohvalle. Kapteeni oli menossa soittamaan n. 15 minuutin kuluttua, ja vesi kaatui ns. ”tiettyyn paikkaan”.

Onhan noita muitakin, mutta toi nyt tuli päällimmäisenä mieleen.

Muistaakseni Jone otti tilanteesta kuvankin?
rec

Posts: 2,923

#122 • • rec

Jone:
---
Rx:
tämäpä ei tapahtunut mulle joten voin sen hyvin täällä kertoa... oltiin lahdessa bileissä ja harri sitten soitteli siellä ja oltiin juomas kaljaa siinä ku joku pätee ja huutaa: ”HANNU, HANNU!” menee hetki kun joku sen kaveri siinä vieressä tökkää kylkeen sitä ja sanoo että ”pssst, sen nimi on harri... ” *täh* *justjoo*

---


Fuckin' *REEEEPS!* *iihhih*

Tää on just näitä. IMO jos ei oikeasti tunne esiintyjää henkilökohtaisesti, niin vois kyl pysyttäytyä siinä artistinimessä.



*TÄYSIN SAMAA MIELTÄ*
Oikeen vituttaa välillä, q jengi pätee ja sanoo esim.: ”Vähän toi DJ on hyvä soittaa ja huutelee sille; Villeee.. hyvä, hyvä! Harriii.. vähän sä oot paras!” tms. Syvältä tollaset ihmiset! *dissaa*

Luulis tollaset olevan aikas *pelle*:jä!!!
Simon Templar

Posts: 780

#123 • • Simon Templar
Oltiin totaka vuotena järjestetyissä koneisto festareilla kupittaala turussa infinityn kanssa ja soitin aivan tolkuttomassa kännissä silloiselle koneiston järkkärille että teillä on täälä koneisto alueela ongelma!!!kun kaveri ei pääse vippi puolelle kuselle!!Siihen tommi totesi että ei millään pahalla mutta mulla olis tässä vähän muutakin tekemistä!!sitten aamulla asian tajuttuani havetys valtasi minut ja jouduin lähettämään anteeksi pyyntö viestin mitä pikimminkin:)*blush*
Dalifemme

Posts: 1,629

#124 • • Dalifemme Dementia simplex
INFIANA: Hey dont worry,tollaset laitetaan aina hauskanpidon piikkiin loppujen lopuksi. Mäkin oon joskus menny kännipäissäni ilmottautumaan märkä t.paita skabaan ja KAIKKI ketä mä vähemmänkään tunsin oli paikalla. Musta on kuvia riehumassa jossain skidien muovisessa kahluualtaassa parin kundin ja mimmin seassa meikit poskella..*eiei* Kehtasin näyttää naamaa aika paljon pari viikkoo sen jälkeen mut sit joku toinen mogas ja huomio siirty musta pois *plur*
Avatar
#125 • • yana Guest

infiana:

Vedin kauheet pleksit ja maine meni lopullisesti... Must on kuvia työntämässä kieltäni kaikkien kurkkuun... Iästä tai sukupuolesta riippumatta.. En malta odottaa et ne julkastaan... Anqqa pleez, show some mercy... *poks**eiei**iihhih*



eiks fiksu hoitais ton privana ja eika ois ruikuttamassa sita jokapaikassa niin etta jokainen aivan varmasti saa kuulla asiasta?

nyt vaikka mitaan kuvia ei ikina tulisikaan jaa susta varmasti juuri sellainen kuva mita et haluaisi ;)

[muokattu 30.9.2003 16:16]
Orfeus

Posts: 5,872

#126 • • Orfeus

Rx:
tämäpä ei tapahtunut mulle joten voin sen hyvin täällä kertoa... oltiin lahdessa bileissä ja harri sitten soitteli siellä ja oltiin juomas kaljaa siinä ku joku pätee ja huutaa: ”HANNU, HANNU!” menee hetki kun joku sen kaveri siinä vieressä tökkää kylkeen sitä ja sanoo että ”pssst, sen nimi on harri... ” *täh* *justjoo*


Toi alkaa oleen jo aika paha*iihhih*
itis

Posts: 2,518

#127 • • itis Morning Star
No joo, tyypit dissaa, ei ollut ehkä parhaita Infianan päiviä, mut kyl se siitä... Otetaan vaan muutkin huomioon ens kerralla. Oli silti aika villejä kuvia. Melkein harmittaa kun anqqa ei julkaissut kaikkia aikaansaanoksia joitaq sille lähettelin *nauru* *reps*

Ja oli siel hauskaakin säteessä... *pihkassa*

Infiana: *piis*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

UnityF

Posts: 15,721

#128 • • UnityF joo just se
ihan jo tämä vappu pelkästään.. huoh... mie join ”hieman” tota kunigas alkoholi.... kaaduin tanssilattialle ja en päässy ylös... hyppäsin takaapäin yhen ukon kaulaan ja pussasin sitä niskaan kunnes tajusin et hups väärä ukko.. tai se et en pysyny pystyssä kun piti laittaa julisteita kiinni.... oon nähny puolet varmaan klubbarin väestä mut mitään en muista koska seuraavalla viikolla kyselin ”muih mites sun wappu” ..”ihan jees istuit mun sylissäkin...” huoh..



Muutamat säteet taaksepäin niin breezeri oli mun paras kamu ja huoh kun tuli se vessahätä ja kaikki vessat oli varattuja niin mie meen kyykkyyn ja koputtelen siihen inva vessaan kop kop voisitteko päästä mut plur pissalle.. *blush* ja kaiken lisäksi eräät otti siitä todistusaineestoo.. oli kivaa nähän jälkeenpäin niitä *blush*onneksi sit pääsin sinne plur pissalle sentään vessaan saakka...



ja noita tarinoita riittää vaikka kuinka paljon...*hih*
Kaizu

Posts: 194

#129 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Oltiin abiristeilyllä ja laiva sitten oli yötä Tallinnan satamassa ja oltiin frendin kanssa jo painuttu yöpuulle, yhden hyttikaverin vielä ryypätessä jossain. Noh, aamulla tämä lonely rider sit hyökkäs hyttiin huutaen että ollaan Helsingin päässä jo ja, että olis melkoinen kiirus pois laivasta. Viereisellä sängyllä nukkunut kaveri sit yhtyi samaan huutoon ja totesi että: ” Kaitsu nyt äkkiä ylös! Arttu puhuu totta, mä näen suurkirkonkin. Tosiasiassa hytin ikkunasta näkyi Tallinnaan ja siellä jonkinmoinen radiomasto. Siinä sitten hetki revittiin farkkuja jalkaan melkoisella kiireellä *nauru*. Noh järkytyksestä selvittyämme siirryimme aamuoluelle.
Ei mikään moka mutta eniwei *hih*

--
PaartiPaarti

Keniro

Posts: 369

#130 • • Keniro
Hmm, mitäköhän nyt oisin bileissä mokaillu.. No joskus tuli otettua vähän liikaa sitä 97% juomaa niin siinä sitten katos kaikki vaatteet päältä ja keskellä talvee bokserit jalassa luistinkentälle kikkaileen *ding*
martina

Posts: 1,875

#131 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
jooj tota olin pikaasen kännishä... ja törmäsin isoon seinäpeiliin, kun luulin sitä oviaukoks... *iihhih* upsii.... peilin vieressä oli se oikea aukko, mihin frendi sitten nopeasti mut kiskasikin... *nauru*
Violette

Posts: 102

#132 • • Violette Humppamuija
Mähän olen oikein perso alkoholille (lue: kunnon doku) ja on kyllä useamminkin tullut oltua ihan naamat bileissä etten oikein tiedä kehtaanko edes näyttää naamaani enää missään *igor* *blush* Aika paljon kun on tupannut olemaan tekemisissä juuri niiden kanssa, jotka eivät ole humalassa vaikka minä olen *eiei*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

micqo

Posts: 1,094

#133 • • micqo
Joskus tuli kämmäiltyy aina kemuissa mut nykyään osaa olla jo ihmisiksikin *heiii*
Lnn Sika

Posts: 2,847

#135 • • Lnn Sika
lähdin extempore helsinkiin bileisiin, join matkalla liikaa, sammuin heti melkein kun sisään pääsin>
lensin pihalle.
Avatar
#136 • • . Guest

Niklas N., 4.8.2005 15:18:
lähdin extempore helsinkiin bileisiin, join matkalla liikaa, sammuin heti melkein kun sisään pääsin>
lensin pihalle.




Tää olis voinu tapahtua mullekkin!*iihhih*
Mellu-

Posts: 4,006

#137 • • Mellu-
miä voisin kirjottaa aiheesta melkeen jo kirjan *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Phil

Posts: 16

#138 • • Phil
Noin 5 vuotta sitten olin englanissa bilettämässä . olin pokanut hyvän näköisen mujan. tanssin sitten sen mujan kansa lavalla , Mutta se loppui nopeasti kun tanssitiin molemat lavan reunan yli. mä sain ison havan silmä kulmaan ja muja sai aivotärähdys ja ja lasi siruja käteen. Paikalle tuli 5 pokee ja kaikki loppettivat tanssimineen , siellä oli sitten vähän nolo olo. sitä tyttöä mä en kyllä sen illan jälkeen enä nähnyt:)
Master Bates

Posts: 33

#139 • • Master Bates
Tossa noin 6 vko sitten olin eka Rose Gardenissa Freeformissa ja sieltä sitten loppuillaksi DTM:ään. Olin juonut aika paljon illan aikana mutta ei sitä tanssilattialla niin helposti huomaa. Joka tapauksessa, olen lähteny DTM:stä n. klo 0345 tarkoituksena kävellä kotiin. Seuraavat 30 min ovat totaali blankko. En tiedä miksi ja miten mutta noin klo 0430 havahdun siihen että olen MERESSÄ!!!!! ......siinä Katajanokan ja kauppatorin erottavassa kanavassa. Mitä helevettiä mä teen Katajanokalla ku piti kävellä Hakiksen kautta kotiin Kallioon?? No joo, kömmin sitten kanavasta ulos (onnkesi reunat ovat viistot eikä pystysuorat!) ja olin sitten vaan ottanut märät kledjut pois ja kävellyt Katajanokalta kotiin pelkissä puna-musta raidallisissa alkkareissa. Fiilis oli huvittunut ja hilpeä, mut en edelleenkään ymmärrä miksi mä olin siellä. Oiskohan voinu käydä huonommin? *gulp* *släp*
COBALT

Posts: 1,407

#140 • • COBALT akitaattori

Mellu-, 15.8.2005 08:38:
miä voisin kirjottaa aiheesta melkeen jo kirjan *lmao*



Saax omistuskirjoituksen? *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!