Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,719 views

puupi

Posts: 385

#1 • • puupi the puupi
Tänne vois pistää koomisii mommelluksia ja muuta koomaa..
Kuten mun Ihanan uuden vuoden kooman.. 3 hävinnyttä tuntia ja ilman takkia eedenistä kotiin.. teini meininki py puupi!!
*voiei*!!!!!!!!!!
ja mä tiiän et muutki on mokaillu!.. tai parempi, teijän frendit..

--
KM

Mice

Posts: 402

#2 • • Mice .: unique :.
..kukaan ei näköjään uskalla tunnustaa.. *nauru*
..rohkeasti vain.. come on.. ;)

--
This won\'t hurt, I promise..

florx

Posts: 532

#3 • • florx
Liiallinen alkomahooli tehny usein tepposensa, viimex legendaarisissa garden of edeneissä, joissa olin koko aika takki päällä ja makoilin x-asennossa chillissä puolisammuneena.
Toinen on kans aika hauska ku oltiin joskus bileissä(ei muista nimee) nykyisessä ctrl:ssa. Sielläkin makoilin lattialla ja sit oltiin menossa dösällä Vuosaareen ni suurin piirtein puolessa välissä matkaa jäätiin kyydistä pois ja kyösti lensi heti ku ovet aukes. Ihmiset kattos huvittuneina bussista. Sit mentiin lehtirokskikseen nukkumaan ja herättiin, kunnes eka metro lähti liikkeelle. Noi nyt päälimmäisinä jääny mieleen*hymy*
mushi

Posts: 714

#4 • • mushi laura
puupi mihin sä sen oot kadottanu? onko se löytynyt? ootko kysyny sitä laurilta? oot kyl ihan mahdoton! :D
Avatar
#5 • • elmo Guest
Turun millenium loppui joulukuussa Elmon osalta autoon törmäämiseen n. klo 09.20 aamulla. Aijai että sattui, voitte uskoa että oli reidessä iso mustelma ja syy oli pelkästään minun. Tiedättehän sen tunteen kun tulee aamuista ulos niin korvien välissä vaan humisee johtuen seisomisesta sen ison PA-tornin vieressä. No en minä mitää nähnyt ja auto päätti ottaa minut kyytiin tosta Humalistonkadulta 'hieman' turhan agressiivisin keinoin. Eipä tässä muita pahoja...*hmph*
Mice

Posts: 402

#6 • • Mice .: unique :.
woih kökkö! Ostin uuden puhelimen viikolla ja eilen hävitin sen baarissa.
...voi että ottaa päähän!! krrr*mur*

--
This won\'t hurt, I promise..

Quu

Posts: 334

#7 • • Quu Mole RAM!
Kuinkahan moni on heittäny ruoskat kermassa siihen kynnykseen kun tullaan talvipuutarhasta siihen keskisaliin?


Itse ekoilla kerroilla meinas joka kerta kompastua.
Tyly

Posts: 908

#8 • • Tyly
Sanotaan näin et jos mokista alettais puhuu ja yleisestä örmyymisestä nii sit kyl varmaankin mie ja duris vietäis ilman muuta voitto risteilyllämme *hymy*
niin paljon kaikkea tyhmää, niin vähän aikaa*punastus*
*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

tuitui

Posts: 1,258

#9 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Quu...jos muista kun olin teidän mukana..tein joka kerta saman..*nauru**nauru*

no mut muita en haluu muistella..ne ketkä näki....tietää..ja toiv. pysyy viime kerrasta ainakin hiljaa *nauru*
tai enkeli muuttuu *pahis*:si *igor*




*voiei*





(muokattu 18.2.2002 13:36:57)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

anqqa

Posts: 4,034

#10 • • anqqa tirehtööri
heheh, en näemmä ainoo joka kompuroi kermassa.. oliks se palo-ovi tms tai miksei ne tee sille mitään? :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Duris

Posts: 677

#11 • • Duris lil L
Tyly eihän me paljoo mitään tyhmää tehty:D
ja kunnolla biletettiinki...:D
joooo, no mut oli se kyl aika örvellystä....
mut kivaa oli....

on sitä kyl tullu ihan tavallisissaki bileissä niin paljoo itteänsä nolattua ettei kehtaa ees sanoo...*punastus*

--
*pupu*

skasi

Posts: 161

#12 • • skasi
Suutelin kaveria (poikaa) kun oltiin ihan omassa porukassa jääpala viestiä. Ei kai siinä kyl mitään, mutta me päästiin jo toiselle kierokselle ennenkuin huomattiin että voitas vaihtaa tyttöpoika järjestys.. Tämä niistä abiristeilyistä..*pahis*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

puupi

Posts: 385

#13 • • puupi the puupi
Ei toi ollu moka se oli kokemus *vink*..
No toi paanoksen lehtiroskis sessio oli kyl paras!!
Jtain tosi pahoja kiitos!!!*pahis*

--
KM

peikko

Posts: 110

#14 • • peikko
Nyt ei tuu mitään pahija mieleen mut Shapessa oli ne austraalialaiset (odyssey & submission) viime pe ja toinen oli bileiden loputtua siin lavan reunalla ja mä päätin mennä sit puhumaan sen kanssa ku siinä oli muitakin. Mut mulle tuli täydellinen jumitus eikä päästä löytyny yhtään englanninsanaa. Tuijotin sitä siin vähän aikaa ja käännyin pois. Voi olla et vähän ihmetteli et mikäköhän tolla oli.
No ei se nyt paha ollu. *hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

Timce

Posts: 5,381

#15 • • Timce
Muutamaan otteeseen on tullut napattua väärää neitiä ahterista kiinni,kun näytti NIIIN tutulta takaapäin..Oi sitä hämmennystä ja punastuksen kirjoa kun tuli huomattua,että sitä tuli raavittua väärän emännän takamusta *eiih*

Siis ei tyyliin pervo vaan silleen ystävällisesti..vai voiko sitä tarttua perseestä ystävällisesti..no hlvtti,nyt meni pieni pää jo sekaisin *hääh*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tyly

Posts: 908

#16 • • Tyly
Toi on erittäin yleinen moka *nauraa* Kuulun samaan kastiin joka tulöee takaapäi kiinni, mut se siis on vain tutuille tarjottu tervehdys...*hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Quu

Posts: 334

#17 • • Quu Mole RAM!
Ai peikko oli siel....?


Niin olin minäkin....
Avatar
#18 • • elmo Guest
joo toi väärän hanurin puristelu on kyllä semmoinen moka että sitä on sattunut.
Onneksi ihmiset on avoimia ja hyväntahtoisia, toisin kuin lähikuppilassa kelan maksupäivinä!*mur*
cicca82

Posts: 190

#19 • • cicca82
Tuli joskus pompoiltuu yhdes turun baaris sillee, et join "vähän" liikaa, kun olin silloin 4-v nuorempi, enkä tiennyt mistään mitään...en ainakaan viinan juomisesta...
En tiä kyl varmaan nykyäänkään, mutta enpä ryyppääkään kuin kaks kertaa vuodes... =)
Niin no kuitenkin... oltiin kavereitten kans baaris ja meillä kaikilla (muistaakseni) oli hauskaa, kunnes mä sanoin käyväni vessassa (norm. kestää n. 5 min.)
Mä olin siellä vessassa koko loppuillan... *igor*
Kaverit oli ettiny kauhees paniikis joka puolelta, mutta minä tyttö se otin unta kaaliin ja heräsin vaan vatsalaukun tyhjennyksen ajaks...*eiih*
Kaverit löysi mut 5 min. ennen kotiinlähtöö, onneks, muuten olis tullu orpo olo...*iloinen*
Se oli viimeinen kerta, kun oon purjonnu liian alkoholin takia, viimeiseksi se myös jää...*nauraa* toivon mukaan.

--
partyparty im here so also party is here

scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
oho, näin paljon en ole edes kokeillut juoda ja kertomuksesi perusteella se ei kannatakaan! *iloinen*

--
bred na net