Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,865 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#61 • • Lost-Soul los pallos
En nyt tiedä onks tää nyt silleen moka, mutta kuitenkin...

Oltiin joskus aikoja sitten everissä vähän juhlimassa ja minä olin tietysti aino joka ei koskenut alkomaholiin.... Ja kun kerran olin selvinpäin niin myös autolla liikenteessä... Sitten jossainvaiheessa iltaa kun tuli vähän liikaa tanssittuu polvi lähti alta pois ja kaverit saikin kantaa mut everistä autolle... tietenkin jouduin viel kituuttamaan itseäni ratin takana....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#62 • • yana Guest
meizihän ei mokaile (yea rrrrite) *nauraa*
milla

Posts: 3,699

#63 • • milla
yana8000:

meizihän ei mokaile (yea rrrrite) *nauraa*



:D
killuska

Posts: 748

#64 • • killuska
Nico:


Erään kerran Kaivolla kun olin hieman kuoseissa,niin sit sieltä yläkerrasta olin niitä kierreportaita tulossa alas.



Muistaakseni tuolla huumetopicin puolella sanoit kokeilleesi kerran vain....


*iloinen*

--
*killuska*

Avatar
#65 • • yana Guest



Muistaakseni tuolla huumetopicin puolella sanoit kokeilleesi kerran vain....




tää tais sit olla se case *justjoo*
killuska

Posts: 748

#66 • • killuska
yana8000:



Muistaakseni tuolla huumetopicin puolella sanoit kokeilleesi kerran vain....



tää tais sit olla se case *justjoo*



Joo nii mäki luulen...
*ding*

--
*killuska*

TonySt

Posts: 4,166

#67 • • TonySt mediamoguli
Onneks mä en mokaile koskaan/missään...*enkeli*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

SuttiS

Posts: 3,111

#68 • • SuttiS Drama Queen
tonppa:

Onneks mä en mokaile koskaan/missään...*enkeli*



Enkä mä. Eikä meiän tiimi. Ollaan niin cooleja, et lähistöllä olevat palelee... *vink*
-sätkyjalka-

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#69 • • Enkeli Guest
Täytyy kans kantaa kortensa kekoon.
Mä oon varmaan mokaillut joka ikinen kerta ku radatus iskee. Parhaimmat jutut oon kuullu kavereilta, itsellään ku ei aina kauheesti muistikuvia *justjoo*
Yksi minkä muista aina oli Kaivolla Screeneis, tultiin yhen kaverin kanssa ulos ja iski kamala lastenlaulu fiilis, pidin lyhtypylväästä kiinni ja olin kuulema laulanut pienenpientä veturia tosi kovalla äänellä...kyllä silloin hävetti ku tajus mitä tapahtuu *plur**plur**plur*
Näitä on monia kerrottavaksi, useimmat ei vaan oikein sovi julkiseen kevitykseen *pahis*
Et terkkuja vaan*ökkö*

*sydän**hellokitty*
kani

Posts: 3

#70 • • kani
järkkääjien kämmellyksiä...:

Kaikkien heikoimmin järkätyt bileet olivat eräät venäläisten(?) järkkäämät bileet telakka studiol (jost on myös paljon kivoj Xperiencej*hymy*)!Näet bileis oli alkujaan liian vähän järkkääjiä (ja ne jotka olivat hikoilivat eläimellisesti),bileet aukesivat vasta tuntii ilmotettua myöhemmin (mut hey...mitkä aukeisivat ajoissa?),sisälle päästyä kaikki havaitsi et kalliiden lippujen (GRRRRRRRR............*dissaa*) vastineeeks EI OLTU EES JÄRKÄTTY NARIKKAA (mother of all F up´s*dissaa*) alkoholin myynti oikeudet oltiin kyllä hommattu...mut narikan puuttuminen oli *dissaa**nyyh**suru*...kuuulin myös et bileet oli niin RIP OFF pohjal et deejiille oli maksettu huonost/tai ei oltu maksettu!!!
TOTAL RIPOOFF!!!!JOS TEETTE BILEET TARKASTAKAA ET EVERYTHING TOIMII...ÄLKÄÄKÄ...SIIIS ÄLKÄÄKÄ KO´OTKO MOKII TOMOSEKS RYPPÄÄX!!!ITWERE MOST FUCKING RIPOFF!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



emotion 30.6.2001 @ Telakka Studiot
http://get.to/e-motion

Yhdyn edelliseen.
Opamox

Posts: 489

#71 • • Opamox
Tää nyt ei oo ihan bile moka vaa vähän ennen bileitä, mut eniwei.Tos viime viikonloppuna oltiin poikien kans menos tonne iron raveriin ja mä olin kuskina.Vedettiin auto glorian etee parkkiin ja otettiin siinä sit pari bissee et lähtis ilta vähä paremmin käyntiin.Olin sit kaks bissee vetäny nii kaverit tuli patistaa et nyt kuselle sieltä ja vedä se vika bisse ulkona.No minähän sitten kiireellä hyppäsin ulos autosta ja pamautin oven lukkoon ja kappas, avaimet oli virtalukos ja autossa oli musiikki jytisemäs!Kappas! *voiei* nii ja lippu bileisiin oli kans lukkojen takana. *suru* no ei siin sit hittoikaa, mentiin korttelin päähän polizai asemalle pyytämään apua (mulla hame ja kiksukarvat jalois, poliisi sedät ja tädit vähän katto kieroon...*nauraa*) et jos ne vaik avais mulle ovet.Kaverit jäi aulaan odottamaan lonkkupulloinensa ja sai sit ohimennen joltain poliisipartiolta lähtöpassit, uhkaili viel sakoilla ja kaikkee...*hih*..mut joo, sedät tuli paikalle ja avas oven (meni n.2min) ja sain aivaimet ja lipun. *iloinen* Ikinä ennen en oo ollu noin ilonen et poliisi on olemassa! *plur* Poliisi on jees.....päästiin lopulta bileisiin. *hymy*
killuska

Posts: 748

#72 • • killuska
Kerrankin kuulee poliiseista jotain positiivista *iloinen*

--
*killuska*

Avatar
#73 • • hyperventilaatio Guest
...."vittu jätkät dokaattekste poliisiasemalla?" -ei, vaan me venataan ku kaveril jäi avaimet autoon. "etteköhän nyt kuitenkin lähe vetään ja ainakin yhen korttelin päähän, ettei tarvi sakottaa.." Just. Se nyt viel ois puuttunu, et oltais saatu sakot, ja olli ovet auki. Eniwei, hauskaa oli *iloinen*
Avatar
#74 • • Tuk@N Guest
Inget! Ei pidä mokailla *pahis*
god_of_moves

Posts: 66

#75 • • god_of_moves
Nico:


Erään kerran Kaivolla kun olin hieman kuoseissa,niin sit sieltä yläkerrasta olin niitä kierreportaita tulossa alas.

No,en tippunut niitä pitkin niinku ehkä luulitte,vaan pää oli sen verran sekasin,että mun mielestä ne vaan jatku ja jatku,vaikka niitä olin jo kuinka kauan talsinu. Reippaana nuorukaisen käännyin sit takas ylös ja kävin ilmoittamassa baarin henkilökunnalle,että portaikko éi lopu koskaan ja kysyin,että miten nyt mahdan päästä frendien luo alakertaan...

*täh*

Nooh,kyllä ne sit kuitenki loppui ja ilta jatkui varsin hassuissa merkeissä siitäki eteenpäin...*nauraa*



*muksis* *nauru**nauru*
Avatar
#76 • • Kirsikka Guest
Tää nyt ei sinäänsä oo moka vaan lähinnä ihan hauska juttu (tai ainakin se silloin oli huvittava..) Viime ke everissä istuskeltiin ja sit iloisen reippaseen ääneen ilmoitin kaverilleni et "Mä voisin kyl viel haluta tuol vessassa!" Jotenkin kummasti jäi se "käydä" välistä pois.. Herätti lievää hilpeyttä pöydässä istuvien keskuudessa.. (kentis 2e/tuoppi-tarjouksella oli osuutta asiaan.. =)
Mice

Posts: 402

#77 • • Mice .: unique :.
Jenni:

Viime ke everissä istuskeltiin ja sit iloisen reippaseen ääneen ilmoitin kaverilleni et "Mä voisin kyl viel haluta tuol vessassa!" Jotenkin kummasti jäi se "käydä" välistä pois..



heh. ..ja tällaiset mokat sattuu yleensä juuri silloin kun musiikissa on tauko tai on muuten vain hiljaista..*nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Opamox

Posts: 489

#78 • • Opamox
hyperventilaatio:

...."vittu jätkät dokaattekste poliisiasemalla?" -ei, vaan me venataan ku kaveril jäi avaimet autoon. "etteköhän nyt kuitenkin lähe vetään ja ainakin yhen korttelin päähän, ettei tarvi sakottaa.." Just. Se nyt viel ois puuttunu, et oltais saatu sakot, ja olli ovet auki. Eniwei, hauskaa oli *iloinen*





Mähän sanoin teille et pysykää siel ulkona! *nauru* Oli kyl ajka rankka ilta,oli kyl JO kaheksalt nukkumas.....voisin soitella täs vaik jokupäivä jos vaik tulisin helzinkiin päin, tarttis ostaa vaatteita jne.....
Avatar
#79 • • soulsister Guest
*nauraa* joka helv...kerta kermassa - eli usein... ei sitä ikinä opi, jos ne nyt rempan aikana poistaa sen - ai nii eihän talvipuutarha osastoo enää sit ookaa....höm*nauru**nuha* siis se kynnys..... *mur*

[muokattu 19.9.2002 13:42]
Opamox

Posts: 489

#80 • • Opamox
*nauraa* Mul on kans toi sama fobia.....pakko pitää avaimist hyvää huolta jos on kaivonkansii lähettyvil...*vink*