Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,892 views

Katrina

Posts: 605

#81 • • Katrina
Yksi noloimmista oli se, kun käsitin paikan hiukan väärin ja olin makasiinejen alahuoneella, jossa oli koolla joukko skinejä, jotka tuijottivat hiukan paheksuvasti.... ja hitto maksoin sinne vielä 50 mk sisään! Ei yhtään hävettänyt hipsiä talon toiselle puolelle toisiin bileisiin ja maksaa vielä uudelleen sisään.

Minä olen blondi!
Inferno

Posts: 369

#82 • • Inferno [Terrorcraft]
varmaan pahin kun kaverin kaa oltiin Everissä ja oli tullu otettua vähän ja sitte mentiin siihen Dj-lavan eteen tanssimaan naama tanssilattialle päin ja porukka katto vähän silleen *eiei*....never ever again*blush*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

UnityF

Posts: 15,721

#83 • • UnityF joo just se
menin ihan väärillä vaatteilla yhtiin bileisiin... kaikki katto mua kieroon..... kyllä silloin hävetti... nyt oon oppinu kattomaan mitä laitan päälle ja milloin...*pelle**pelle**pelle**pelle**klubitus*
Syder

Posts: 2,255

#84 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vaan mäpä oon menny yhen tutun muijan kans baariin ja kyl muute meni vähä happamaks naama ku huomas siinä oven sisäpuolel että täähä onki homobaari *suru*

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#86 • • Katrina
PoisoN:

Mä en oo pahemmin mokaillu mut oon mä bileis pari kertaa sytyttänyt röökin väärästä päästä ja polttanu puol filtterii mitään huomaamatta *plur**plur**plur*



Mullekin on joskus käynyt noin! Siis silloin kun vielä poltin.
Avatar
#87 • • Cera Guest
Unity(f):

menin ihan väärillä vaatteilla yhtiin bileisiin... kaikki katto mua kieroon..... kyllä silloin hävetti... nyt oon oppinu kattomaan mitä laitan päälle ja milloin



täh? oispa kauheeta jos _aina_ pitäis miettiä ja kattoa mitä laittaa päällensä *uuh*

Ehkä ne katto kieroon jonku muun jutun takia. Tai sitten vaan oot yhtävainoharhainen kuin minä, ja luulet että ne katsoi..

Toisaalta, mä en kyllä ole vainoharhainen. jengi vaan dissaa mua ihan huvikseen !1 *igor*
Jone

Posts: 8,258

#88 • • Jone Archibald Haddock
No näitähän riittää. Kerrotaan nyt vaikka yksi känniääliö reissu sitten... *nauraa*

Twisted Reality : The Land of Tranceen lähteminen oli alusta loppuun saakka tuhoon tuomittu idea... Oltiin tultu saman päivän aamuna edellisistä bileistä Turusta ja helvetillisen väsymyksen takia totesin ainoaksi tavaksi pitää itseni hereillä Saunalahden Viinan nauttimisen raakana muutamien tuttujeni kanssa. Siinähän sitten etkoiltiin mun luonani ja meno alkoi jo tässä vaiheessa olemaan sen verran levoton että olisi pitänyt tajua rajoittaa sitä viinan juomista.

Koko matka junassakin juotiin sitten siideriä ja perille päästyämme ryhdyin vielä tinttaamaan Gloriassa boolia turhan tehokkaaseen tahtiin muovituopista. Tarkoitus oli, että olisin ottanut kuviakin näistä bileistä, mutta luovuin ideasta suorilta käsin mentyäni lavan reunalle Perwertiä kuvaamaan, koska en yksinkertaisesti pysynyt tolpillani enkä todellakaan muistanut edes miten kamerani toimii.

No, musiikkiakin tuli näissä bileissä kuultua ehkä 2 minuuttia yhteensä? *nauraa*

Reissu saa klassikon statuksen seuraavan tarinankäänteen johdosta: Juomisesta tulee hätä ja niinpä menin tyhjentämään rakkoani bäkkärin vessaan. Saatuani toimituksen suoritettua ajattelin levätä "ihan vaan hetken" ja seuraavan kerran heräsinkin 1½ tunnin päästä ystäväni soittoon... "Voisitsä nyt tulla avaamaan sen oven? Ollaan etitty sua ties kuinka kauan ja poket murtaa juuri ovea sorkkaraudalla." Öhhh, no siinä sitten hölmistyneen näköisenä kömmin ulos pokejen ja muun ystäväpiirin ollessa _hieman_ huvittuneita tilanteesta.

Edelleen kuulen pokeilta kuittailua tilanteesta joka kerta kun menen Gloriaan, onneksi ihan lämminhenkistä kuitenkin.

*purr*

[muokattu 4.11.2002 09:49]
Hixxy

Posts: 522

#89 • • Hixxy HaroPup
Tais olla devotionin the awekening, tai jotkut devotionit vr-makasiineil, kavereiden kanssa päätettiin alotella iltaa jo siinä 17 aikoihin, noh mikäs siinä mut eipä tullu mielee et yleensä ku tohon aikaan alkaa alotteleen ni sitä ollaaki hitte aika tyylipuhtaassa kunnossa siinä bileiden alkuvaiheilla jo, ja tietenki kun ei missää tunnu se juominen ja hirvee jano koko ajan ni piti sielläkin sitte juoda ja paljon, tais vajaat 600 mk mennä sinä iltana juomiin, ja se oli sitte pelkästään juomiin, ja voitte luultavasti kuvitella millasessa kunnossa 170 pitkä vaahtosammutin on parinkymmenen pienen kylmän virtasen jälkeen, sieltä tais toi profiili jubinaki tulla, "isompi oli viel suht hyvässä kunnossa mut se pienempi oli tutkalla ku satelliitti" eikä muute ollu yhelläkään enää mitää muisti kuvaa siinä 2 jälkeen, baaritiskin muijakin kyseli jo välillä että ollaanko sitä nyt iha tosissaan ku käytiin hakemassa käsien täydeltä täydennystä juomiin, vähän kaikki siellä naureskeli ku meikä pojat vipelteli mut ei se haita. Sieltä suunnistettiinkin sitte lauttasaaren rantaan puhumaan järkeviä sillei vaihteen vuoks, oli muute kaunis yö sillo, kandee kokeilla, kaunis paikka. Mitä seuraavana päivinä kuultiin kavereilta ni taidettiin olla hitusen seipäissä ja se polkka jalkakin vähän väpätti jo hitusen epävireessä siellä loppu illtasta *ding* mutta tärkeintähän on että kivaa oli vaikkei mitään kummempia muistaiskaan, pieniä flasheja vaan *vink*

[muokattu 4.11.2002 12:46]
alphamagic

Posts: 3,628

#90 • • alphamagic
ei niin paha mutta tukehduin tikkariin... *nauraa* jonka jälkeen yskin veskissä sen puol tuntii. jipii... kännissä ei oo tullu mitään mokailtuu, bileissä siis, en oo koskaan juonu tuoppii enempää... baari-iltoina kyllä sitten on kontattu jne.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Dragonfly

Posts: 542

#91 • • Dragonfly Mariarawr
heh.. tää on kyllä lähinnä bile epätoivoisuutta.. mutta.. hmm.. valehdeltiin kamun kaa olevamme nuorempia että päästäisiin limudiscoon :=:D nostalgiaa seki.. urgh.. niillä oli harvinaisen hyvää musiikkia.. ainaki ku mä kävin ravaamassa dj-kopissa *vink*

--
Uguu~

Roger Roger

Posts: 3,372

#92 • • Roger Roger Kentti
Ehkä se kun kauan kauan sitten houkkasin porukkaa bilettään ja sain sovittua kaikki ajankohdat valmiiksi. Sitten aloin ryyppäämään (silloin tykkäsin paljon alkomahoolista) ja sammuin / tipahdin puoli tuntia ennen sovittua ajankohtaa... Noloa*uuh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

trikSain

Posts: 156

#93 • • trikSain
Tais olla toissa Sub Sodassa.Olin todella laitamyötäisessä ja hoin koko ajan kavereille´,että "käy sanomassa Dicelle, että laittaa lisää biittiä..lisää biittiä!!" Lopulta mun omasta koneesta loppuu biitti ja heräsin himasta vessan lattialta...
-->buu!!
"Enemmän musiikkia, vähemmän alkohooolia" *heiii*

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Roger Roger

Posts: 3,372

#94 • • Roger Roger Kentti
trix:



"Enemmän musiikkia, vähemmän alkohooolia" *heiii*



Olet NIIN oikeassa kuin vain voi olla *iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#95 • • Cera Guest
Avernian:


No mistäs sä nyt tommosen idean oot saanut?



nojoonojoo.

*plur* enmistään. *igor*
Jone

Posts: 8,258

#96 • • Jone Archibald Haddock
trix:


"Enemmän musiikkia, vähemmän alkohooolia" *heiii*



Ei helvetti, kyllä sitä täytyy joskus vaan vetää ihan rehellisest sikapersehumalat. Jos mun "skeneuskottavuuteni" kärsii kauheasti siitä niin voisko vähempää kiinnostaa?

*possu**pahis**nauraa**pahis**possu*

Nimim. "Kyllä mäkin silloin joskus olin sitä mieltä että juodaan vaan litratolkulla vettä ja tanssitaan"

[muokattu 5.11.2002 18:16]
Avatar
#97 • • hyperventilaatio Guest
To: Kännit
Pe: Kännit
La: Kännit

Nyt ei tarvi bileisiin vloppuna. Känni tekee terää.*hih*
Avatar
#98 • • Cera Guest
hyperventilaatio:


To: Kännit
Pe: Kännit
La: Kännit




mitä paskaa minne jäi keskiviikko??? *igor*
Jazqa

Posts: 97

#99 • • Jazqa Nani Nani?!?
Tää kuulu ehkä sarjaa känni sekoilut mutta menköön...
Elikkäs. Tossa pari vuotta takaperin oltiin lukion 1 vuosikurssilaisten kanssa 1 risteilyllä Viikkarilla helsingistä Tukholmaan. Laivan "discon" musiikki oli sellasta, ettei sitä selvänä kestäny joten tuli otettua alkomahoolia aika rankalla kädellä... Illan mittaan tuli sitten lauleskeltua kaikkea Britney Spears:ista Willage Peopleen ja niin edespäin... Jos tämä ei ollut tarpeeksi noloa niin seuraavana aamuna ku lähettiin Stokista kierteleen ni tuli vedettyä Burana tyhjään vatsaan ja kaikki varmaan tietää mitä siitä seuraa. Bussissa, jonka oletimme menevän keskustaan, rupesi sitten kiertämään vatsassa ja hetken päästä sitten heitettiin laattaa komeassa kaaressa. Bussin sisällä. Siinä vaiheessa joku ruottalais jannu potkas selkään ja lensin suoraan kavereitten päälle. No. Siinä vaiheessa kuski hermostu ja oli kutsumassa kyttiä paikalle. Yritä siinä sit jotain vääntää 5 ruotsilla =) Bussin pysähdyttyä tämä samainen jannu joka potkas mua selkään, repi mut ulos sielt bussista ja huus kuskille et "Det var bara vatten" ja nauro ihan kybällä. Loppumatka oltiin aika hiljasta poikaa... (wonder why...)

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#100 • • Mao & Taikahattu UG-///
Tyly:

Onnex ei oo itelle käyny mut oon kuullu monesti et jengi nukkuu junasa aseman ohi ja sit ku vielä aina ne ihanat YÖ-junat on niitä jotka menee Riihimäelle asti nii siinähän on kiva sieltä herätä *nauraa*

*iloinen*




Noh, onneks asuu Riksussa, nin ei tartte miettiä milloin herää, ku herra/rouva/neiti kondyktööri yleensä tulee potkimaan kotiasemalla hereille... käynyt useampaan otteeseen... *ökkö*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*