Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,874 views

Danskuh

Posts: 675

#101 • • Danskuh pikku-Dee
MOKII on siiiiiiiiiiiiis niiiiiiiiin paljon!ja ennen nen ei kyl naurattanu yhtään..mut jälkeen päin...pahempii en ala laukoo...mut yks kerta ku oltiin illuis..olin semmossees pienes aamu humalas...en tiiä mihin olin persettäni hinkannu...oli meinaa vaaleet farkut niiiiiiin paskaset.....sit siel kuitenki ketkunu..no mut sattuhaan noit...varmaan aika mahee!*heiii*
Uhuu

Posts: 844

#102 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
ööh....
ehkä sellainen mokamoka tapahtui tuolla nosturilla joku vuosi sitten aamuilluissa....
menin reippaana tyttönä miesten tarkastusjonoon ja mekkaloidessani samalla sitten vahingossa tulin esitelleeksi portsarisedälle (ja valitettavasti muutamalle tutulle joita täälläkin pyörii) rintsikoita. en mä oikein ymmärtänyt pelin henkeä ja ajattelin, että tarkastetaan nyt sit kaikki saman tien. nostin sitten topin korviin enempiä ajattelematta.... ja tuollainen paljastelu ei todellakaan normaalisti kuulu käytökseeni!! *blush*

-ainäinvaiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Blues

Posts: 5,414

#103 • • Blues Koning van Afrika
Kaveri otti liian kovat pohjat ennen lähtöä kun ei tiennyt minne oltiin menossa. Mentiin sitten Hallmarkiin kun ne oli sinä iltana. Pääsi sisään ihan helposti mutta tilatessaan kaljan, baarimikko sanoi "olet jo ottanut muutaman liikaa". Kaveri vastasi kylmästi "en ole yhtään kaljaa ottanu tänään". Kossua se oli vaan ottanu. Anyway, moka syntyi kun se lähti kävelemään tiskiltä pois ja kompastui omiin jalkoihinsa. Siinä kunnossa se teki ukemin, kaatoi neljä jakkaraa sen aikana ja palasi jaloilleen jatkaen kävelyään kohti vessaa. *nauraa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#104 • • emppu Guest
No ne törkeet repeemiset. Mul on sen vert hauskaa välil et tipahtelen siel tanssilattial ihan omii aikoja*nauraa*
nemo

Posts: 656

#105 • • nemo Wanha kettu
Joo... mun ei pitäisi edes aloittaa näiden kertomista.. Ne jotka mut tuntee, niin tietävät varmasti että näitähän riittää. Laitetaanpa nyt yksi tuosta 1-2kk takaa... Nosturin aamuilla istuskeltiin bäkstaagilla ja kiskottiin minttuviinaa. No yks kaveri soitti siinä aamukasin aikoihin ja kyseli meininkiä. Mä valittelin että ei oo oikeen menoo, et jengi on jotenkin rydejä. No sain siinä sitten kuningasidean että tällähän se jengi piristyy ja tulin ulos sittä bäkstaagin ovesta heiluttamaan mu*aa portaikossa kulkeville ihmisille!!! *voiei* Samalla siis selitin frendille koko ajan puhelimessa että "no nyt alkaa syntyy jotain säpinää" tms. yhtä fiksua. Luonnollisesti olinkin seuraavana päivänä unohtanu koko tapahtuman kunnes ystäväni soitti mulle ja kertoi koko asian. HIEMAN hävetti... *eiei* tulin jo luvanneeks itelleni että ei enää koskaan bileisiin...

Ja näitähän siis riittää ja paljon... jo aiemmin mainitut junassa pääteasemalle nukkumiset (ja aamun ekalla junalla vielä vahingossa _takasin_ stadiin *iloinen*), pokejen herättelyt vessoista , jne, jne... kaikki on koettu. *iloinen*

[muokattu 2.5.2003 17:25]

--
Tää on mun sigu

hallucinogen

Posts: 8,190

#106 • • hallucinogen Edain
tää sattu laivalla kaverille.
Oltiin joitakin vuosia sitten koulun kanssa laivalla ja yks kaveri oli kiskonu aamusta asti hyvin viinaa ja sit kasin aikaan muutama kaveri päätti mennä laulaan karaokee mukaan lukien tämä eniten juonut. pojat ilmoittautu siinä lohjan poppoo nimellä ja sit kun tuli niiden vuoro niin tää yks kaveri nous pystyyn ja sammu siihen saman tien, kaato kolme pöytää, kusi housuunsa samalla ja isäntä sitten kuulutti että raikuvat aploodit lohjan poppoolle joka poistuu nyt *nauraa* laivapoliisit sit kiltisti avas kaikki ovet kavereille jotka kanto tätä sammunutta sankaria vuoteeseen, tehtiin sille sitten vielä lisää jäynää kun se siinä nukku mut se onkin sitten jo toinen tarina se...*nauraa*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#107 • • äm

Nico:
Erään kerran Kaivolla kun olin hieman kuoseissa,niin sit sieltä yläkerrasta olin niitä kierreportaita tulossa alas.

No,en tippunut niitä pitkin niinku ehkä luulitte,vaan pää oli sen verran sekasin,että mun mielestä ne vaan jatku ja jatku,vaikka niitä olin jo kuinka kauan talsinu. Reippaana nuorukaisen käännyin sit takas ylös ja kävin ilmoittamassa baarin henkilökunnalle,että portaikko éi lopu koskaan ja kysyin,että miten nyt mahdan päästä frendien luo alakertaan...



Mä jaksan nauraa tälle aina *iloinen**iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

tuitui

Posts: 1,258

#108 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
---
Nico:
Erään kerran Kaivolla kun olin hieman kuoseissa,niin sit sieltä yläkerrasta olin niitä kierreportaita tulossa alas.

No,en tippunut niitä pitkin niinku ehkä luulitte,vaan pää oli sen verran sekasin,että mun mielestä ne vaan jatku ja jatku,vaikka niitä olin jo kuinka kauan talsinu. Reippaana nuorukaisen käännyin sit takas ylös ja kävin ilmoittamassa baarin henkilökunnalle,että portaikko éi lopu koskaan ja kysyin,että miten nyt mahdan päästä frendien luo alakertaan...
---

Mulle o käynyt samalla tavalla. tosin ilmoittamas en käynyt. odotin vaan et joku meni mua ennen alas ja seurasin peräs. mun tapaukses tosin oli kyse screen-känneistä˜ *plur*

[muokattu 29.8.2003 13:49]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

hallucinogen

Posts: 8,190

#109 • • hallucinogen Edain
Ottaisitte viinaa niin pyörisitte ne rappuset alas, voi ehkä kirpasta hiukan mutta ainakin on alhaalla *nauru*

--
pikku-*possu*

Hixxy

Posts: 522

#110 • • Hixxy HaroPup
En kai mäkää mitää kummosempii oo saanu aikaseks ku muutaman kerran kirjaimellisesti kävelly pitkin/päin seiniä *hymy*

[muokattu 2.9.2003 22:16]
Avatar
#111 • • yana Guest

hallucinogen:
voi ehkä kirpasta hiukan mutta ainakin on alhaalla *nauru*


eihan nyt kokovartalopuudutuksessa mikaan isku tunnu miltaan...
paitsi ehka seuraavana paivana
henkka

Posts: 4,973

#112 • • henkka
Tän kesän bileistä en muista oikeen paljoakaan että eiköhän siellä oo jotain tullu mokattua.

2.8. en muuten ollut Illusions Summer Clubissa, se oli joku toinen *nauru* *blush*
ravec

Posts: 1,102

#113 • • ravec
mä mokasin pahiten....

En käynyt yksissäkään kekkereissä.....*poks*
mehu

Posts: 8

#114 • • mehu [hulivilipoika]
koskaan ole mitään mokaillut, ainakaan en muista. *hih*

--
24/7

Jone

Posts: 8,258

#115 • • Jone Archibald Haddock

Pipa:
Rushissa tuli juotua sitte paljon... Noh, nyt en kehtaa enään mennä minnekkään...(koska en muista mitä olen tehnyt)



Jos se, että juo paljon ja ei muista mitä on tehnyt, aiheuttaisi mussa niin suurta häpeää etten enää kehtaisi mennä minnekään, niin saisin hävetä silmät päästäni vähintään joka toisten bileiden jälkeen. EI kannata paljon stressailla, viina on hyvää ja ravitsevaa.
misjah

Posts: 3,373

#116 • • misjah Team Sika
kännissä on kyl tullu mogailtua monet kerrat.. mut se on oikeesti ihanaa ja niin huoletonta.. *plur* mogist saa monet ja hyvät naurut.. *iihhih* mut ei kyl enää hirveesti viitti selvinpäin minnekkään ilmaantuu..*nauru*

--
www.team*possu*.tk

itis

Posts: 2,518

#117 • • itis Morning Star
Enpä tiedä kumman moka oli mutta:

Istuin kerran ystävieni (4kpl) kanssa) liian tehokkaiden etkojen jälkeen hetkeksi pöytään jatkamaan juomista ennen jalannostelua. Porukassa oli siis lisäkseni 2 kundia ja toisen niistä tyttöystävä, jolle ”hieman” humaltuneena heitin jotain todella ”asiallista” läppää. No, huumoria siinä kuitenkin oli ja kyseisen valloittavan daamin kundikaveri ymmärsi sökellykseni myös kevyeksi humalaisen huumoriksi. Toisin kuitenkin pöydän toisella puolella oleva omaani pahemmassa humalassa oleva ystäväni, joka hermostui kun luuli että yritän tätä aiemmin mainittua kaunokaista siinä kundikaverin nenän edessä iskeä. Hermostui itseasiassa hieman yli äyräiden ja päätti opettaa tuopilla lyöden, että miten käyttäydytään. Joten kaveri heitti tuopin turhan sisällön (oluen) pois -mikä sattui valitettavan harmillisesti osumaan ystäviemme, tuon onnellisen pariskunnan, naamalle ja rinnuksille. Tämän tehtyään hän mitä suurimmassa harkitsemattomuudessaan ajatteli todellakin tehdä asian selväksi ja rikkoa lasin, jotta voisi sillä minua pahemmin uhkailla (en usko että olisi käyttänyt). Harmillista kyllä tuoppi oli muovia, joten siitä kuului varsin voimallinen TONG! -ääni hänen tömäyttäessään sen painokkaasti pöydän reunaan. Ja tietenkin rupesin vahingoniloisena nauramaan, jolloin tyyppi ihan hermostui ja jouduin pakenemaan baaritiskille ostamaan koko porukalle lisää juotavaa. Palatessani olimme jälleen ylimmät ystävät, mutta loppuillan poket katsoivat meitä aiika tiukasti.
*igor* *hahjust**justjoo**ding*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#118 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
heh... jos itse satun joskus juomaan, niin onneksi se känniääliönä olemisen huipennus tulee vasta yöbussissa *nauru**nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DJ Rx

Posts: 2,527

#119 • • DJ Rx FINRG Recordings
tämäpä ei tapahtunut mulle joten voin sen hyvin täällä kertoa... oltiin lahdessa bileissä ja harri sitten soitteli siellä ja oltiin juomas kaljaa siinä ku joku pätee ja huutaa: ”HANNU, HANNU!” menee hetki kun joku sen kaveri siinä vieressä tökkää kylkeen sitä ja sanoo että ”pssst, sen nimi on harri... ” *täh* *justjoo*

[muokattu 17.9.2003 23:07]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jone

Posts: 8,258

#120 • • Jone Archibald Haddock

Rx:
tämäpä ei tapahtunut mulle joten voin sen hyvin täällä kertoa... oltiin lahdessa bileissä ja harri sitten soitteli siellä ja oltiin juomas kaljaa siinä ku joku pätee ja huutaa: ”HANNU, HANNU!” menee hetki kun joku sen kaveri siinä vieressä tökkää kylkeen sitä ja sanoo että ”pssst, sen nimi on harri... ” *täh* *justjoo*



Fuckin' *REEEEPS!* *iihhih*

Tää on just näitä. IMO jos ei oikeasti tunne esiintyjää henkilökohtaisesti, niin vois kyl pysyttäytyä siinä artistinimessä.