Bilemokia...

171 posts, 9 pages, 50,864 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#41 • • |Cronos| the Moose
no en mä tiedä et saat sä ikiomia tai edes pirun sarvia... saattaisit saada kokeilu jäsenen sarvet elikkäs sarvet minkä päissä on sydämen kuvat...=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#42 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
No niih,nyt sitä jo laetaan perua kaikkee *hmph*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#43 • • slush
no mut onks kellee oikeesti sattunu mitään pahoja mokia bileissä?...
Mä en muuta muista kun sen että cosmikilta tais kerran hame vähän revetä rankan biletyksen jälkeen (sori cosmikki...) *hymy**vink**hih*

--
Miks mulle aina käy näin???

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#44 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Pakko kantaa kortensa kekoon ja kertoa sitten törkee moka,siltä se ainaki sillo tuntu.täst koht 2 vee ja silloin juuri uutena kasvona pileissä ja jumaloin jo Harria silloin. Menin sitten juttelee sille kaverin painostuksesta ja kas vaan se tönäs mua et nyt meet ja mähän sitten kompastuin suoraan Harrin jalkoihin, ihan kun palvoisin sitä;)Että voitte uskoo mua HÄVETTI!No täst nyt on jo aikaa sen verran että nyt se tuntuu koomiselta ja voi kertoo muillekkin...ja mitä näitä muihin mokiin tulee niitä sitten riittää, mut ei taida olla julkaisukelposta tavaraa;))

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

|Cronos|

Posts: 1,118

#45 • • |Cronos| the Moose
jotkuu kääntyy Mekkaan päin rukoilemaan.. sä käännyt suoraan harri-setään päin...=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#46 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
On bileissä,tullu mokailtuu,mutta tännehän mä en niistä kirjota ja se on varma*possu*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#47 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Harri on jumala,harri on jumala..*palvoo*No sen jälkeen en o kyl polvistun hänen eteen*pihkassa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cicca82

Posts: 190

#48 • • cicca82
Harri on kyl melko liki jumalaa, mut mä tyydyin vain kävelee sitä päin...

--
partyparty im here so also party is here

sebasti

Posts: 231

#49 • • sebasti Lauma
Luulin kerran yhtä poikaa tytöksi (tosin kaveri luuli ensin ja mä menin vaan välittämään viestin)... olipas noloa...

...no onnexi oli ihan sikapersehumala päällä*blush*
Tyly

Posts: 908

#50 • • Tyly
Töffee tota nyt on muole sattunut monesti.. Toin en muista että olisin ihan mennyt sille siitä sanomaan mutta kuitenki *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#51 • • cosmikki
hihii. ei se mitn slush *nauru*

noniin. nyt kun alkaa muistelemaan niin kyllähän noita bilemokia löytyy *nauru*

esim. juuri toi hameen repeeminen. ja toinen aika vakio on että huomaa yhtäkkiä hameen nousseen korviin ja ihmisten tuijottavan *nauru*

..plutossa tuli sitten mokailtua enemmän ja vähemmän - ei kannata ainakaan juoda siideriä mun lähettyvillä ellei halua löytää niitä hetken kuluttua lattialta *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#52 • • slush
Cosmikki: seuraavaksi kun mennään bileisiin niin mä pysyn susta kaukana jos mulla on jotain juomista *nauraa*

--
Miks mulle aina käy näin???

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#53 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No tähänki vois kertoo toisen mokan,liittyy terkutteluun.Kerran aikoja sitten yksissä aamuissa,tais olla vertigo, yks tuttutyttö käski mennä puristaa sen uuta poifrendii takamuksista ja kertoo siltä terkkui, no mä tietty häröpäänä menin,mut terkutin takamusta väärää, poika katsoi mua ihmeissään????En tajunut sillon että tyyppi oli väärä...jälkeenpäin kun se selvis...hmmm oli hiukan noloa...noh mutta sattuuhan näitä paremmissakin piireissä;)tai ainakin sanonta niin kuuluuu....*täh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#54 • • -:(SeNioR*raVeR):- Guest
joo, slim ei pahalla mutta mun on pakko kertoo tää... nylonissa aikoinaan olin tanssilattialla nostaa polvee ja orkku pyöritti lättyjä muistaakseni. mut joka tapauksessa ihmettelin kellonaikaa ka näinkin slimin seisomaassa takanani seinustalla tuoppi kädessä... menin tiedusteleen kellonaikaa ja mieshän katto, muttei tajunnut että tuoppi oli samassa kädessä kuin kellokin... rinnuksillehan ne juomat meni... *eiei*
Avatar
#55 • • järkkääjien kämmellyksiä... Guest
Kaikkien heikoimmin järkätyt bileet olivat eräät venäläisten(?) järkkäämät bileet telakka studiol (jost on myös paljon kivoj Xperiencej*hymy*)!Näet bileis oli alkujaan liian vähän järkkääjiä (ja ne jotka olivat hikoilivat eläimellisesti),bileet aukesivat vasta tuntii ilmotettua myöhemmin (mut hey...mitkä aukeisivat ajoissa?),sisälle päästyä kaikki havaitsi et kalliiden lippujen (GRRRRRRRR............*dissaa*) vastineeeks EI OLTU EES JÄRKÄTTY NARIKKAA (mother of all F up´s*dissaa*) alkoholin myynti oikeudet oltiin kyllä hommattu...mut narikan puuttuminen oli *dissaa**nyyh**suru*...kuuulin myös et bileet oli niin RIP OFF pohjal et deejiille oli maksettu huonost/tai ei oltu maksettu!!!
TOTAL RIPOOFF!!!!JOS TEETTE BILEET TARKASTAKAA ET EVERYTHING TOIMII...ÄLKÄÄKÄ...SIIIS ÄLKÄÄKÄ KO´OTKO MOKII TOMOSEKS RYPPÄÄX!!!ITWERE MOST FUCKING RIPOFF!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Avatar
#56 • • huumeeita ja viinaa liikaa! Guest
Kerran kävi just tollai miten topicissa lukee.. Ja oli ihan helvetin siistiä.. Ainii piti mokaa jotain.. Dammn,.


*ökkö*
Avatar
#57 • • Timmy Guest
Tässä teille bilemoka:
noin 18vstä käynyt joka vloppu bilettää tai muuten baarissa... ja ikinä en ole mitään erikoista tehnyt, en kännännyt, en iskenyt naista (saati sitten kähminyt vieraita), em tuntenut erityistä euforiaa tanssiessa...*igor*

Uuuhh...sorry, nyt vaan masentaa tää paska.

20 vuotta, ei päivääkään eletty.
scobl

Posts: 755

#58 • • scobl
järkkääjien kämmellyksiä...:

Kaikkien heikoimmin järkätyt bileet olivat eräät venäläisten(?) järkkäämät bileet telakka studiol (jost on myös paljon kivoj Xperiencej*hymy*)!Näet bileis oli alkujaan liian vähän järkkääjiä (ja ne jotka olivat hikoilivat eläimellisesti),bileet aukesivat vasta tuntii ilmotettua myöhemmin (mut hey...mitkä aukeisivat ajoissa?),sisälle päästyä kaikki havaitsi et kalliiden lippujen (GRRRRRRRR............*dissaa*) vastineeeks EI OLTU EES JÄRKÄTTY NARIKKAA (mother of all F up´s*dissaa*) alkoholin myynti oikeudet oltiin kyllä hommattu...mut narikan puuttuminen oli *dissaa**nyyh**suru*...kuuulin myös et bileet oli niin RIP OFF pohjal et deejiille oli maksettu huonost/tai ei oltu maksettu!!!
TOTAL RIPOOFF!!!!JOS TEETTE BILEET TARKASTAKAA ET EVERYTHING TOIMII...ÄLKÄÄKÄ...SIIIS ÄLKÄÄKÄ KO´OTKO MOKII TOMOSEKS RYPPÄÄX!!!ITWERE MOST FUCKING RIPOFF!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



ne "eräät venäläisten(?) järkkäämät bileet telakka studiol " taisi olla Perestrojka 1. En itse käynyt siellä mutta kuulemma oli aika hyvät bileet...

--
bred na net

Nico

Posts: 28

#59 • • Nico
Erään kerran Kaivolla kun olin hieman kuoseissa,niin sit sieltä yläkerrasta olin niitä kierreportaita tulossa alas.

No,en tippunut niitä pitkin niinku ehkä luulitte,vaan pää oli sen verran sekasin,että mun mielestä ne vaan jatku ja jatku,vaikka niitä olin jo kuinka kauan talsinu. Reippaana nuorukaisen käännyin sit takas ylös ja kävin ilmoittamassa baarin henkilökunnalle,että portaikko éi lopu koskaan ja kysyin,että miten nyt mahdan päästä frendien luo alakertaan...

*täh*

Nooh,kyllä ne sit kuitenki loppui ja ilta jatkui varsin hassuissa merkeissä siitäki eteenpäin...*nauraa*
hyvisdeluxe

Posts: 83

#60 • • hyvisdeluxe superdeluxe
Heh... tuli herätettyä hämmennystä pe-la yöna ihan huomaamattaaan. heh...

olin parin kaverin kaa baarissa ihan vaan muutamalla pienen pienellä. Ko. baarissa sattui olemaan myös mm. Ville Valo. -pian päästään sitten itse asiaan sillä kaverinikin sattuu nimittäin olemaan myös Ville.

Oltiin siirtymässä kohti alakertaa ja alakertaanahan pääsi sitten kahta eri reittiä. Seisottiin just sen toisen alasmenokäynnin kohdalla ja ajattelin et tästähän sitä sit mennään, mut kaveri olikin päättämässä lähteen toista kautta kiertämään (ihme puusilmä...) siinä sitten huusin kaverille taakse et 'Ei Ville sieltä kannata mennä ollenkaan, et tuu tästä alas!' Samalla sit käänsin pääni ja kukas muukaan siinä edessä vajaan metrin päässä oli tulossa vastaan kun ERITTÄIN HÖLMISTYNEEN näköinen Ville Valo... oli kavereilla sitten naurussa pitelemistä kun päästiin alakertaan meneville portaille...

*justjoo**ökkö*

[muokattu 4.8.2002 20:48]

[muokattu 4.8.2002 20:50]