Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,793 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#161 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
---
Ana-5000:
Ällöttää tollanen sunnuntaielitismi, ja sit viel heitellään ihan suoralla naamalla et "oma musamaku on parempi ku muiden"...

---

Nii. Hajoa siihen.



Must se vaan osottaa moukkamaisuutta sanoa et joku hiphop on musiikkina jotenkin huonompaa kuin muu musiikki, se osottaa myös sitä ettei kirjottajalla ole mitään käsitystä hiphop-kulttuurista tai sen vaikutuksesta esim. Amerikan mustan väestön keskuudessa, ja varsinkin kyvyttömyyttä huomata vaikutuksia, trendejä ja yhteisvaikutuksia eri musiikkityylien välillä.

Erittäin iso osa nykyajan musiikista on saanut juurensa hiphop-kulttuurista, ja ammentaa sieltä vaikutteita vieläkin. hiphop-kulttuuri ja -musiikki taasen ammentaa vaikutteitaan muualta musiikin ja kulttuurin maailmasta.

Itseasiassa joku trancekin on musiikinlajina paljon nuorempi ja vähävaikutuksellisempi kuin hiphop. Yksittäisen musagenren dissaaminen "huonommaksi" perustuen todennäköisesti tietämykseen pelkästä Eminemistä ja muista radiotähdistä on, no, moukkamaista ja elitististä.

Ei millään pahalla sua kohtaan henkilökohtasesti, mut kantsii hieman miettiä omia arvojaan tällasissa asioissa, ja pohtia millä perusteella mielipiteensä eri asioista muodostaa. Tietenkään kukaan ei edellytä että pidät tai nautit k.o. musiikkityylistä, mutta arvojärjestykseen erilaisia tyylejä ei voida laitta. Se on vähän kuin alkaisi pitämään skaboja, että mikä on "paras väri". Jokaisella on toki lempiväri, mutta ei varmaankaan ole olemassa "parasta" ja "huonointa" väriä.
Avangion

Posts: 2,529

#162 • • Avangion Punakardinaali

Vexe:
Onko konemusiikin osuus muillakin "pikku" paikkakunnilla näin paha kuin Lahdessa? Vitutus on jälleen hyvin korkea, koska mieleistä istuskelupaikkaa ei tunnu löytyvän millään.


Tarjonta on baareissa samaa koko maassa, ei vain Lahden kokoisiss ja pienemmissä paikoissa. Mua ei baariin saa missään päin maata! Sitä samaa kloonattua liukuhihnashittiä se setti on joka paikassa! *uuh* Onneksi on bileitä!
Baarit = Hell on earth! *hih* Jos nyt ihan hitusen liioitellaan...


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Sinza

Posts: 2,227

#163 • • Sinza
Tänään olis eessä taas normibaari-ilta. Sinne pitää vetää sen verran paremmat kännit että pää kestää, etenkin Jaskan tapauksessa, ei voi millää jaksaa muuten niitä 70-luvun hittejä *justjoo**nauru**känni*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avangion

Posts: 2,529

#164 • • Avangion Punakardinaali

Ana-5000:
Mun mielestä ihan rehellisesti sanottuna ihmiset on normiyökerhossa paremmin pukeutuneita ku trancebileissä, missä niitä helvetin polkkapanssareita on joka toisella ja porukka näyttää muutenkin sellaselta tietyn univormisäännön mukaan puetulta.


Se ainakin on totta, että musiikki on makuasia, eli siitä on turha tapella. Paitsi että mun musiikkimaku on tietenkin hyvä ja ne jotka kuuntelee jotakin muuta on tyhmiä! *nauru*
Mutta kyllä mun mielestä bileissä on HIEMAN enemmän erilaisuutta pukeutumisessa kuin baarissa.
Taviksethan on taviksia just sen takia että ne uppoaa massaan kun itsetunto ei riitä omaan identiteettiin. Pelastajana on muoti. Voi olla että bilettäjistä on jokatoisella polkkapanssarit, mutta taviksilla on KAIKIlla farkut ja joka trendikäs hieman röyhelöinen kauluspaita. Tai ainakin yhtäpitkälti liioiteltuna kuin joka toisella bilettäjällä on polkkapanssari. *hih*



TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

e-will

Posts: 372

#165 • • e-will joor worst naitmeir

Avangion:
---
Ana-5000:
Mun mielestä ihan rehellisesti sanottuna ihmiset on normiyökerhossa paremmin pukeutuneita ku trancebileissä, missä niitä helvetin polkkapanssareita on joka toisella ja porukka näyttää muutenkin sellaselta tietyn univormisäännön mukaan puetulta.
---

Mutta kyllä mun mielestä bileissä on HIEMAN enemmän erilaisuutta pukeutumisessa kuin baarissa.
Taviksethan on taviksia just sen takia että ne uppoaa massaan kun itsetunto ei riitä omaan identiteettiin. Pelastajana on muoti. Voi olla että bilettäjistä on jokatoisella polkkapanssarit, mutta taviksilla on KAIKIlla farkut ja joka trendikäs hieman röyhelöinen kauluspaita. Tai ainakin yhtäpitkälti liioiteltuna kuin joka toisella bilettäjällä on polkkapanssari. *hih*

TeMpPu



se että käyt bileissä ja pukeudut sen mukaisesti miten valtavirta siellä pukeutuu ei varmaankaan ole mitenkään omaa originellia identiteettiä korostava asia?

--
vailla täyttä ymmärrystä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#166 • • Aziz Combat Fighter

Avangion:
Taviksethan on taviksia just sen takia että ne uppoaa massaan kun itsetunto ei riitä omaan identiteettiin.



Just. Ja oma identiteetti on mitä.. Venaa, siis.. Kiksukarvoja? Check. Muovipiikkikaulapanta? Check. Polkkapanssari? Check. Tolppakengät? Check.

Katso äiti, olen yksilö! Ihan niinku KAIKKI MUUTKI!
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#167 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
No eiköhän se pukeutuminen nyt kuitenkin oo ihan makuasia, jokanen laittaa päälle mikä omasta mielestä näyttää hyvälle.. Ja jotkut voi tykätä kiksukarvoista/panssareista jotkut taas vähän perinteisimmistä kuteista kuten farkuista ja t-paidasta.. Mut normibaarijuttuun palatakseni, itse en ole konemusabileisiin kunnolla tutustuttuani hirveästi enää normibaareissa käynyt, lähinnä joskus jos on halunnut eri tavalla päästä tuulettumaan. Musalinjaus siellä tottakai on pakosta olla suureen yleisöön menevää musaa, sehän on selvä ja siitä on turha edes marista.. Yksi suuri miinus kyllä normibaareihin tulee juuri siitä tolkuttomasta ördäyksestä jota jengi siellä harrastaa, en väitä et bileissä ei joskus olis vähän vastaavaa, mut ei ainakaan yhtä laajassa mittakaavassa.
Ja vielä, ei meidän "skene" tee meistä todellakaan sen parempia kuin kenestäkään muista ihmisistä, meil on omat jutut mistä pidetään, muilla sit taas muut jutut... täytyy viel myöntää et joskus nuorempana kyllä pidin konemusaporukan ulkopuolella olevia ihmisiä jotenki alapuolella, mut ikä tuo laajempaa havannointia elämästä. *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Metsäpiru

Posts: 418

#168 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Itse ainakin olen mielellään normaalibaareissa (tai no yhdessä sellaisessa), missä näkee kavereita ja saa kuunnella mahtavaa musaa eli metallia ja moshata Panteraa.. voi kyllä *joo* Ei sitä aina jaksa kuunnella jumputusta.
W

Posts: 1,049

#169 • • Edited W
Normaalit baari-illat ovat toisinaan nannaa, itse en keksi juurikaan moitittavaa...omat huonot puolensahan on kaikella yöelämällä..
Juuri toissa-viikonloppuna olin itse ruotsinlaivalla, ja kyllä täytyy sanoa että oli hauskaa! *känni*

Seura se ratkaisee, mieluummin hyvässä seurassa vaikka hautausmaalla, kuin bileissä omahyväisten skene-ääliöiden saartamana. *nauru*
Avatar
#170 • • Edited ALIEN Guest
viime vkolla kävin tuopilla yhden vanhan kaverin kanssa kallion BAARISSA ja siellä soi rokki ja tekno, eikä mikään tavallinen radio-hitti Children tai PVD:n hitti for än angel vaan ihan kunnon tekno mm Members of Mayday ja sit tulikin Skid Row:ta perään.
Perustakaa oma baari, jos ei kiinnosta käydä normaaleissa baareissa ette kai te luule, että kaikkia "ei-bilettäjiä" kiinnostaa kuulla yhtään sekunttia "tasabiitti - paskaa" vähän, kuin teitäkään radio-hittejä? *vink* menkää vähän itseenne. Ja miksi juuri siellä pitäisi tulla konemusiikkia, jos maailma on täynnä muitakin tyylejä, kuten jazz, speed-metal, rap... yms?
Sinza

Posts: 2,227

#171 • • Sinza

Avernian:
Tuliko 70-luvun diskoa ja housea? *hihu*


Nyt oli kyllä niin "hyvä" humalatila, etten muista yhtäkään biisiä mitä siellä tuli *justjoo*, mut ko. paikan tavaramerkkejä on just "it's raining men" ja "i will survive" -tyyppiset ratkaisut *eiei*. Selvänä mun pää ei kyl sellasta musaa kestä.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avangion

Posts: 2,529

#172 • • Avangion Punakardinaali

Ana-5000:
Just. Ja oma identiteetti on mitä.. Venaa, siis.. Kiksukarvoja? Check. Muovipiikkikaulapanta? Check. Polkkapanssari? Check. Tolppakengät? Check.

Katso äiti, olen yksilö! Ihan niinku KAIKKI MUUTKI!



Järjestyksessä: No check, check, no check ja no check... *hih* KRÖHÖM!
Oma identiteetti ei yleensä ole tarkoittanut muiden matkimista. Mun mielestä se on itsestäänselvyys. Luulisi sunkin ymmärtävän. *hih* Se tarkoittaa sitä että uskaltaa olla sellainen kuin itse haluaa, välittämättä muiden mielipiteistä.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avatar
#173 • • hyperventilaatio Guest
Normibaarien sykkeessä viihtyy kyllä, kun valitsee hieman, mihin menee. Itse viihdyn tällä hetkellä aika paljon paremminkin kuin keskimääräisissä bileissä.

Noista vastauksista välittyy ainakin mulle tuntu et aika monella se "normibaari" on ajatus 18-v synttäreitään räkä poskella viettävä kailottava teinikanalauma premissä tai vastaavassa. Uskokaa pois, muitakin mestoja löytyy. *piis*
white^dot

Posts: 3

#174 • • white^dot
Kun lakkasi juomasta baareilukin about loppui siihen. Muut maatkoon ihan vapaasti sammuneena maton alla, mut kurja sita on kattoa limun voimin. Muutenkaan tullut kauheesti ns. 'normibaareissa' liikuttua, ja vesilinjalla viela vahemman. Oma hupinsa tietty tossakin, mut vitsi vanheni nopeesti.
Narya

Posts: 166

#175 • • Narya Kuolema
whooh...mä viihdyn miltei baarissa kuin baarissa vähän turhankin hyvin...ja jos ei kiinnosta olla niin sekin on yleensä tainnu johtua siitä, että on ollu yksin liikenteessä.

--
Sekavuuden Ammattilainen

Avatar
#176 • • Edited fanatic Guest
Kävin joku kolmisen viikkoa sitten Highlightissä ja en enää kyllä mene suosiolla uudestaan*poks* tein vielä virheen että menin jo puoliksi selvinpäin ja oli hirveetä kattoo ku jengi tuli suunnilleen nelinkontin vastaan ja loput jotka pysy vielä jaloillaan niin rinta oli oli kaaressa ja kaikki oli paikan omistajia ja eihän siitä tuu mitään muuta kuin tappeluita*eiei*
no suoraansanoen en viihdy yhtään norm baareissa.

Ainii ja sitten naiset joilla on liian kireet farkut ja korkokengät ja hirvee humala päällä, tosi kivan näköstä*poks* jäk
Pikku Manna

Posts: 35

#177 • • Pikku Manna
fanatic:oli muuten hauska ku mäki kävin ni olisit nähny yhen latinon joka kulki just sillee rinta pystys jaku se oli viel ihan tosissaan*nauru*ni ja tietty siel oli jo puolet istumapaikoist laatassa että mukava baari ilta oli*yök*tosin näin yhden naisen kenellä oli kyllä maailman lyhyin hame ja korkeimmat kengät ei siinä mitään kyllä ne hänelle sopivat kun oli niin kaunis kroppa mutta vähän alko käydä sääliks ku ei neiti voinu edes istua siellä ollenkaan hameensa takia ja varmasti oli jalat kipeinä*auts*..mutta ihmiset ihan liian humalassa perus suomalaista meininkiä*ei voi mitään*kyllä on parempi meininki klubeilla*joo*kiitos ja kumarrus varmaankin dj:lle*aplodit*
nRg

Posts: 69

#178 • • nRg
Paikalliset RLZ!!!
Juhgu

Posts: 7,921

#179 • • Juhgu Virnistelijä

Fanatic, 3.4.2005 18:02:
Ainii ja sitten naiset joilla on liian kireet farkut ja korkokengät ja hirvee humala päällä, tosi kivan näköstä*poks* jäk



*poks* jäk tosiaankin :E

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

COBALT

Posts: 1,407

#180 • • Edited COBALT akitaattori
"Normibaari-ilta" Lahdessa??? Ei edes Helvetti ole paha paikka siihen verrattuna!!! Täällä ei kerta kaikkiaan ole mitään vaihtoehtoa tuulipuku-räkäposki-räppi-känni-juntti-baareille!!! *grr*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!