Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,805 views

Pablo

Posts: 1,875

#81 • • Pablo

nigel:
---
Pablo:
Järvenpään Yanossa tai Hevenissä pyörähtämässä ettei totuus unohdu...
---
Ei voi oikein verrata toisiinsa ainakaa tällee. imo. ;)



Aah tarkoitin että nämä on ainoat paikat Järvenpäästä jonne tulee enää nykyään lähdettyä.
Yanossa toki on ihan laadukkaita klubi-iltojakin välillä :)
Aidrian

Posts: 1,799

#82 • • Aidrian Furian Master
viitaten aikaisempaan postaukseeni mulla oli eilen jopa yllättävän hauskaa normi-illassa. Asiaan ehkä vaikutti se, että olin ollu kineksessä pari edellistä viikkoa. En vetäny pleksejä, en vääntäny lattialla tai tiskillä. Näin kavereita ja vaihtelin kuulumisia, yritin jopa olla puhumatta inttisitä-inttitätä juttua. Eikä jääny paskan makua suuhun illasta, mitä nyt aamulla vähän suuta kuivas, mut silti ens viikonloppuun on silti just sopivan pitkä aika*vink*
Yoni

Posts: 440

#83 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Aha... No ei menty sitten Kinoon.. vaan... RT:hen!

No oli aika perus baari ilta! Paitsi että olin väsynyt selvinpäin oleva kuski, joka sai päänsäryn ja kunnon tinnityksen! Kiitos tästä DJ:lle!

Mutta ku oon tällanen marttyyri niin pääasia että kavereilla oli hauskaa... Mähän olin vaan kuski! *hih*

PS. Pisti se DJ yhen polkkabiisin soimaan minkä tahdissa tuli heiluteltua päätä!
MaSari

Posts: 1,986

#84 • • MaSari space jammer
Joo. No faktahan on se, että olin joka perjantai ja lauantai raflassa sinä vuonna kun täytin 18 *justjoo* Muistaahan sitä miten "mukavaa" se oli aina vetää perseet ja päätyä illan saatteessa kaverien olkapäitä nojaamaan kotiin mennessä. Mun lempipaikka oli CTRL, no matter what, sinne me suunnistettiin joka viikko! Mutta onneks ne ajat on takana, en oo käyny baarissa sitten.. Tais olla viime vuoden huhtikuussa kun viimeks olin. En viihdy enää sellases mestassa, harvemmin käyn enää bileissäkään, vaikka mielenkiintoa ja innostusta riittäiskin *uuh* Kieltämättä on kyllä ollu aikamoinen opiskelijaelämän alku, oon ollu ehkä tasan 5 kertaa bileissä tänä aikana. Mutta baariin en mene - tai jos sellaiseen joudun niin en enää meinaa viihtyä siellä *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#85 • • RINY Guest
No onhan toi perusbaareiluki ihan kivaa! Mutta siel on just se perus känniääliö meininki melkein kaikilla päällä ettei sellasta jaksais ihan joka viikonloppu katsella. Itse tykkään ainaki et se musa on ihan ok jos vaan fiilis on sellanen. *plur* Viime aikoina ei olekaan taas tullu baareissa oltua. Tosin on se into siihenkin hommaan vähän kadonnu enää jaksa muualle ku bileisiin raahautua jos sinnekään. *hymy*
hKt

Posts: 121

#86 • • hKt hökötti
Onhan toi perusbaareilu ihan kivaa. Kai sitä on niin oluenystävä että tuolla paikallisessaki viihtyy ihan hyvin.. kuten eilen. *darra*

--
*sydän*

ee102

Posts: 775

#87 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ei me kyllä olla yhtään sen ylempänä tai alempana tietääkseni ku mitä se perusbaariporukka. *hih* Taitaa vaan olla niin, että reiveissä kulutetaan yleisesti ottaen vähemmän pöljäilypäihde alkoholia kuin perusbaareissa. Toisaalta, reiveissä keskitytään paljolti enemmän tai vähemmän epätoivoisen pokaamisen ja örveltämisen sijasta tanssimiseen ja musiikkiin yleensä. Toiset pitää siitä, toiset jostain muusta. Ite pidän enemmän reiveistä hyvän musiikin takia ja juuri siksi että siellä saa tanssia ja nauttia musiikista rauhassa.
peepe

Posts: 904

#88 • • peepe
No hohhoijaa..onkohan täällä joku väittänyt olevansa parempi jollain tasolla, kuin sellainen joka viihtyy perusbaarissa? Ja en tiedä mitä sana perusbaari kullekkin tarkoittaa, mulle se on baari missä vastakkaisen sukupuolen iskeminen on silminnähtävää ja ei niin hillittyä, ja missä soitetaan samoja biisejä illasta toiseen jne.

Onneks löytyy myös toisenlaisia baareja, joissa viihdyn vallan mainiosti kuten tuolla aikaisemmin jo kirjoitinkin. Ja onneks on vaihtoehtoja, ainakin isommissa kaupungeissa siis :) Sitäpaitsi, jos joku ördää bileissä, yhtä lailla mä sitä arvostelen, mut mun kokemuksen perusteella lääppijöihin törmää lähes aina perusbaareissa, ei bileissä. Mut olenko mä jollain lailla parempi...? Tai elitisti...?

(sitäpaitsi, jos noinkin monella on samantapaisia kokemuksia, niin tuskin ne ihan tuulesta temmattuja on...)
Samu81

Posts: 1,224

#89 • • Edited Samu81 kokolihaa

mehukatti:
---
Caro²:
Eeci tiivisti miun mielestä ravintola-dj:n arkea aika helkkarin hyvin:
Multa on toivottu mm "psykedeelistä trancee" ja "jotain sellasta trancee jota voi bilettää essois". Molempiin tais Scooter ja Dallas Superstars kelvata. Että tähän malliin.

---


ööh, ei tolllanen TODELLAKAAN kuulostaa normaalilta ravintolamenolta. normibaarissa juodaan bisseä ja halutaan kuunnella iron maidenia!



Toi on vähän linjalla määrittele normaali "baari". Se on aikas laaja käsite. Jos toi on esimerkki norma baarista, ni se on stadissa varmaan joku Kantis tai vastaava..
Itselle normaali baari on jotain linjalla Highlight, Club 51, Amarillo. Vai ovatko nuo "yökerhoja"? "Teinihelvettejä"?
*ding*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Juhgu

Posts: 7,921

#90 • • Edited Juhgu Virnistelijä

pyhimys:
Arvatkaahan monta kertaa olen hajonnut normi baari-iltoina, kun olen ollut kuskina


Jos mä olen kuskina niin lähden yleensä pariksi tunniksi johonkin kaverille tai jos mitään paikkaa ei ole niin kotiin. Ördäysbaarissa ei vaan mitenkään jaksa istua viittä tuntia selvinpäin, kun musiikki on ~täysin oman maun vastaista ja varsinkin loppuillasta jengi ihan eri aaltopituudella.

pathi:
Varmaan, jos käy joka päivä baarissa *vink*


Heh. Tarkoitin että se biisi soi baareissa lähes joka kerta kun olen baareissa *hymy*.

De Souza:
Kolmanneksi, jos teitä niin vituttaa baarit tai teinidiset, niin miksi käytte? Kuka teitä pakottaa käymään niissä paikoissa ja vuodattamaan täällä kuinka järkyttävä kokemus se oli...


Noh, hyviä bileitä ei ole joka viikonloppu. Lisäksi kavereilla on usein taipumus käydä baareissa, joten mielummin siellä kuin yksin. Ja pitäähän sitä aina silloin tällöin yrittää josko baari-iltakin voisi olla hauska *hymy*

...ja jotkut jopa haastavat riitaa, mutta ei siihen tarvitse osallistua jos et todella halua.


Onneksi useimmiten totta. Mutta eräät riidanhaastajat eivät kyllä juuri anna vaihtoehtoja vaikka olisi millainen pasifisti.

mayah:
---
Ja todettakoon vielä, et mun perseessä on jotain _todella_ pahasti vikana, kun sitä ei oo koskaan puristeltu


Puristakaa joku äkkiä mayahia perseestä, nyt on hätätilanne! *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

peepe

Posts: 904

#91 • • peepe

mayah:
Hmm.. Ei kenenkään tarvitse sanoa "olen parempi kuin joku muu". Esim. "käykääpä siel kattoo, mestan keski-ikä on sitä ja tätä ja tyylitaju kateissa" on musta ihan sama juttu.



Mä en aseta ihmisiä pukeutumisen perusteella mihinkään paremmuusjärjestykseen. Mutta toki sitä tulee toisinaan arvosteltua ihmisten pukeutumista, mutta lähinnä aina siitä näkökulmasta et miks ihmeessä toi on laittanu noin tai näin.. Lähtökohtana kuitenkin se, että jokainen pistää päällensä just ne vaatteet kuin tykkää. Ja itse mä melkein mieluummin istun lähipubissa nelikymppisten tuulipukuihmisten seassa kuin perusbaarissa kourittavana :D
Juhgu

Posts: 7,921

#92 • • Edited Juhgu Virnistelijä

peepe:
---
Mutta toki sitä tulee toisinaan arvosteltua ihmisten pukeutumista, mutta lähinnä aina siitä näkökulmasta et miks ihmeessä toi on laittanu noin tai näin..



Jaa. Minä taas naureskelen ihmisten pukeutumis- ja musamaulle ihan siitä näkökulmasta että se maku on niin _erilainen_ (ei huonompi!) ja siksi huvittava. Samoin voin vain kuvitella miten joku hiphopgangsta repeilisi ihkuplurkiksubileissä. Useimmiten se arvostelu on sellaista harmitonta pikkuvittuilua pilke silmäkulmassa.

Huvittavimmillaan tuo tilanne on jossain kunnon mehukkaassa ristiriidassa. Esim. viime pressure clubissa lahdessa Starlightin vakiobilettäjät yrittivät pyörittää persettään rnb-tyyliin nomicin 180bpm rytinän tahtiin *iloinen* minulla ainakin oli hauskaa. Ja olisi niilläkin varmasti naurussa pitelemistä jos minä yrittäisin mennä tanssilattialle heilumaan Eminemin tahtiin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

peepe

Posts: 904

#93 • • peepe

Juhgu:
Jaa. Minä taas naureskelen ihmisten pukeutumis- ja musamaulle ihan siitä näkökulmasta että se maku on niin _erilainen_ (ei huonompi!) ja siksi huvittava. Samoin voin vain kuvitella miten joku hiphoptyyppi repeilisi jossain ihkuplurkiksubileissä. Useimmiten se arvostelu on sellaista harmitonta pikkuvittuilua pilke silmäkulmassa.

Huvittavimmillaan tuo tilanne on jossain kunnon mehukkaassa ristiriidassa. Esim. viime pressure clubissa lahdessa Starlightin vakiobilettäjät yrittivät pyörittää persettään rnb-tyyliin nomicin 180bpm rytinän tahtiin *iloinen* minulla ainakin oli hauskaa.



No joo, ei kai nyt kukaan tällaisten seikkojen perusteella kuvittele olevansa jotenkin parempi kuin joku toinen..Ei kai...?
John

Posts: 1,384

#94 • • John Lauma

peepe:
---
Juhgu:
Jaa. Minä taas naureskelen ihmisten pukeutumis- ja musamaulle ihan siitä näkökulmasta että se maku on niin _erilainen_ (ei huonompi!) ja siksi huvittava. Samoin voin vain kuvitella miten joku hiphoptyyppi repeilisi jossain ihkuplurkiksubileissä. Useimmiten se arvostelu on sellaista harmitonta pikkuvittuilua pilke silmäkulmassa.

Huvittavimmillaan tuo tilanne on jossain kunnon mehukkaassa ristiriidassa. Esim. viime pressure clubissa lahdessa Starlightin vakiobilettäjät yrittivät pyörittää persettään rnb-tyyliin nomicin 180bpm rytinän tahtiin *iloinen* minulla ainakin oli hauskaa.

---


No joo, ei kai nyt kukaan tällaisten seikkojen perusteella kuvittele olevansa jotenkin parempi kuin joku toinen..Ei kai...?



Ei tietenkään, klubbaajat eivät ole elitistejä.*muhaha*

--
Fancy some cheese, Gromit?

peepe

Posts: 904

#95 • • peepe

mayah:
Mä en väitä olevani mikään pyhimys tän asian suhteen, totta helvetissä sitä tulee joskus katsottua jotain ihmistä esim. kadulla ja mietittyä, et itse en pistäis tollasta päälle. Mut en mä silti lähtis yleistämään tai arvostelemaan esim. jonkun ihmisen pukeutumisen perusteella sen ajatusmaailmaa tms. Ja se mikä eniten pistää "vihaksi" on toisten musiikkimaun arvosteleminen. Jokaisella on oikeus todeta, että "en pidä tällaisesta musiikista" oli se sitte nrj-poppia, housea tai polkkaa, mut musta kenelläkään ei oo oikeutta arvostella ketään sen takia, että joku nauttii vaikka r´n´b:n tanssimisesta ja saa ne lauantai-illan fiiliksensä siitä. Ja kuten varmaan jo huomasitkin, mun alkuperäinen kommenttini ei ollut mitenkään sulle suunnattu, vaan lähinnä yleinen toteamus siitä, et itseään ja omia elämän valintoja vois tsekkailla ensin ulkopuolisen silmin ennen kuin lähtee avautumaan muitten valinnoista.



Joo en sitä henk koht kommentiks ottanutkaan. Ja eiks isot peput ole nyt pop..? *myös isopeppuinen* Ehkä Turussa on fiksumpaa baarikansaa kuin täällä..?

No mut joo, ehkä tää nyt riittää mun kohdalla tästä aiheesta :D
Juhgu

Posts: 7,921

#96 • • Juhgu Virnistelijä

peepe:
---
No joo, ei kai nyt kukaan tällaisten seikkojen perusteella kuvittele olevansa jotenkin parempi kuin joku toinen..Ei kai...?


Kyllä kuvittelee. Se on egoilua jonka voi jättää omaan arvoonsa.

Btw, egoilusta puheenollen: minä ihan rehellisesti ja tosissani pidän omaa musiikkimakuani "parempana" kuin vaikkapa hiphopin kuuntelijoiden (en nyt tässä ala analysoimaan niiden eroja koska siitä tulisi 10-sivuinen esitelmä). Mutta suvaitsevaisuus on se avainsana, samaan baariin mahtuu kyllä jos jonkinlaista porukkaa sekaisin, ja huomattava osa kavereistani onkin jonkun sortin hiphoppareita. Musiikkimaku tai vaikkapa pukeutumistyyli eivät häiritse kaveruuttamme lainkaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#97 • • NTRANCE Guest

Ja itse mä melkein mieluummin istun lähipubissa nelikymppisten tuulipukuihmisten seassa kuin perusbaarissa kourittavana :D



Näkemäni perusteella haluaisit että joku kourisi mutta kun ei kukaan kouri.
peepe

Posts: 904

#98 • • peepe

NTRANCE:
Näkemäni perusteella haluaisit että joku kourisi mutta kun ei kukaan kouri.



Haluutsä kertoo lisää? :D
tumpsi

Posts: 2,553

#99 • • tumpsi rekisteröitymätön

NTRANCE:
---
Ja itse mä melkein mieluummin istun lähipubissa nelikymppisten tuulipukuihmisten seassa kuin perusbaarissa kourittavana :D

---


Näkemäni perusteella haluaisit että joku kourisi mutta kun ei kukaan kouri.


"ok"
Juhgu

Posts: 7,921

#100 • • Edited Juhgu Virnistelijä

mayah:
---
Lucky you. Onkohan se mun sitte vaan liian iso kourittavaksi? *ding*


Sä et vaan yritä kunnolla. Tässä hieman ohjeistusta:
1) Juo pullo kossua
2) Hoipertele lähimpään baariin mistä kuuluu musiikki
3) Kaatuile keskelle tanssilattiaa
4) Etsi harittavalla haukankatseella tanssilattian päihtynein mieshenkilö ja käänny tarkalleen vastakkaiseen suuntaan.
5) Ota lievä etukeno ja peruuta. (Musiikin tahtiin jos mahdollista, mutta se ei ole niin justiinsa.)

Jos ei ala kouraa tulla niin sitten voit huutaa sille jätkälle että se on homo tai muuten vaan vässykkä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)