Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,821 views

Syce

Posts: 1,649

#221 • • Edited Syce
Onneksi useammassa kaupungissa on puhaltanut uudet tuulet*hihu*

edit. AVAUTUMISET baari-illan jälkeen *piis* parhaita!=D
tomii

Posts: 3,594

#222 • • tomii kallion herttua
Perus-baari-illat roks ok! *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#223 • • opmdevil Guest
Minua baarissa enimmäkseen vituttaa ja sitten tyypit tulee kuittailemaan, että olen sen näköinen että vedän jotain kohta turpaan. Siis musiikki on sitä listahittiä ja nostalgiapaskaa. Tai sitten hiphoppia ja R&B:tä. Tanssittavia biisejä tulee jos on tullakseen ja enimmäkseen ei. Sitten kun tulee jotain vähän parempaa konemusaa kuten se ihku-trance-biisi jota on monta viikkoa kinunnut ja sitten säälistä soittavat. TADAA! Koko tanssilattia on tyhjä ja itsekseen saa sitten tanssia. Tämä on sinänsä hyvä koska ainakin nämä hip-hop joraajat eivät oikein osaa ottaa omaa tilaansa vaan tulevat meikäläisen tontille.

Kerran viikossa kun käy muualla bilettää niin tulee hyvä mieli ja pää kestää sitten töissä.
xl8r

Posts: 2,227

#224 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

malishousu, 14.5.2005 19:39:
--- 8<


(klips!)
8<



Juu, vähän sama linja. Itseäni (ehkä se on vaan ikä, voi olla) ei voisi vähemmän kiinnostaa nuo lihatiskidiskot ja -heviluolat, kun lähden kaljalle, menen pubiin. Jos taas lähden bilettämään, menen bileisiin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Jago

Posts: 4,039

#225 • • Jago un-trained monkee
Tylsää on se, että klubbarilaisten järkkäämiä baari-iltoja ei usein erota mitenkään tavallisesta baarimenosta. vähän eri musiikki ja jossain näkyy jäbä jolla on hassut housut, mutta meno ja meininki ei suuresti muutu.

Varsinkin seduloissa huomaa että riippumatta missä bileissä siellä on suurin osa väestä on baarin vakioväkeä.
Ymmärrän että on varmasti järkevämpää järkkää bileet paikassa jonka tietää myyvän loppuun vaikka sinne ei tulisi yhtään ihmistä vain niitä bileitä varten, mutta ois kyllä kivaa jos ne djt jotka suomeen rahdataan, rahdattaisiin bileisiin jossa ihmiset osaisivat arvostaa niitä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

0-scar

Posts: 760

#226 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Eipä se helvettii oo ku lähtee hyvässä seurassa :)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Avatar
#227 • • opmdevil Guest
Kyllä saattaa DJ:llä olla aika ikävä soitella musiikkia kun on olevinaan kovakin nimi ja tanssilattialla on tasan yksi tyyppi ja sekin on sinne sammunut.
unoha

Posts: 929

#228 • • unoha Lti-/UG Collective
Just eilen olin Systerille sekä sen kamuille kuskina*igor* Ne halus kiertää puolet Lahen baareist ja lauleskella karaokee*toktok* Siinä alko jo ekan vartin aikana keittää ku kuuntelin karaokee ja humppaa.

Kahtelin ympärillä olevia keski-ikäsiä hikisiä miehiä suurine "ajolihakseineen" ja muita epäilyttävää jengii*poks* Jotka tulee pummpimaan tai muuten näyttämään rumia naamojansa mulle selittäen elämäntarinaansa

Jaksoin sit koko illan +Batteryn+ ja Ettanin avulla*ankka* Mut joo, tuli taas muistiin MIKS mä käyn yökerhois& kunnon menomestois kuuntelemas konemusaa*sydän*

Ei siinä mtn hyvät kännit ja kaveriseura tekee sen tunnelman*känni* mut ei toi normi baari sitä ainakaan minun kohalla paranna, mukava niis on kattoo screeniltä lätkää*joo*

Yöperhonen on koteloitunut...

--
Never Quit !

Jago

Posts: 4,039

#229 • • Jago un-trained monkee

opmdevil, 14.5.2007 12:22:
Kyllä saattaa DJ:llä olla aika ikävä soitella musiikkia kun on olevinaan kovakin nimi ja tanssilattialla on tasan yksi tyyppi ja sekin on sinne sammunut.

kyllähän noista ug ja kaapelin bileistä huomaa että ei sinne tartte väkee jotka ei tiiä minne on menossa. mutta jos halutaan järkkää viikottain bileet jossa soittaa ihan perus djt ni sitten se kandeekin järkkää baarissa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sssan*

Posts: 651

#230 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Normaali baari-ilta helvettiä..EI ehkä ihan niin vaan SE MUSIIKKI suurimmassa osassa baareja/yökerhoja...Asun täällä todellakin pikkukaupungissa, jossa on kyllä ihan riittävästi baareja...ainut ongelma että niissä kaikissa soi melkein aina sama "nrjhittishitti".. *poks* Bileitä hyvin harvoin..
Joskus joukkoon eksyy DJ:illä joitain trancehelmiklassikoita, mutta siihen se totaalisti jää...Fiilis laskeekin yleensä aina siinä vaiheessa kun tulee baariin ja toteaa tän "ihanaisen" musiikin annin!En vaan osaa mennä sinne tanssilattialle vetkuttamaan jotain UhAh-räppiä tai yeahyeah-dancediskoa *igor* Möö...oon kuiva ja nuiva mut musiikki tekee fiiliksen IMO *piis*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

inspector

Posts: 209

#231 • • inspector gadget

Sssan*, 14.5.2007 14:23:
vaan SE MUSIIKKI..



Nimenomaan. Kaiken lisäks yleensä se radiohittimusa on vielä sen verran kovalla ettei kuule puhetta vaikka huutais kuinka kovaa.

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Amuck

Posts: 2,396

#232 • • Amuck dub-i-dub

Jago, 14.5.2007 11:51:
Tylsää on se, että klubbarilaisten järkkäämiä baari-iltoja ei usein erota mitenkään tavallisesta baarimenosta. vähän eri musiikki ja jossain näkyy jäbä jolla on hassut housut, mutta meno ja meininki ei suuresti muutu.


Sen eron kato huomaa siitä, että klubbari-illoissa tanssitaan naama dj:a päin. :|

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#233 • • Fuzzy Guest
*igor* Jepjep... VAIN väkisin lähen enää normi baareihin! Sielä soi just ne kauheimmat biisit mitä radiossa soi! Ensinnäki, ne saamarin ysärit! Pentuna tykkäsin niistä, mut nykyään en melkeen mitää inhoo niin paljon!
Sitten! Just nää helvetilliset cover -biisit! Hyvänä esimerkkinä Alice Cooperin Poison dance -versio(en muista kenen.. joku Groove joku) ja sit muutenki uudet hitit joista on tehty tollanen ihme dance -tsäigädäigä.*toktok*
Ja sit viel kaiken huipuks tulee sitä Aikuista naista ja Autiotaloo ymym...

Ihmisistä sitte puhumattakaan. Ja ne viel oikeesti ihan tules tanssii noita?! WHOOT?!
Jos joskus eksyn muiden kun konemusa ystävien kanssa johki radalle aka normi baariin, nii meikäläinen pistää iha läpäks sen jorailun. Esimerkiks balettii on hemmetin hyvä vetää sielä keskellä lattiaa ja mäiskii lössii naamalle ihan samalla tavalla miten ne pieksee muita pyytämättä edes anteeksi!*joo*
Jooh... ihanaa avautua ku on niiteis muutenki!
nuance

Posts: 1,963

#234 • • nuance cov ops, combat, sunrise
on niitä muitakin baareja ku sedulat, highlightit, divat, night lifen ym lihatiskit. esim hyvällä porukalla joku hyvällä olutvalikoimalla varustettu pubi on just jees, puhumattakaan tapas-baareista, viinibaareista jne. itse en oikeen jaksa hirveellä innolla enää (tai just tällä hetkellä?) bileissä ravata, mielummin keskittyy niiden hyvien ystävien seuraan.
hallucinogen

Posts: 8,190

#235 • • hallucinogen Edain

nuance, 14.5.2007 15:03:
on niitä muitakin baareja ku sedulat, highlightit, divat, night lifen ym lihatiskit. esim hyvällä porukalla joku hyvällä olutvalikoimalla varustettu pubi on just jees, puhumattakaan tapas-baareista, viinibaareista jne. itse en oikeen jaksa hirveellä innolla enää (tai just tällä hetkellä?) bileissä ravata, mielummin keskittyy niiden hyvien ystävien seuraan.


Mulle kun joku mainitsee sanan baari niin se mulle tarkoittaa juuri näitä seduloita, lihatiskejä ja muita listahittipoppidiskoja. Pubit, tapasravintolat ja viinibaarit on asia erikseen ja niissä viihdyn itse parhaiten silloin kun ei bileisiin jaksa lähte. Valitettavaa juuri noissa baareissa tai miksi noita "yökerhoja" nyt haluaakaan nimittää, on juuri se musiikki ja sitten se päätäyteen ja pokausmeininki joka heijastuu ördäilynä ja sitten myös siinä, että jos ihan viattomissa aikeissa menee juttelee niin vastapuolella on jo heti käsitys, että toi on nyt tulos iskee mua ja ei kiinnosta pätkääkään, joten ollaan saatanan tylyjä. Pubeissa saa paljon helpommin juttuseuraa ja se on yksi syy miksi pubeissa tulee viihdyttyä koska aika usein tulee lähdettyä yksin käymään jossain.

--
pikku-*possu*

gr

Posts: 1,116

#236 • • gr Hu-hu
taidan olla jopa 2 kertaa käynyt ihan yökerhossa koko vuonna jos bileitä ei lasketa, muutenkin pubit sun muut saanu kyllä olla aika rauhassa omalta osalta :>
yawiz

Posts: 236

#237 • • yawiz
pubit on just parhaita
Sssan*

Posts: 651

#238 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

yawiz, 14.5.2007 15:49:
pubit on just parhaita



Totta..mut pubeihin kyllästyy aina siinä vaiheessa ku alkaa tanssijalkaa vipattaa *tanssittel*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Slim_Jim

Posts: 573

#239 • • Slim_Jim
Itse en ole kyllä pariin kuukauteen käynyt baarissa, ei ole oikein rahaa ja ei sitä ränttätänttää, helvetinmoista ahtautta, eritteilläkuorrutettua miestenvessaa ja känniääliöitä jaksa.

Kavereiden kanssa ollaan ihmetelty kun joskus tekisi mieli lähteä johonkin rauhalliseen paikkaan ottamaan pari tuoppia, kötisemään niitä näitä ja sitten takaisin kämpille niin wtf? eihän sellaista löydy. Jos paikka on muuten jees, sellainen pieni ja kivannäkönen niin taustalla kuitenkin pauhaa Popeda ja Yö että pöydän toisellapuolella istuvalle kaverille saa huutaa juttunsa.

Miksi sitä musiikkia pitää huudattaa aina niin *tun kovalla vaikka paikka selvästikään ei edes tarjoa mitään tilaa jossa pystyisi sen Popedan tahtiin hillumaan?
Avatar
#240 • • Norb Guest
Aarg, mä en kestä sitä perseiden puristelua. Musiikkin vielä kestää, jos on hyvä porukka kasassa.. Lääppiminen pilaa fiilikset. Ja sit kun ei enää jaksa hymyilyttää niin joku tulee epätoivoisesti pokailee. "Miks näytät noin hapanta naamaa, hymyile vähän" ym. Näytänköhän mä ihan perusilmeeltäni kyrpiintyneeltä *ding*