Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,766 views

koo

Posts: 379

#201 • • koo

eeci, 24.4.2005 22:30:
---20-23 vuotiaalle en kyllä silti Porvoosta suosittelis muita mestoja ku gigglingiä



Ikinä en ole gigglingissä käynyt, mutta olen kuullut sen paikan portsareiden olevan ihan täysiä tuomiopäivän lähettiläitä. Tyyliin, jos jonossa nauraa saa turpaan. En sitten tiedä...

Mä en Porvoosta suosittelis mitään muuta kuin bar marya. Ja ehkä Näsin krouvia. *hih*

--
Backstagella on paratiisi.

Occu

Posts: 2,528

#202 • • Occu

LoFi, 25.4.2005 10:20:


Löytyisipä porvoosta paikka jossa voisi järkkäillä bileitä ja ei kohtaisi perusennakkoluuloja konemusiikkia kohtaan...



Taidetehdas a.k.a Fiskars *vink*

--
..::MOI::..

KritikaL

Posts: 207

#204 • • Edited KritikaL Teiniprinsessa


Olisit tyttörukka tullu mieluummin vaikka Seireeniin lauantaina, vähän iäkkäämpää porukkaa (~450 henkee), paremmat musiikit ja ainakaan ei ollu mitään ylipainosia itsestään liikaa luulevia pikkuritsoja pyörimässä nurkissa.



Sinäpä sen sanoit...en vaan viittiny jättää synttärisankaria yksin ja se kun ihan välttämättä halus Underiin...*kivatsulle*

Ja pakko sen verran puolustautuu (viitaten etenkin Yaminahin kommenttiin), et kyllä mä varsin hyvin viihdyn ihan normaaleissakin baareissa. Eli en "juokse" konemusiikin perässä. Tolla mun vuodatuksella viittasinki just näihin ihme mestoihin joissa puolet porukasta on alaikäsii ja menokin sen mukasta. Tack.

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Avatar
#205 • • eeci Guest

Keba, 25.4.2005 12:51:
---

Niin no.. ei tosiaan kyllä porvoo ole paikoilla pilattu.

---


Porvoossa on vissiin 30k ihmistä, niin siihen nähden on kyllä hyvin paikkoja, ja hyviä paikkoja.



Porvoossa on itseasiassa aavistuksen alle 50 000 asukasta. Joku 47 000 tais olla viime vuodenvaihteessa. Meni vähän offtopiciks mut enivei. Kattava listaus Porvoon yökerhoista, baareista ja ruokaravintoloista löytyy esimerkiks raflat.infosta.

Ja takas aiheeseen jos palataan niin niissä baareissa viihtyminen vaihtelee meikäläisellä ihan kerrasta toiseen. Jos osuu kaikki riitaa haastavat känniääliöt, kengille oksentelevat teinit ja aivot kotiin unohtaneet portsarit samaan paikkaan niin eihän siellä voi viihtyä. :)
Avatar
#206 • • Yaminah Guest

Ja pakko sen verran puolustautuu (viitaten etenkin Yaminahin kommenttiin), et kyllä mä varsin hyvin viihdyn ihan normaaleissakin baareissa. Eli en "juokse" konemusiikin perässä. Tolla mun vuodatuksella viittasinki just näihin ihme mestoihin joissa puolet porukasta on alaikäsii ja menokin sen mukasta. Tack.




Jep, niinhän se tuppaa olemaan et kaikki mestat on näitä teinejä täys... ainakin stadissa on monen baarin ikäraja jostain syystä laskenut ( ns. K-20, mut sisällä alaikäsiä) ja teinit on valloittanu ne... *igor* No, mutta niinku sanoin niin sitten pitää vaan valita sellanen baari jossa tietää menon olevan pikkasen kypsempää, toisaalta taas se ei aina oo mahollista jos ikää ei riitä (itelläkin vaivaset 20 kohta). On kyllä siitä seurueestakin kiinni jonka kanssa on viihteellä et mihin sitä on mahollista päästä. Mut jeba, mä ainakin viihdyn ihan hyvin normibaareissa, kun siihen asennoituu oikein. *joo*
Keba

Posts: 194

#207 • • Keba
Yaminah, tai sit susta tuntuu vaan, että teinit on vallottaneet ne mestat, kun ite oot ehkä vähän kasvanut =)
RantaPalleroinen

Posts: 512

#208 • • RantaPalleroinen
Onneks klubbaajat on sitä parasta A-Luokkaa! HEH HEH! Pitäisköhän jengin hieman avartaa tuota näkökenttää ihan varmuuden vuoksi... Baarit kunniaan!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Avatar
#209 • • Yaminah Guest
Keba, mäkö kasvanut?! *nauru* No juu, kai sen asian niinkin voi katsoa... Mut silti... Mun pointti oli se ettei se mua niin paljon häiritse jos siel on jonkun verran niitä teiniörveltäjiä, jos fiilikset on muuten kunnossa ja seura viihdyttävää.
jeesboks

Posts: 4,064

#210 • • jeesboks p u p u
Nykyään tulee niin harvoin normi baari-iltoja vietettyä mutta silloin kun niin messis on hyvät kaverit ja hyvää fiiwistä sekä yleensä ne illat vietetään niissä parissa kantapaikassa. Ne on hauskoja reissuja. *joo*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Sarkku

Posts: 135

#211 • • Sarkku

LoFi, 25.4.2005 10:20:
---
eeci, 24.4.2005 22:30:
---
Astaroth, 24.4.2005 21:40:
---
KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa.

---
koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.
---
KD, 24.4.2005 16:15:
Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*
---
Mua alkaa kiinnostaa tämä paikka. ^_^
---
Olisit tyttörukka tullu mieluummin vaikka Seireeniin lauantaina, vähän iäkkäämpää porukkaa (~450 henkee), paremmat musiikit ja ainakaan ei ollu mitään ylipainosia itsestään liikaa luulevia pikkuritsoja pyörimässä nurkissa. 20-23 vuotiaalle en kyllä silti Porvoosta suosittelis muita mestoja ku gigglingiä, vähän vanhemmille sit Seireeniä. Että näin. Underia ei voi suositella edes elämysmatkailijoille. :D

---


Niin no.. ei tosiaan kyllä porvoo ole paikoilla pilattu. Ekan kerran ku kävin kyseisessä undergroundissa niin oltiin soittamassa siellä, ja tuntu ihan mukiinmenevältä paikkana. Tab ja flaikkukin oltiin saatu houkuteltua paikalle.. No sitten seuraavana viikonloppuna kun eksyin paikalle niin siellä olikin sitten sellanen ilta että huh huh... Näitä kyseisiä XL hetkuttelijoita ja kännisiä kyllä riitti. Illan kohokohta oli ehkä putki dingon musiikkia (tässä vaiheessa seurue päätti lähteä juomaan tölkkiviiniä kaverin kämpille :D)

Bar maryssäkin on ollu todella hyviä ja todella huonoja kertoja. Siellä kun ei tiedä että mitä musiikkia siellä soi, teemaillasta kun musiikkisuuntaus riippuu. Kantapäillä sielläkin on tullu käännyttyä ku yhtäkkiä huomaa seisovansa keskellä nahkatakkisia hevareita ja on sellanen joukkoonkuulumaton olo...

Seireenissä ei olekaan tullu käytyä pitkään aikaan. Pitää varmaan jossain vaiheessa mennä pyörähtää ja kattomaan mitä sillä on nykyään tarjolla.

Löytyisipä porvoosta paikka jossa voisi järkkäillä bileitä ja ei kohtaisi perusennakkoluuloja konemusiikkia kohtaan...



No ette ole ainoita, kenellä on pieniä antipatioita kyseistä paikkaa kohtaan:
linkki

--
Earthlings - The single most powerful and important movie about society´s treatment of animals. A must see for anyone who cares enough to know.

Avatar
#212 • • Yaminah Guest
Niin, kellähän niitä ennakkoluuloja onkaan...
Displacer

Posts: 1,828

#213 • • Displacer
Onko ne enää ennakkoluuloja, jos on paikan laadun käynyt jo katsastamassa ja todennut ettei se ollut omaan makuun?

Tai no... kait ne silti ennakkoluuloja on, mutta onpahan ainakin jotain kokemusta mille perustaa ne, eikä pelkästään yleinen mielipide asiasta.
LoFi

Posts: 726

#214 • • LoFi

mayah, 29.4.2005 11:31:
---
LoFi, 25.4.2005 10:20:
Näitä kyseisiä XL hetkuttelijoita ja kännisiä kyllä riitti. Illan kohokohta oli ehkä putki dingon musiikkia

---
---
LoFi, 25.4.2005 10:20:
Löytyisipä porvoosta paikka jossa voisi järkkäillä bileitä ja ei kohtaisi perusennakkoluuloja konemusiikkia kohtaan...

---
*ding*

Oonko mä jotenki nyt pihalla, vai miten nää kaks ei jotenki sovi samaan postaukseen? Ensin kerrotaan, miten lihavat ihmiset tanssii päin vittua, juo liikaa ja tykkää väärästä musiikista ja heti perään kitistään, et kaikkien pitäis elää ennakkoluulottomasti suvaiten toisiaan???



Ohhoh. Saitpas mut kuullostamaan pahalta ihmiseltä *hmph*

No tarkoitus ei ollut nyt mollata ylipainoisia ihmisiä. Koetin vaan antaa vähän kuvaa siitä mitä se meno siellä tanssilattialla oli.. Ja tottakai jos juo liikaa niin harva ihminen enää mikää Travolta on. XL voi myös tarkoittaa eXtra Large eli suurempikokoinen ihminen (ei vält. läski), itse kun olen lyhyempää ja hentorakenteisempaa sorttia niin ei ole mukavaa että joutuu tympeästi isompien ihmisten tönittäväksi *grr*

Ja ennakkoluuloista. No kuvitella voi mitä seuraa jos sanoo että kuuntelee trancea tai rokkia? Kumpikohan herättää asiaan perehtymättömässä enemmän ennakkoluuloja?
Avatar
#215 • • Yaminah Guest
En mä ainakaan oo kohdannu mitään suurempia ennakkoluuloja konemusiikkia kohtaan... Mut asianhan voi katsoa niinkin päin, että itse et siedä sellasia "tavallisia" baari-ihmisiä, joten mitenkä niitten ennakkoluulot sua kohtaan sit poikkeaa ?
supertony

Posts: 897

#216 • • supertony Code Red

mayah, 29.4.2005 13:06:

Ja valitettava tosiasia tällähetkellä on se, et ravintoloitsijat katsoo sinne viivan alle - se, mitä illasta jää kouraan on se ratkaiseva tekijä. Liian monet kemut on peruttu tässä ihan viimeisen puolen vuoden aikana sen takia, että ne ei tuota ravintolalle tarpeeksi. Jos kävijämäärä on puolet siitä, mitä ns. normaalina iltana, on myynti silloin myöskin liian pieni. Silloin pistetään se Dingo pyörimään ja tavoitellaan sitä kävijäkuntaa, josta ne myyntitulot tulee.

Ja toinen valitettava syy bileitten negatiiviselle vastaanotolle on siellä tapahtuva laittomien aineiden käyttö ja niistä aiheutuneet ongelmat ravintolalle (tai niiden ongelmien ennakointi). Liian monta tapausta on tullut tässä ihan viimeaikoina nähtyä ja kuultua täällä meidänkin nurkilla.



Juuri näin!

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Avatar
#217 • • Edited eeci Guest
Olin eilen (vappuaattona) käymässä pitkästä aikaa (viimeks pari vuotta sitten) Premissä helsingissä. Sinnekin sorruttiin vaan sen takia ettei napannu jonotella muualle, jonot oli kuitenkin siihen aikaan jo kymmeniä metrejä. No enivei, alkuun näytti siltä ettei se edes ole niin paha kuin olis voinu kuvitella. Hieman normaalia enemmän kaikkeen agressiivisesti suhtautuvia ulkomaalaisnuoria ja kauhee töniminen tanssilattialla. Ihan normaalia jos paikka on täys.

Musiikit oli jonnekin puoli kahteen asti aika vaihtelevia, ei kuitenkaan mitään kovin uutta tullu kuultua. Mieleen jäi ainakin Call On Me, Warp Brothers, Scooter, DJ Aligator ja muutama viisu suomihoppia mikä sai mut repiin hiuksia päästä. Biisivallinatkin suodatin tähän asti ihan mukisematta, joskin DJ oli nähtävästi about ensimmäisellä keikallaan tai sitten reippaassa humalassa. Joka toinen vaihto laukkas ja pari useemman sekunnin hiljasuuttakin tuli kuultua.

Kuten sanottu, kestin kaiken ton ihan hyvin, kunnes kello löi about puol kaks. Ulkona oli jonoo, paikka tupaten täys ja tanssilattialla ei mahtunu oleen ilman että tuli jatkuvasti kyynärpäästä. Siel ois soitellu ihan hyvin vaikkapa jotain hard housee tyhjentämättä lattiaa. Mitä kuulen? Daa dirlan dirlan daa..... Ihan kun olis siirtyny perus teinidiskosta keski-ikästen karaokeen. Kun vielä dirlandaan perään lähti Tapani Kansan surullisen kuuluisa R.A.K.A.S. niin mulle riitti ja narikan kautta kotiin.

Oon kuullu ettei toi premi oo ihan hirveen suosittu ollu enää viikonloppusin ja eilen sillä olis ollu loistava mahdollisuus kohentaa imagoonsa suuren yleisön silmissä, paikkahan oli kuitenki ku nuijalla lyöty. Sit lähetään raiskaan finnshitsejä, joihin ei edes valtaosa lähiökuppiloitten tiskijukista sorru kehnompanakaan iltana. Ei vaan voi ymmärtää...
Femi

Posts: 651

#218 • • Femi
" Lahden Night lifeen "

On ehkä vaan yks pahempi yökerho ja se on hml:an No life. se on ultimate experience, varsinkin tiistai-iltana. *joo*
Yediah

Posts: 1,090

#219 • • Yediah FINRG, Spacehouse
helvettiä todellakin!!... baariin on turha lähtä sillä mielellä että kuulisi vaihtelevaa musiikkia.
Siis jumalauta samat kipaleet kolisee PA laitteistosta ulos kun esim. sillon kun autoa ajaessani
satun kuuntelemaan radiota, eli siis ei todellakaa mitään tanssittavaa minun mieleeni,
ja vaikka olisikin niin tanssilattia normaalina perjantain iltana on niin täyteen ahdettu ihmismassasta että edes läpi ei pääse kävelemään ( blumps.. damn!! ja näin olet kaatanut lärvilaudan verran bisseä päällesi ). Kuitenkin aina löytyy jonkinlainen kusipää jokaiseen baari reissuun joka tappelee ja häröilee aina vähän ennen valomerkkiä, moista en muista että reiveissä
olisi tapahtunut, ja muutenkin... kunnon bileissä on sitä sellasta yhteen kuuluvuuden tunnetta ilmassa. eli siis yleensä jos tekee mieli vetää läskit silmille oikein kunnolla, niin paremman fiiliksen saa monta kertaa paremmin ku bilettää jonkun kaverin luona. SE ON FAKTA!!
malishousu

Posts: 182

#220 • • Edited malishousu Dr. Philth
Suokaa anteeksi, myönnän etten ole lukenut kaikkia topicin kahtatoista sivua, mutta tuon nyt oman mielipiteeni julki anyhow:

Mun mielestä ois aivan hirveetä jos joka ikisessä baarissa soisi tauotta jumps-jumps tesno sekä polkka, ja aina näkys vaan kiksukarvaa ja hotpantseja (tai no, ehkä hotpantsit ei oo niin paha juttu *iloinen*) ja kaikki vaan siellä jorais se vakuuttava tamppausilme naamalla tikkari suussa. Hajoisin hyvin nopeasti.

Toisaalta hajoan hyvin nopeasti kaiken maailman seduloissa ja highlighteissa. Syytä tähän ei varmaan tartte selittää.

Olen kehittänyt itselleni seuraavan ratkaisun. En käy tavan kansan yökerhoissa. Käyn joko bilettämässä, tai rehellisesti baarissa. Ja nyt siis tarkotan baaria minne tullaan rehdisti vaan juomaan kaljaa ja ehkä pelaamaan biljardia siinä ohessa. Tos ylläolevas kauhuskenaariossa puhuin sit kans baareista sanan tässä merkityksessä.

Sit kun käy aina välillä kemuttamassa niin pysyy virkeenä eikä pääse kyllästymään.

*piis* plur, ja niin edelleen.

Edit: Ja sit on vielä perinteiset kotibileet mitkä on aivan mahtavia *joo*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----