Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,783 views

Kosaz

Posts: 109

#21 • • Kosaz

Vexe:
Baarissa ongelmaksi muodostui jälleen kerran musiikki, joka ei miellyttänyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. NRJ hitit ei vain jaksa innostaa. Illan parasta antia oli Paul van dyk - For an angel ja Robert Miles - Children.



Amen to that..Childreni oli kyllä namu =}

Vexe:
Edit: Kiitokset niille ystäville, joiden kanssa vietin hienon ja mukavan alkuillan.



*hih* *joo* *pelle*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

Fyrisch

Posts: 4,525

#22 • • Edited Fyrisch
joskus on vaa hauskaa laittaa aivot narikkaa ja kallistaa tuoppii huolel

e. *känni* *känni*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#23 • • Lost-Soul los pallos

Amnesia:
Onhan ne normi-baarit ja yökerhot aika syvältä. Eniten varmaan ärsyttää/ huvittaa jotkut City-lehden ravintolaäänestykset. Esim. joku Jyväskylän Elohuvi (paikallinen "trendi-yökerho") on x:ttä vuotta peräkkäin "vuoden paras yökerho/tanssipaikka/"ravintola"/whatever, ja porukka ihan innoissaan hehkuttaa "jee, maailman parhaat bileet ja parasta musaa ja ihanaa porukkaa ja blaa blaa". Menis joskus edes käymään oikeissa bileissä tai Suomen/Gran Canarian ulkopuolelle ja hankkis jotain perspektiiviä, sitten voi hehkuttaa jos ne tavalliset r´n´b-illat on tosiaan niin ihquu.
No, ehkä mä oon vaan elitisti *igor*


Eikös city-lehden paras bilemestan oo voittanut viimiset voudet lostari. Ja muutenkin city-lehti taitaa ottaa tuohon ainoastaan ne paikat, jossa on joka vkloppu samaa tapahtumaa..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Oliwer

Posts: 799

#24 • • Oliwer
Kyllä mun mielestä on joskus ihan kiva vaihteeks lähteä ns tavalliseen yökerhoonki. Se vaatii sopivan porukan, ja sopivassa porukassa ei mun mielestä sillä mestalla ole enää niin väliä.
Iso osa omista kavereista kun ei oikein kuulemma jaksa sitä: "Jumpsis jumpsis tiki tiki paskaa kuunnella" *igor**nauru*
Niiden kans sit Nellyy ja Kellyy yms..ei se niin vakavaa ole *iihhih*
Ja kyllä sielä tavallisissa mestoissa kuulee yllättäviä helmiä kuten: Antiloop - In My Mind, Faithless - Insomnia jne..*hihu*
Avatar
#25 • • hyperventilaatio Guest

Hyzenthlay:
baarit on kyllä ihan perseestä. Viime vuonna tuli käytyä varmaan 2 kertaa ja kai sitä vois tänäkin vuonna kerran käydä jos niin alas sattuu vajoomaan *justjoo*


Nii! Tiäzä ku me ollaa nii eliittii kato! Kuunnellaa sitä konemusaa, sitä teknoo kato! Tavikset on ihan syöveristä niinq! *nauru*

En nyt kyllä lähtis sanomaan et kaikki baarit on perseestä. Paikkoja kuitenkin löytyy joka makuun. Kyllä ihan hyviä "perusbaarejakin" löytyy, helsingissä katsos on muitakin mestoja kuin highlight/premi yms.
Itselläni taas on tietyn tyyppisissä bileissä käynti vähentynyt, ei siksi, etteikö musiikki iskisi, vaan siksi että se jengin kauhee veuhtominen alkaa kypsyttää.
Avatar
#26 • • Cera Guest
höhhöö
viime vknloppuna oli kyl huisin kivaa discoilla!

*plur*
Aidrian

Posts: 1,799

#27 • • Aidrian Furian Master
Mä oon yrittäny jo pidemmän aikaa lopettaa tai ainaki vähentää tota normibaareissa käyntiä. Ei iske se kääliöinti, ennemmi vedän viinaa himassa, vaikka sit yksin, jos en saa ketään seuraksi. En jaksa sitä tupakankatkua mikä tarttuu vaatteisiin ja muutenki haisee helvetin pahalle. Ja kun kuitenkin suuri osa ihmisistä vetää kuningasalkoholia yhdessä illassa koko viikon edestä, niin käytös ja meno on sen mukaista. Tosin joskus, ehkä kerran-pari kuussa tekee hyvää käydä baarikierroksella ja todeta, mitä vittua mä täällä teen.. kavereita näkee muuallakin. Mut tänään on taas tällainen baari-ilta tiedossa, sit voiki taas pari seuraavaa viikonloppua chillata himassa*plur*
Avatar
#28 • • kelasin Guest
joensuussa ei järkätä bileitä joka viikonloppu, ei edes joka toinen. joten perus rafloissa on tullut istuttua.. ollaan frendien kans onnistuttu löytämään muutama hyvä baari (kerubin kuppila, gigglin marlin, jokela, old dog, jet set..) joissa on mukava pistäytyä, tosin kiklini nyt on ns. nightclub ;)

omassa pöydässä kun ollaan istuttu, niin ei olla edes mihinkään tappeluihin jouduttu saati jouduttu vittuilua kuuntelemaan. musiikki on mitä on ja mulle ei perusraflas se musa ookkaan pääasia miks sinne menen.. listahitit siellä soi, mut antaa soida vaan.. ja ne satunnaiset helmet erottuu paremmin ja niist tulee paljon parempi mieli <3
Kolera

Posts: 4,256

#29 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Siksipä sitä aina tulee vedettyy perkeleelliset pohjat ja sit ollaa niin tillin tallin ettei se musa haittaa yhtää *hih*
Tuo tapa kyllä tuntuu pätevän kaikkiin muihinkin iltoihin.

Onhan täällä hyviä räkälöitä mutku sie homo et tykkää suomirokista ja muusta mekkalasta ja nekin hyvät räkälät tuppaa sulkee ovet kovin aikasin jo.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ozie

Posts: 1,389

#30 • • Ozie

elenor:
mä oon löytäny erään hienon puolen kääliö baareista.Aina sillon tällön ku masentaa ja iskee päälle ruma olo yms kompleksit niin meen joensuun pahimpaan teinijuottolaan selvin päin... Ai ai sitä ylemmyyden tunnetta katsellessa kännisiä tyttöjä ja poikia. Minulle tavallinen baari-ilta on kuin pieni reality komedia... *lmao**muhaha**nauru*



Totta, tuli kans käytyä pari viikkoa takaperin baarissa kun kaveri pyysi seuraks. Siinä sitte oli hyvä näkymä suoraan tanssilattialle ja vähän siinä tuli naureskeltua kun katteli mitä ihmiset sielä tekee.
sune

Posts: 2,096

#32 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

elenor:
mä oon löytäny erään hienon puolen kääliö baareista.Aina sillon tällön ku masentaa ja iskee päälle ruma olo yms kompleksit niin meen joensuun pahimpaan teinijuottolaan selvin päin... Ai ai sitä ylemmyyden tunnetta katsellessa kännisiä tyttöjä ja poikia. Minulle tavallinen baari-ilta on kuin pieni reality komedia... *lmao**muhaha**nauru*



Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#33 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Normaalista baari-iltasta tekee itelleen helposti helvettiä, jos oikeesti lähtee sinne sillä asenteella ettei siedä mitään muunlaista musiikkia, känniääliöitä tai yleensäkkään sitä jatkuvaa vonkausta. Miten baarissa voisi edes olla hauskaa, jos on jo etukäteen päättänyt kuinka perseestä se on (tai juonu liian vähän pohjia *hih*). Mun mielestä on ainakin ihan hauskaa bilettää joskus jotain muunlaista musiikkia, juoda hillittömiä kännejä ja juosta tepien perässä. Tulee ihan mieleen 16 vuotias minä ja High Light! *iloinen* (onneks toi aika ei tuu enään takaisin) Mut onhan baareis käynti ihan hauskaa vaan ei sitä kyl jaksa kauheen usein.

Rap ja inttihemmot pistää kyl aina mutisee... RnB:tä ja muuta hittipoppia pystyy vielä tanssimaan, mutta *grr*rap*grr*! Nyökytät päätäs ja teet hienoi east-side merkkejä käsilläs? Ei jymmärrä. Toinen pakollinen juttu baareissa on et siel on vahintään yks lauma intistä päässeitä karjuja kiljumassa, punnertamassa ja haastamassa.

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

ee102

Posts: 775

#34 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Turun Lynille iso +! Kävin Turussa parin viikon reissun nyt vuoden alusta, ja pitipä sitten testata paikallinen, haukuttu lihatiski Marilyn. Alkuillasta oli aika tylsää. Jokunen perusbaaribiisi tuli tanssittua, mutta meinas hajota pää siitä r'n'b:n määrästä. *eiei* Ilta alko olla lopuillaan ku yhtäkkiä biisit vaihtu eurodancesta ja rapista rankkaan teknoon, varmaan jotain 160-180 iskua minuutissa! Yhtäkkiä paikasta tuliki puoleks tunniks kunnon polkkalattia, oho! *jiihaa*

Noin ei oo ennen käyny perusbaarissa, eikä varmaan tuu kovin montaa kertaa käymäänkään. Sinä iltana olin selvin päin, ja usein tulee käytyäki perusbaarissa ihan vaan tanssimisen vuoksi, bileiden puutteessa. Joskus on kyllä mun mielestä ihan mukava mennä känniääliöksiki känniääliöiden joukkoon eikä sillon jaksa kauheesti stressata siitä, jos musiikki ei oikeen miellytä. Sais vaan useammin tulla baarissa jotain rankempaa konemusaa. Turha kai kuitenkaan valittaa kauheesti, ku ei perusbaariporukalle taida mennä kovin hyvin läpi sellanen erikoisempi musiikki. *ding*
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#35 • • Kaaottisen mukava aka kamu

ee102:
Yhtäkkiä paikasta tuliki puoleks tunniks kunnon polkkalattia, oho! *jiihaa*


Anna ku mä veikkaan, että tanssilattia tyhjeni aivan täydellisesti?

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

ee102

Posts: 775

#37 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Kaaottisen mukava:
---
ee102:
Yhtäkkiä paikasta tuliki puoleks tunniks kunnon polkkalattia, oho! *jiihaa*

---

Anna ku mä veikkaan, että tanssilattia tyhjeni aivan täydellisesti?



Alkoi olla aika loppuilta, joten kääliöt kyllä yrittivät pysyä mukana musiikissa, mutta aika heikoin tuloksin. *nauru* Ilmenipä siellä kuitenkin olevan muutama muukin reiveissä käyvä ihminen minun lisäkseni, ja me kyllä polkattiin ihan täysillä. *jiihaa*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#38 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Amnesia:
---
Lost-Soul:
Eikös city-lehden paras bilemestan oo voittanut viimiset voudet lostari.
---
City-lehdestä on eri versiot eri kaupungeissa.



niin, kaikki äänestykseen kelpuutetut mestat nyt vaan sattu sijaitsemaan helsingissä... *nauru*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#39 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

kirsch:
---
De Souza:

niin, kaikki äänestykseen kelpuutetut mestat nyt vaan sattu sijaitsemaan helsingissä... *nauru*

---

Mehän voitas sanoo samaa täällä:
kaikki äänestykseen kelpuutetut mestat nyt vaan sattu sijaitsemaan Jyväskylässä... *nauru*

eli huom:

---
City-lehdestä on eri versiot eri kaupungeissa.
---



se olikin huumoria Lost-Soulin kirjoitukselle, että eikö Lostari ole voittanut viime vuosina skaban. Mun huumori on kyllä usein vaikeasti ymmärrettävää...

eikö siinä vaiheessa herätyskellot siis ole soinut, kun on lukenut lehteä ja kaikki mestat on stadista? *ding*
pathi

Posts: 224

#40 • • pathi

De Souza:
---
eikö siinä vaiheessa herätyskellot siis ole soinut, kun on lukenut lehteä ja kaikki mestat on stadista? *ding*



ei välttämättä, onhan helsinki Suomen Keskus *nauru*

--
D: