SÄDE - 13TH BIRTHDAY - 15.10.2011 @ Helsinki

116 posts, 6 pages, 51,182 views

Syntse

Posts: 1,652

#81 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Kylläpäs maistui säteet hyvälle pitkästä aikaa Gloriassa ja näytti sinne jokunen muukin tallaaja eksyneen paikalle. Kattaus oli kyllä mainio ja juomaakin nähtävästi taisi mennä, Päivän olosta päätellen.

Onnea Säde 13v ja kiitos!
Juhgu

Posts: 7,921

#82 • • Juhgu Virnistelijä
Loistokemut *hihu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Peltsi

Posts: 129

#83 • • Peltsi ElectroHead
Aivan uskomattoman hyvät kemut pitkästä aikaa ja Alex Kidd ei pettänyt. *pahis* Vielä jaksoi vanhankin sedän jalka nousta ja nousihan se hardstylen tahtiin. ^_^ Allstarin pojat soitteli muutamia klassikko HS-biisejä myös, joten taas löytyi tanssijalka miehen mukana tanssilattialta. *enkeli*

Kiitos SÄDE ja onnea vielä kerran ! *pepsodent*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Hendryk

Posts: 510

#86 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kateeksi käy, Säteen sankarit. En minä itse osannut järjestää 13-vuotiaana noin messeviä synttäreitä! (Silloin minä tietenkin ehdin täytekakulle, koskapa sen itse leivoin, mutta eilen en.) Toivon teille pitkää ikää, täydestä sydämestä, ja myönnän, että olen toiveeni suhteen hiukkasen itsekäs...*enkeli*

Saavuin Gloriaan aika tasan klockan elva, eli kesken Sentencedin setin, ja heti lähti menemään ja lujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!. Minä olin ihan oikeasti ällistynyt sitten puoli neljältä, kun valot kirkastuivat: Että näinkö nopeasti tämä ilta oli ohi! Valitettavasti se oli.*nyyh*

Livevedot ovat aina olleet Säteen suola, pippuri, jalapeno & Tabasco, ja niin ne olivat taas. Huikean hyväntuuliset kaksi settiä ja, muuten, todella hyviä biisejä! Kiitos Tyranoid, Strongstream, Carbon & Based. (Mutta hyi vitsi, miten hävytöntä kieltä te lahtelaiset siellä lavalla käytitte!) Olisiko ihan mahdoton ajatus, että ensi kerralla olisi äänitteitä myytävänä käsin käpälöitävässä muodossa minun kaltaisilleni esinerakkaille hyvän musiikin ystäville?

Säde-possen loppusouvi oli hauska ja omaperäinen. Meinaan vaan, että joka kinkereissähän soitetaan back to back, mutta nythän oltiin peräti b to b to b to b to b. (Ja dj Neon ujutetaan sitten seuraavaan Transsii tätien kanssa -mittelöön, eikös!? *aplodit*) Mutta pojat, hälventäkää pelkoni: Eihän teidän yhteisesiintymisenne, ja vielä noin nappiin menneenä ollut hyvästijättö eikä päätös pitkälle yhteiselle taipaleellenne ja -leellemme? Eihän Säde ole vielä edes ravintolaikäinen! Jostakin semmoinen kauhea ajatus vain pätkähti päähäni, te näet jotenkin tunnuitte laittavan peliin kaikkenne ja onnistuitte! (Ehkä ensi reivien jälkeen pitäisi hotkia pizza hitaammin, ettei tulisi nukuttua niin levottomasti ja ajateltua kaikenlaista.)

Kehutaan vielä venuetakin: Gloria on hieno paikka ja sopivan kokoinen Säteelle, ja sen tanssilattiassa on minun kenkiini ja pompputyylini parhaiten sopiva nihkuliukkaus. Yläkerran baaritiskillä oli ruuhkaista, mutta väkimäärään nähden palvelu sujui joutuisasti ja rennosti. Erityistä kiitosta annan siitä, että minun kaino huomautukseni aiemmin tilaamani juoman heikosta laadusta huomioitiin ja hyvitettiin, vaikka olin sen kyseisen moittimani juoman pohjaan asti nauttinut. Glorian järkkäripuoli on myös aina ollut relaa ja joustavaa - lavalta ja lattialta ei ole pakko poistua tasan kello 3:30, jos höyryjä vielä riittää. Semmoinen pakko ihan oikeasti on monessa paikassa.

Minä kiitän!

(Ai niin... Siellähän oli tämä Alex Kidd. Olen nyt oikein kohtelias kun sanon, että hänen pullistelunsa sivuuttaminen kävi minulta helpommin kuin Gary D:n joskus vuonna Erkki ja pottu. Minä huomasin, että Kiddiä on jo tässä yhteydessä kehuttu, ja toivon, ettei tästä kehkeydy rintamalinjaa ja poterosotaa Glorian vasemman etunurkan ja keskisen oikean kolkan välille. Minä kuitenkin nostan käteni kattoa kohti, jos siltä tuntuu. En käskystä.)

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

il0na

Posts: 11

#87 • • il0na
Aivan loistavat bileet, kiitos *sydän* Huhhui, mieletön meininki ja viel miesalastomuutta!*iloinen* Kyl se on hienoo kun hommaa tehdään sydämellä ja todella hyvä fiilis välitty yleisöön, ei oo kertaakaan tarvinu sädekekkereihin pettyy
atsu

Posts: 173

#88 • • atsu
Kiitos kiitos kiitos!!! Oli mahtavat säteet!!

Bileet olivat TÄYDELLISET!!! Kerrassaan upea kokonaisuus. Kaikilla oli hyväntuulisuus aistittavissa.

Jotenki mietityttää et voiko Säteet enää tuosta parantua, mielestäni EI!
Kaikki osui ja upposi heti yhdeksästä btb btb vetoihin. Btw, mä pidin tuosta tiheästä soitto ajoista, vaihtelua riitti joka tarpeeseen.

Pa-oli mielestäni hyvässä tikissä!!

Seuraavia odotellessa ;)
Jone

Posts: 8,258

#89 • • Jone Archibald Haddock
Jone täällä moi.

Mun jurrinen alteregoni raahusti jossain vaiheessa aamulla kotiin ja ilmoitti ennen ekstensiivisen demonienkarkoitusmanaamisen aloittamista että voisin valmiiksi tultuani käydä ilmoittamassa Klubbarille sen viihtyneen. Tunnen miehen sen verran hyvin että joku on varmaan tavalla tai toisella loukkaantunut sen pyyhältäessä ohi, josta varmuuden vuoksi pahoittelut. Vahingonkorvausvaatimukset voi osoittaa vakuutusyhtiö Pohjolalle.
Damien

Posts: 2,882

#90 • • Damien [tr3ox]

Replying to SÄDE - 13TH BIRTHDAY - 15.10.2011 @ Helsinki:

Tunnen miehen sen verran hyvin että joku on varmaan tavalla tai toisella loukkaantunut sen pyyhältäessä ohi, josta varmuuden vuoksi pahoittelut. Vahingonkorvausvaatimukset voi osoittaa vakuutusyhtiö Pohjolalle.



Ei mitään tollasia, hän oli erittäin mukavan lämmin persoona tämä sinun Jurrisi. Erittäin hauska jutella ja oikein onnellisen oloinen kaveri. ;)
Peltsi

Posts: 129

#91 • • Peltsi ElectroHead
Tuli vielä mieleen että kaikki _te_ kivat tyttöset, jotka väititte tunteneenne minut ja vieläpä löydytte klubbarista, niin laittakaa toki viestiä miun seinälle. Nimet unohtui kokonaan. *pepsodent*

Köhköh, tuli jotenkin "julkkis"-olo ku kaikki tuntee mut. *enkeli*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

fatal_error

Posts: 275

#92 • • fatal_error ........⌘........
Kiitos!!! Pärkele. Oli kyllä loistavat sembalot. Huikeet setit...(Alex Kidd kylläkin ei oikein uponnu, oli vähän liikaa kikkailua meikäläisen makuun) *sydän*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Tyranoid

Posts: 1,552

#93 • • Tyranoid FINRG
Kiitämme, Säteissä soittaminen on aina parhautta!


Tässä biisilistaa meidän setistä 23.30-00.15:

01 Intro
02 Nosebleed
03 Chris Liberator & Sterling Moss - Massive Line (Tyranoid/Strongstream remix)
04 Panzer AG - Filth God (Tyranoid/Strongstream remix)
05 You Need Another Drink
06 Spice/Epice
07 Speedball (edit)
08 Marco V - Godd (Tyranoid/Strongstream remix)
09 Osmo - 2023 (Tyranoid/Strongstream remix)
alphamagic

Posts: 3,628

#94 • • alphamagic
Paljon onnea Säde!! ^_____^

Illan kohokohtina Carbon Basedin Cyclone ja Steve Hillin ja Technikalin In The Zone, tuli reivattuu ihan huolella, punainen Breezeri toisessa ja vihree Breezeri toisessa kädessä :D <3 Paljon oli hymyileviä kasvoja tanssilattialla ja jengi niin niin messissä, siinä resepti onnistuneisiin kemuihin :)

Polkka-veteraani kiittää ja kumartaa, Säteet on aina Säteet vaikka voissa paistas <333

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

SESSIONS2

Posts: 532

#95 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

HAAAAAAPPY BIIIIIRTHDAAAYYY SÄDE!

Yesterday evening made me think "WTF have I done for the past 13 years?" because before yesterday I was still a SÄDE virgin. Though artists, people, beats, lights, everything made it really sure that this will definitely not be the last SÄDE for me! Thank you for that ;)

Until next time!!

br,

- Tero


20111016-DSC9050.jpg
yaya

Posts: 64

#96 • • yaya
gloria aina yhtä tunnelmallinen *pepsodent*
paljolti tuttuja liikkeellä *hihu*
carbonien pändireenit tuottanu todellakin tulosta! *aplodit*
*sydän* SÄDE *sydän*

minä sanon että kiitos!
Proteus

Posts: 968

#97 • • Edited Proteus
SÄDE kiittää ja kumartaa!!

Suuret kiitokset koko juhlakansalle, ilman teitä ei olis meitä, ja oli upea nähdä Gloria jälleen tupa täynnä!!*pihkassa*

Suuret kiitokset kaikille soittajille mahtavista seteistä ja huimasta panostuksesta keikkoihin! Live ja DJ vetojen vaihtelut illan mittaan ovat aina olleet se meidän juttu ja itse rakastamme bileitä joissa musatyylit ja vedot muuttuvat pitkin iltaa ja näin tarjoavat enemmän hupia ja vaihtelevuutta koko sirkukseen. Alex Kidd pyysi lähettämään kiitoksia myös kaikille ja kaveri oli todella innoissaan.

Oli loistavat mutta kylläkin erittäin työntäytteiset synttärit ja oli suuri ilo järjestää tapahtumaa jälleen vanhassa kodissamme Gloriassa. Ravet onnistuivat loistavasti ja saatiin viritettyä äänentoisto paremmaksi kuin joissain vanhoissa illoissamme.

Kiitos koko Gloria ja koko tiimimme Tony, Ville, Bluge, Inch Harri, Simo, Traba Jonsku, Raveric Jone + veli:), Mika, Juha, Hanna, Aki, Nuti, Patrik, Eikka, Vj Move Mikko!*sydän*

Duunimäärän takia ei päästä itse nauttimaan bileistä täysillä, mutta sehän ei ole tarkoituskaan vaan se nautinto ja palkinto tulee siitä kun näkee sadat ihmiset ja ystävät hymyssä suin ja vetävän täysillä tanssilattialla! Se on se homman suola.

Miten tästä eteenpäin.. niin siihen palataan tuonempana...*piis*

Xxxxx
anis

Posts: 2,451

#99 • • anis
Kiitos! OLi hienoa :) Mitä näistä nyt muistaa... :P

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

fatal_error

Posts: 275

#100 • • fatal_error ........⌘........
Ja niin, propsit sille vaalealle tyttöselle, joka oli niin naamat ettei pystyssä pysynyt, mutta silti yritti sinnikkäästi takasin sisään, vaikka oli jo heitetty pihalle portsarien toimesta *nauru* Oli sinnikkyyttä havaittavissa...*vink*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!