Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]

27 posts, 2 pages, 9,461 views

Djane J7

Posts: 307

#1 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Noniin tämäkin päivä sitten koitti että multa tulee pihalle stylemiksaus :D Ja luulempa ettei edes jää ainoaksi! ;D Siitä ei ole kauaakaan aikaa kun vielä suhtauduin aika "epäilevästi" ko.genreen mutta sitten jotain tapahtui?! :D Eli siis never say never...

Mutta niille jotka on jo ihan kauhuissaan, tiedoksi että edelleenkin aion soitella hardia ja psykeä laidasta laitaan ;)

Kevyemmästä rankempaan mennään, ja kommentit ovat jälleen erittäin tervetulleita! Linkki aukeaa soundcloudiin josta setin voi kuunnella tai/ja ladata.
hard trance, hc, jotain

tracklist:
Noisecontrollers- Give It Up [Digital Age]
Noisecontrollers- Gimme Love [Digital Age]
Wildstylez & Noisecontrollers- A Different Story [Digital Age]
Geck-O- It´s What We Are [Theracords]
Alphaverb- Realization Of A Dream (Original Waltz Mix) [Avio Records]
D-Block & S-te-Fan- Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx) [Scantraxx Evolutionz]
D-Block & S-te-Fan- Loopmachine [Scantraxx Evolutionz]
Brennan Heart- Musical Impressions [Scantraxx Evolutionz]
Frontliner- Discorecord [Scantraxx]
Max Enforcer & Frontliner- On The Go [TiLLT!]
Digital Punk & B-Front- Elements [TiLLT!]
Zany & Brennan Heart- Bang The Bass [Fusion Records]
Brennan Heart- Face The Enemy (Zany Rmx) [Midify]
Digital Punk & Profyler- Intoxication (Waverider Rmx) [TiLLT!]

lisätiedot - kuuntele
ohgreat

Posts: 361

#3 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Yllättäen genrevalinta aiheutti kiinnostuksen...tsekkaanpa!
hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO
siinä oli tän kesän popit samassa kasassa

--
-keep it hard-

ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
Tää oli kyllä hemmetin raikas tuulahdus, vaikka osa biiseistä olikin tuttuja ja pari soinut ehkä turhan monta kertaa duunissa :D Maistuvaa! *jiihaa*
Ozma

Posts: 867

#6 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Iha perkeleen hyvä mixaus .... *plur*
SASHA  F

Posts: 1,722

#7 • • SASHA F
OHHOH nonnii tulihan se sielt, oikea suunta hehe
Pistetään kuunteluun*hih**vink*
Lime_

Posts: 401

#8 • • Lime_
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
Mikku

Posts: 234

#9 • • Mikku

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:

Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.



Mitä vittua mä just luin?
Lime_

Posts: 401

#10 • • Lime_

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
---


Mitä vittua mä just luin?



Jaa-a, paha mennä sanomaan.. hesaria? Aika vaikea arvata kyllä mitä olet mahtanut lukea. Tosin en kyllä tiedä miten eksyit kysymään sitä täältä ja miten se liittyy tuohon kommenttiini, mutta ei se mitään--
Mikku

Posts: 234

#11 • • Mikku

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

---
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
---


Mitä vittua mä just luin?
---


Jaa-a, paha mennä sanomaan.. hesaria? Aika vaikea arvata kyllä mitä olet mahtanut lukea. Tosin en kyllä tiedä miten eksyit kysymään sitä täältä ja miten se liittyy tuohon kommenttiini, mutta ei se mitään--



Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?
Funktion

Posts: 1,720

#12 • • Funktion over 9000

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

---

---
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
---


Mitä vittua mä just luin?
---


Jaa-a, paha mennä sanomaan.. hesaria? Aika vaikea arvata kyllä mitä olet mahtanut lukea. Tosin en kyllä tiedä miten eksyit kysymään sitä täältä ja miten se liittyy tuohon kommenttiini, mutta ei se mitään--
---


Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?



Kuuntelitkohan ite?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Mikku

Posts: 234

#13 • • Mikku

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

---

---

---
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
---


Mitä vittua mä just luin?
---


Jaa-a, paha mennä sanomaan.. hesaria? Aika vaikea arvata kyllä mitä olet mahtanut lukea. Tosin en kyllä tiedä miten eksyit kysymään sitä täältä ja miten se liittyy tuohon kommenttiini, mutta ei se mitään--
---


Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?
---


Kuuntelitkohan ite?



Itse kuuntelin ainakin pahimman mainstream-pläjäyksen pitkään aikaan. Vaihtelua? Ei.
Gabbersparadise

Posts: 372

#14 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

---

---

---

---
Mukavasti on autossa soinut tämä. Hyvää vaihtelua biiseissä, kun yleensä hardstyle tuppaa olemaan aika yksitoikkoista pumputusta, tässä oli joitain melodisempiakin kappaleita. Tykkäsin.
---


Mitä vittua mä just luin?
---


Jaa-a, paha mennä sanomaan.. hesaria? Aika vaikea arvata kyllä mitä olet mahtanut lukea. Tosin en kyllä tiedä miten eksyit kysymään sitä täältä ja miten se liittyy tuohon kommenttiini, mutta ei se mitään--
---


Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?
---


Kuuntelitkohan ite?
---


Itse kuuntelin ainakin pahimman mainstream-pläjäyksen pitkään aikaan. Vaihtelua? Ei.





Vaikka itse pidän Djane J7 mixeistä ja arvostan, niin tässä setissä ei kyllä ollut mitään vaihtelua. Mainstream hardstyle vaan on paskaa. Yritän kuunnella sitä kun veli niin paljon siitä tykkää, jos vaikka ymmärtäisin siitä jotakin. Mutta en vaan millään huomaa mitään muuta kuin turhautuneisuutta tai pitkäveteisyyttä biisien "vaihtelevasta" ja luovasta rakenteesta johtuen.

Don't get me started with the bassdrum..

--
I am lightning, the rain transformed

Djane J7

Posts: 307

#15 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?




Ai ettei oo tarpeeksi vaihtelua? :p Noh, yritin kuitenkin saada setille jokinlaisen järkevän rakenteen ja omasta mielestäni löytyy kyllä vaihteluakin jos aattelee että pelkästään (nu style) Hardstylessä kuitenkin mennään (ehkä lukuunottamatta paria ekaa biisiä joista voi olla montaa mieltä onko ne styleä ollenkaan).

Ymmärrän hyvin senkin ettei kaikki tykkää, ja samanlaiset rakenteethan näissä biiseissä on, se on totta. Kyl nää biisit mulle iskee silti, sen takiahan mä näit soittelen! ;D Mut joo, kaikilla oikeus mielipiteisiinsä :)

Kiitos kaikille kommenteista joita tähän asti on tullut tähän mainstream hittiparaatiin :D *sydän*
Gabbersparadise

Posts: 372

#16 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---

---

Kuuntelitkohan sä väärän setin jos tässä oli vaihtelua?
---



Ai ettei oo tarpeeksi vaihtelua? :p Noh, yritin kuitenkin saada setille jokinlaisen järkevän rakenteen ja omasta mielestäni löytyy kyllä vaihteluakin jos aattelee että pelkästään (nu style) Hardstylessä kuitenkin mennään (ehkä lukuunottamatta paria ekaa biisiä joista voi olla montaa mieltä onko ne styleä ollenkaan).

Ymmärrän hyvin senkin ettei kaikki tykkää, ja samanlaiset rakenteethan näissä biiseissä on, se on totta. Kyl nää biisit mulle iskee silti, sen takiahan mä näit soittelen! ;D Mut joo, kaikilla oikeus mielipiteisiinsä :)

Kiitos kaikille kommenteista joita tähän asti on tullut tähän mainstream hittiparaatiin :D *sydän*



Ihailtava asenne :D

--
I am lightning, the rain transformed

Decion

Posts: 1,569

#17 • • Decion Koneradio
Vois kans ladata tän ihan siinä mielessä että pääsee näkeen kuinka paskaa vuoden 2011 hardstyle on.

Uskon kumminkin hartaasti että vaikka setin biisit oliskin alusta loppuun omaan mieleen täysin perseestä, on miksaus mukavaa kuunneltavaa taidokkaan soittajan osalta, rouva kumminkin taitaa miksauksen meikän lempparigenreltä aka äNNäRGeeltä ja psykeltä niin hyvin että se suattaapi jopa pelastaa paskan genrevalinnan tän setin suhteen

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Djane J7

Posts: 307

#18 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:

Vois kans ladata tän ihan siinä mielessä että pääsee näkeen kuinka paskaa vuoden 2011 hardstyle on.

Uskon kumminkin hartaasti että vaikka setin biisit oliskin alusta loppuun omaan mieleen täysin perseestä, on miksaus mukavaa kuunneltavaa taidokkaan soittajan osalta, rouva kumminkin taitaa miksauksen meikän lempparigenreltä aka äNNäRGeeltä ja psykeltä niin hyvin että se suattaapi jopa pelastaa paskan genrevalinnan tän setin suhteen



Joo kokeiles ihan piruuttas :D Toivottavasti edes se miksaaminen sit pelastaa jotain sun kuuntelun kohalla :p
ps. neiti-ihmisiä ollaan viel heheheh ;DD
Mikku

Posts: 234

#19 • • Mikku

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:

Vois kans ladata tän ihan siinä mielessä että pääsee näkeen kuinka paskaa vuoden 2011 hardstyle on.

Uskon kumminkin hartaasti että vaikka setin biisit oliskin alusta loppuun omaan mieleen täysin perseestä, on miksaus mukavaa kuunneltavaa taidokkaan soittajan osalta, rouva kumminkin taitaa miksauksen meikän lempparigenreltä aka äNNäRGeeltä ja psykeltä niin hyvin että se suattaapi jopa pelastaa paskan genrevalinnan tän setin suhteen



Herra haukkuu koko stylen lyttyyn ja itse kuuntelee NRG:tä. *lmao*
Oj

Posts: 1,349

#20 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Djane J7- Never Say Never [Hardstyle Mix]:


---


Herra haukkuu koko stylen lyttyyn ja itse kuuntelee NRG:tä. *lmao*

Mitäs hauskaa/ihmeellistä siinä on?

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]