Hyviä/huonoja CD-R levyjä (Verbatim, Samsung, jne...)

8 posts, 1 page, 2,663 views

golem

#1 • • golem Golem
Eli mitkä on teidän (erityisesti DJ:t mut myös muut) viimeaikaiset kokemukset toimivista tai toimimattomista CD-R levyistä?

Mä oon monta vuotta pitänyt Verbatimia toimivana ja aina tilannut sitä, mutta toi viimeinen 100kpl spindle jonka tilasin Nierlestä, niin pari sille poltettua levyä ei toiminut meitsin pleikkarissa (PS2), jolla yleensä testaan levyt ennen keikkaa. Toi vanhempi verbatimin satsi toimii OK. Molemmissa täysin samat speksit (700MB, 52x, 80min), mutta vanhemman satsin yläpinta on väriltään hopeinen ja uusi satsi taas valkoinen.

En oo ehtiny noita uuden satsin levyjä kokeilla muissa soittimissa ku PS2:ssa nii en tiedä hylkiiks muutkin vai onko se vaan tuo pleikkari.

Muilla minkälaisia kokemuksia Verbatimin viimeaikaisesta tuotannosta?
Bermudas Call

#2 • • Bermudas Call
Suositella voin merkkeinä Maxellia ja Ritekkiä (levyt mitä käyttänyt on Arita-nimikkeellä, mutta siis Ritekin valmistamia), about 200 levyä tullut noita polteltua eikä vielä ole tullut vastaan ongelmatapauksia. Verbatimia on tullu myös käytettyä ja kavereillakin se on toiminut moitteetta, ei kuitenkaan viime aikoina ole ollut käytössä, että en osaa tuohon ongelmaan vastata..
Homegrove

#3 • • Homegrove Further
Itse olen käyttänyt pelkästään Verbatimeja ja toiminut aina hyvin. Aluksi käytin niitä hopeisia, sitten valkoisia ja nyt olen siirtynyt printti cd:eisiin että näkee paremmin mitä niihin on raapustanut ja hyvin on toiminut.

--
Forward thinking house music

tir

#4 • • Edited tir
verbatimeilla ongelmia, soittimien kanssa lähinnä cdj-800 ja siitä ylöspäin.
sale

#5 • • sale
Käyttänyt iät ja ajat fujifilm merkkisiä levyjä ja ainakin 400:ssa ja 800:ssa pioneereissa toiminut moitteettomasti aina.
serotonot

#7 • • serotonot Paul Easy
Itellä ei ole ollut ongelmia minkään merkin kanssa ikinä. Muistakaahan polttaa ne max 16x nopeudella niin toimivat kunnolla soittimessa kuin soittimessa.

Tai siis ainakin itse olen huomannut että polttonopeus on se syy ongelmiin, ei levyn merkki
Homegrove

#8 • • Homegrove Further
Juu, itse kanssa aina polttanut x16.

--
Forward thinking house music