Ozma - Girliecore

13 posts, 1 page, 5,968 views

Ozma

Posts: 867

#1 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
girliecore_fullsize.png

Stonewomanin valmistujaisjuhliin alunperin suunniteltu setti joka nyt nauhoitettu jaettavaan muotoon :) Luvassa "tyttögabberia" koko tunnin laidalta ja samalla sweepataan katsaus NSG:n herkistelypuoleen. Toiset tykkää ja toiset vihaa - meikäläine o liekeis ^_^ b

Palaute kaikesta muusta paitsi genrestä ja purismista tervetullutta!

Mixtape pyörii myöskin Harder.fi Radiossa Mixtape of the Weekkinä. Tune in @ http://harder.fi/radio
hc

tracklist:
TBA

lisätiedot - kuuntele
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
hyviä veisuja, vaikkakin tämä saa mut vaihtamaan mun corenostopaikkaa.
Nimittäin junosta (vaikka joka i-k-i-n-e-n päivä käyn kuuntelemassa j-o-k-a-i-s-e-n coren) ei ole löytynyt kun ehkä puolet näistä veisuista.

--
-keep it hard-

harder.fi

Posts: 93

#3 • • harder.fi
mixoftheweek.png

Ozman Girliecore on tämän viikon miksauksena Harder.fi Radiossa. Miksaus soitetaan koko viikon ajan joka päivä 12 ja 18.

Harder.fi Radioa pääset kuuntelemaan tästä
Ozma

Posts: 867

#5 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Replying to Ozma - Girliecore:

hyviä veisuja, vaikkakin tämä saa mut vaihtamaan mun corenostopaikkaa.
Nimittäin junosta (vaikka joka i-k-i-n-e-n päivä käyn kuuntelemassa j-o-k-a-i-s-e-n coren) ei ole löytynyt kun ehkä puolet näistä veisuista.



http://www.hardtunes.com/

o//
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO

Replying to Ozma - Girliecore:


---
hyviä veisuja, vaikkakin tämä saa mut vaihtamaan mun corenostopaikkaa.
Nimittäin junosta (vaikka joka i-k-i-n-e-n päivä käyn kuuntelemassa j-o-k-a-i-s-e-n coren) ei ole löytynyt kun ehkä puolet näistä veisuista.
---


http://www.hardtunes.com/

o//



no joo kun kattelee viimeviikon julkaisuja niin junosta puuttuu trxxtrormit ja megaravet kokonaan

--
-keep it hard-

Stonewoman

Posts: 204

#7 • • Stonewoman
Kiiiiitos Ossi!! Vielä kerran! Tää on sun parhaita settejä ja tää on niin hyvä et meinaa itku tulla ku tätä kuuntelee!!!*plur**kuolaa**nyyh*

Tracklist ois kiva jossain vaiheessa *hihu*
Ozma

Posts: 867

#8 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tracklist lisätty ^_^
Aztee

Posts: 686

#9 • • Aztee
Huikeeta tavaraa *aplodit* Kovia ralleja ja kokonaisuus toimii *hymy*
Xelfer

Posts: 140

#10 • • Xelfer harder.fi
Vähä pirun tykki setti! Varsinkin loppupuolella armottoman menevää tavaraa ja samoin vaihdot toimi hienosti. Alkupuolella vähän liian vässykkää meininkiä mun makuun ja vaihdotkaan ei uponnu niin hyvin, vaikkei mitään laukkaa tai varsinaisia virheitä ollutkaan havaittavissa. Erinomainen setti ja kuuntelen varmasti monta kertaa uudelleen. Adrenaline kruunasi kokonaisuuden *pahis*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Ozma

Posts: 867

#11 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Replying to Ozma - Girliecore:

Vähä pirun tykki setti! Varsinkin loppupuolella armottoman menevää tavaraa ja samoin vaihdot toimi hienosti. Alkupuolella vähän liian vässykkää meininkiä mun makuun ja vaihdotkaan ei uponnu niin hyvin, vaikkei mitään laukkaa tai varsinaisia virheitä ollutkaan havaittavissa. Erinomainen setti ja kuuntelen varmasti monta kertaa uudelleen. Adrenaline kruunasi kokonaisuuden *pahis*



Tarvii siis jotain petrata ens kertaan :) Kits palautteesta kaikille ja kiva et maistuu ^^

Meikäläiselle ekaa kertaa chart nro 1 !!! *plur**jiihaa**aplodit**sydän*
easport

Posts: 14

#13 • • Edited easport
Ihan huippusetti, sopiva annos kevyttä ja sit hiukan tiukempaa coree