** SUPERSTITION ** - Strictly 90- Oldschool Trance Music! 25.5.2011 @ Helsinki

44 posts, 3 pages, 11,183 views

ezzy

Posts: 8,060

#41 • • ezzy Droid-pappa

Replying to ** SUPERSTITION ** - Strictly 90- Oldschool Trance Music! 25.5.2011 @ Helsinki:


---

Enkä ymmärrä erityistä pointtiasi järjestelmäkameroista.
---


Mä kans vähän ihmettelin että mikä pointti tuo on että saa kuvata kunhan ei ota liian laadukkaita kuvia *tirsk* *ding*



Eikä kamera edes vaikuta erityisesti laatuun, itse ottaisin varmasti ihan samanlaisia kuvia pokkarilla ja salamalla mitä järkkärilläkin. Videota itse olisin tuolla halunnut kuvailla, mutta sillä ei nyt loppujen lopuksi ollut mitään merkitystäkään. Mukavaa oli kuitenkin, kun en kuvaamaan varsinaisesti edes tullut, enkä ollut siitä etukäteen sopinutkaan. Kielto vaan yllätti pikkasen.
Proteus

Posts: 968

#42 • • Proteus
Kiitos kaikille avajaisillan vieraille!!!*pihkassa*

Vanhaa VHS videota:D lisätään ensi kerralla ja muutama muu asia korjataan kun nyt tiedetään paikan "kuopat"!*vink*

Jees eli 29.06 jatketaan meitsin, Indigon ja Halon voimin!!*pihkassa*
Lupu

Posts: 317

#43 • • Lupu Supersaha
Vuonna 1994 elämäni muuttui kertaheitolla kun kuulin radiosta miksauksiasi. Se musiikki avasi aivan uusia ulottuvuuksia ja vaikutti todella paljon siihen mitä olen tehnyt viimeisen 17 vuoden aikana. Yritin silloin teininä tulla keikallesi KY:lle, mutta en tajunnut että pitäisi olla ikääkin. No, onneksi oli sentään Oranssiklubi.

Viime keskiviikkona paikka oli sama kuin silloin, vain nimi oli vaihtunut. Nyt oli ovimiehen mielestä jo riittävästi ikääkin. Olit ottanut mukaan ne samat vinyylilevyt mitä yritin spotata aikanaan suhisevilta C-kaseteilta. Viimeistään kun laitoit A Taste Of Your Own Medicinen ja Tremora Del Terran soimaan, vuosi oli taas 1994.

Kiitos Jokke.

http://www.youtube.com/watch?v=ynwNWBlUywA
http://www.youtube.com/watch?v=2Tu6g8rgbok
thomas

Posts: 5,618

#44 • • thomas
^ just ne pari biisiä mitkä multa jäi hämärän peittoon, heti ostoslistalle !!