32 posts, 2 pages, 14,581 views
toi "narikka" maksu oli kaiken huippu ja vielä kirskikkana kakun päällä; maksoin mun, muijani, ja sen kaverin narikat 20e setelillä ja kaiken järjen mukaan pitäsi tulla 12,5€ takas ni antoki vaa 12e ja sano "ei oo enempää vaihtorahaa, sori" sen jälkeen olin hakemassa lohtua "baaritiskiltä" mutta kun kuulin muijani kaverin pitelevän 6euron lonkerotölkkiä, se katkaisi kamelin selän ja lähettiin pois paikan päältä. Yhteensä bileissä tuli oltua ehkä 5minuuttia, salin puolelle vilkaisin, puhumattaakaan sielä käymisestä.Replying to TAMPERE RAVE CITY 2011 16.7.2011 @ Tampere:
Ihan hyvä että edes joku näitä reivejä yrittää järjestää.

valot kajahtaa päälle ni porukka iha wtf! 
Replying to TAMPERE RAVE CITY 2011 16.7.2011 @ Tampere:
On hienoa että yritetään järjestää myös Tampereelle isompia bileitä MUTTA; EI NÄIN. Aula oli ilman mitään dekoja...miksi? Äänentoisto olisi voinut olla parempi. Ääni kimpos takaseinästä aika ikävästi takasin. Ne matot aiheutti kaatumisia ja äärimmäistä vitutusta. Kannattaa myös ensi kerralla oikeesti saada ne esiintyjät paikalle, joita luvataan.
Ei mulla muuta...

Replying to TAMPERE RAVE CITY 2011 16.7.2011 @ Tampere:
---
On hienoa että yritetään järjestää myös Tampereelle isompia bileitä MUTTA; EI NÄIN. Aula oli ilman mitään dekoja...miksi? Äänentoisto olisi voinut olla parempi. Ääni kimpos takaseinästä aika ikävästi takasin. Ne matot aiheutti kaatumisia ja äärimmäistä vitutusta. Kannattaa myös ensi kerralla oikeesti saada ne esiintyjät paikalle, joita luvataan.
Ei mulla muuta...
---
Floppas ja kovaa? :DDD