Replying to Numark Mixdeck:
No toi s4 vaikutti aika upeelta :D Niin paljon mahollisuuksia tehdä sen musiikin kanssa jotain.
Latailen nyt sen demon ja katotaan mistä tykkään eniten.
Ja hrdkvr, kiitos että jaksat auttaa :)
Ota huomioon siis se että s4 on vain kontrolleri tracktor pro 2 ohjelmaan. S4 on siitä kiva että siinä on kaikki samassa paketissa, mutta esim a&h ja pioneerillä on muistaakseni ihan samat setit siinä paketissaan.
Kyllä mä autan, sillä muutama kk sitten olin samassa tilanteessa.
Olin pattitilanteessa, kun vinyylille ei enään julkaistu kamaa ja cd pesi äen halunnut ostaa.
Mulla oli vinyyleissä kiinni aluksi tracktor scrach, mutta kun tuli ulkomaillemuuttopuuhat ja tilaesteet eteen niin ajattelin ottaa askeleen täysdigitaaliseksi dj:ksi.
Kun minä laitteita valitsin niin päädyin s4 koska se oli ja onkin hyvä setti. Itse en ole pioneeriä enkä a&h härveleitä kokeillut, mutta hyvää kuullut.
Ni oman kontrollrin kanssa on se etu, että ohjelmistoupgradet saa joko ilmaiseksi tai ainakin alennuksella (tai ainakin pron sai kakkoseksi ilmaiseksi).
Toinen hyvä juttu on se että s4 saa kiinni levysoittimen(tai cd soittimen) jos haluaa..pioneeriin ei ainakaan saa, a&h ei tietoa.
Ainoa napina on laitteen muovisuus. Napit ja faderit on kyllä laadukkaat, mutta odotellaan millo joku kulma alkaa hajoo, mutta sitä varten on sitten kotivakuutus :D