MYYTY: Traktor Scratch Pro (2) + Audio 8 DJ

3 posts, 1 page, 1,735 views

Paperino

Posts: 458

#1 • • Edited Paperino Sam-El
Minulla olisi myynnissä Traktor Scratch Pro 2 ja alkuperäisen TSP:n hardware, eli Audio 8 DJ -äänikortti sekä kaksi kontrollivinyyliä ja -CD:tä. Multicore-kaapelit kuuluvat toki myös pakettiin. Olin oikeutettu S4:n myötä hankkimaan Scratch Pro 2 -version, mutta en sillä oikein mitään tee, koska S4 -ohjaimella hoituu kaikki tarpeellinen.

Nyt siis täysiverinen Traktor Scratch Pro lähtee melko mukavaan hintaan sellaista tarvitsevalle.

Hp: 350 €

En tingi, koska hinta on jo niin alhaalla kuin sen viitsii laittaa. Uusi TSP2 maksaa 599 € ja tämä paketti häviää sille kahden I/O-kanavan verran (Audio 8 DJ vs. Audio 10 DJ).

Tuote on Tampereella, mutta käyn silloin tällöin Helsingissäkin, seuraavan kerran todennäköisesti 29.4. Giorgio Giglin keikalla. Jos on kysyttävää, niin heittäkääpä ihmeessä. Yhden keikan olen boksin kanssa tehnyt, muuten ollut kotikäytössä. Alunperin ostettu syksyllä 2009, mutta on kunnoltaan kuin uusi.

Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse: sameli [piste] makela [at] gmail [piste] com tai sitten yksityisviestillä.