Lukekaa tai selatkaa toi artikkeli läpi. Mä vähän ihmettelinkin mikä ihme on Toolroom records ku se on chartseissa niin korkealla joka puolella :D
http://lostinmusik.wordpress.com/2011/04/07/beatport-charts-gone-crazy-rumours-of-a-new-genre-read-on/
14 posts, 1 page, 5,341 views
Replying to Beatportin TOP-100 täyttä roskaa...?:
Ei, koska Deadmau5!
Ja EI en ota päätäni pois Joelin perseestä!
Ok toi caphei xxx joku.vitun.numero.sarja.en.edes.ole.varma.miten.se.nimi.menee!
Ei ole todellakaan yhtä hyvä, kuin Joelin edelliset tuotokset, mutta silti se pelastaa tuon lista.
Itse asiassa se biisi on aikamoista roskaa verrattuna moneen muuhun, joelin biisiin!
ja onhan se musiikki kuitenkin maku asia, nyt kopioin musiikin opettajaani, joka sanoo, ettei ole toista parempaa musiikkia.
tottahan tuo on, jos haluaa vertaa tuloksia ja tietää mikä on parempi kuin toinen katsokoot vaikka urheilua.
---
Ei, koska Deadmau5!
Ja EI en ota päätäni pois Joelin perseestä!
Ok toi caphei xxx joku.vitun.numero.sarja.en.edes.ole.varma.miten.se.nimi.menee!
Ei ole todellakaan yhtä hyvä, kuin Joelin edelliset tuotokset, mutta silti se pelastaa tuon lista.
Itse asiassa se biisi on aikamoista roskaa verrattuna moneen muuhun, joelin biisiin!
---
Ostin kyseisen biisin sen pienen pätkän perusteella mikä beatportissa oli, ja petyin kyllä sit koko biisiin. Alkaahan tuo deadmau5 oleen aika tunnettu ja soitettu, olisko kyseessä sitten valtavirtaa hakevasta soudista??
---
ja onhan se musiikki kuitenkin maku asia, nyt kopioin musiikin opettajaani, joka sanoo, ettei ole toista parempaa musiikkia.
tottahan tuo on, jos haluaa vertaa tuloksia ja tietää mikä on parempi kuin toinen katsokoot vaikka urheilua.
---
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta jos haluaa jotain myydä, niin pakkohan sitä on kuunnella mistä ne rahat saa.
Aika pitkälle samaa mieltä... enpä jaksa enää mitään listoja kuunnella sen enempää kuin katsoa mtv:n musiikkitarjontaa. Parhaat julkaisut ja oudoimmat biisit löytyy jos pikkasen näkee vaivaa. Jos etsii easy listening musiikkia, niin listat on siihen toki hyviä kanavia.
Täytyy myöntää et bongasin tän aiheen Abletonin foorumilta mut sen verran mielenkiintoinen et ajattelin sohia ampiaispesää ja perustaa tänne samaisen topicin =)
Lukekaa tai selatkaa toi artikkeli läpi. Mä vähän ihmettelinkin mikä ihme on Toolroom records ku se on chartseissa niin korkealla joka puolella :D
http://lostinmusik.wordpress.com/2011/04/07/beatport-charts-gone-crazy-rumours-of-a-new-genre-read-on/