Hip Hop

44 posts, 3 pages, 16,414 views

Gabbersparadise

Posts: 372

#1 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM


Tahtosin aina ajetella räppiä ja hip hoppia tuollaiseks. Tuollasena sitä arvostin. Originaalia ja UG *piis*

--
I am lightning, the rain transformed

Prime Number

Posts: 2,705

#2 • • Prime Number UG-///
Itse olen enemmän letkeän verbaaliakrobatian ystävä.





--
Repikää siitä

Gabbersparadise

Posts: 372

#3 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Ihan helvetin hyvää tavaraa ;)

Ehkei ihan mielimusaa mut tällasena ton musiikin ois pitäny pysyä!

--
I am lightning, the rain transformed

ValaX

Posts: 3,891

#5 • • ValaX
*sydän*
*sydän*
Prime Number

Posts: 2,705

#6 • • Prime Number UG-///
Kyl nykyäänkin vielä tehdään jonkin verran ug räbää joka pistää ajattelemaan.

--
Repikää siitä

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#8 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
more classic and dope gems from my vinyl collection: *hih*

&feature=related
&feature=related
&feature=relmfu
&feature=related

&feature=related

&feature=related
&feature=related
&feature=related
&feature=related
&feature=related





&feature=related
&feature=related



Tässä menis koko päivä ja listaa vois jatkaa sadoilla, mutta eiköhän noilla nyt pääse hyvään alkuun. *pepsodent*

Pitäsiki joku kaunis päivä omistaa levyjen pläräämiselle ja raapia kasaan hip hop miksaus...
Jil

Posts: 682

#9 • • Jil
Seuraavaks hevitopikki pystyyn R'nB:tä unohtamatta
m1kk3

Posts: 5,560

#11 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Hip Hop:

Seuraavaks hevitopikki pystyyn R'nB:tä unohtamatta


Hip hop on mun mielestä elektronista musiikkia siinä kun moni muukin, joten ketään ei varmaan haittaa vaikka täältä sitä koskeva topikki löytyy ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kajis

Posts: 345

#12 • • kajis
Niin kliseeltä ku se saattaaki kuulostaa niin kyllä 2pacin sanotuksissa ja siinä karismassa on vaan sitä jotakin mikä on aina viehättäny meikäläistä kuuntelijana. Biggiellä myös muutama kiva raita. Myös tämmösiä konsepteja on ikävä; hiphoppia hyvällä flowlla ja _livebändillä_:

http://www.youtube.com/watch?v=bULkvEWNHGU
Rujo Mutantti

Posts: 23

#13 • • Rujo Mutantti
Mikkelin valkonen roskasakki - Päämajakaupunki

tomii

Posts: 3,594

#14 • • tomii kallion herttua

Replying to Hip Hop:


---
Seuraavaks hevitopikki pystyyn R'nB:tä unohtamatta
---

Hip hop on mun mielestä elektronista musiikkia siinä kun moni muukin, joten ketään ei varmaan haittaa vaikka täältä sitä koskeva topikki löytyy ?



Jep, kyllähän sen verran pitkälti konemusiikkia on, että purismi tuskin on tässä aiheellista. Myös monen monet "puhtaan konemusiikin" tuottajat ovat sämplänneet räppibiisejä kautta aikain. Onpahan Armand Van Heldenillä jopa kokonainen levyllinen instrumentaali-hiphopia, mm. Adam F on tuottanut junkan ohella hoppia, monissa nyky-etelä-räppi-biiseissä on itseasiassa aika reivibiitit, vähän hitaampana vain jne.

Itselläni noin 22 vuotta räppipäisyyttä (kaiken muun musiikin diggailun ohella) takana ja loppua ei näy. *piis* :)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#15 • • tomii kallion herttua
Ainiin, hip-hopin historiasta kiinnostuneille voin suositella luettavaksi Can't Stop Won't Stop. Jos englanninkieli ei suju, niin tää löytyy myös Liken valikoimasta suomennettuna.

--
reivaan kunnes kuolen

FunkyDee

Posts: 729

#16 • • FunkyDee
Hip Hop on sydämessä melkein koko elämän ollut. Tuli pari vuotta sitten törmättyä houseen ja siinä tullut jumitettua, mutta tuntuu että hip hop olisi tulossa taas lähemmäksi sydäntä.
Avatar
Jil

Posts: 682

#18 • • Jil

Replying to Hip Hop:


---
Seuraavaks hevitopikki pystyyn R'nB:tä unohtamatta
---

Hip hop on mun mielestä elektronista musiikkia siinä kun moni muukin, joten ketään ei varmaan haittaa vaikka täältä sitä koskeva topikki löytyy ?



Kyse oli lähinnä genrerajojen säilyttämisestä. Okei klubitus ei oo ollut enää KLUBITUS about 4 vuoteen mutta silti.
Gabbersparadise

Posts: 372

#19 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Alotin aiheen koska luin että musiikki sektio.

Ette kyllä voi kiistää etteikö vanhat Hip Hop kappaleet olis vaikuttanu tanssimusiikkiin...

--
I am lightning, the rain transformed

m1kk3

Posts: 5,560

#20 • • m1kk3 no-life

Replying to Hip Hop:

Alotin aiheen koska luin että musiikki sektio.

Ette kyllä voi kiistää etteikö vanhat Hip Hop kappaleet olis vaikuttanu tanssimusiikkiin...


Ja ihan oikein teit. Parin puristin napinoista ei kannata välittää :)

Itse en voi sanoa olevani mikään suuri hip-hop-fani, mutta kieltämättä silloin tällöin tulee kuunneltua, ja silloin ehdottomasti gangsta-osastoa mieluiten. Laitetaan tähä malliksi muutama oma suosikki:

The Roots - You Got Me ft. Erykah Badu
Snoop Dogg - Vato
Cypress Hill - Tequila Sunrise
Dr. Dre Feat. Eminem & Xzibit - Whats The Difference (ehdottomasti tämä live-versio<3)
Fat Joe - Shit Is Real *sydän*
Big Pun feat. Fat Joe - Twinz (Deep Cover '98)
ja ehkä paras kaikista: Fat Joe - John Blaze Ft. Nas, Big Pun, Jadakiss, & Raekwon

Mun mielestä tossa viimisessä tiivistyy jotenkin hienosti se, mistä mun mielestä KUNNON hip-hopissa ja gangsta-rapissa on kyse <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti