T. Eturivi jamppa.
102 posts, 6 pages, 43,413 views
Replying to SÄDE vs MINDCORE - RESISTANCE! 21.5.2011 @ Helsinki:
voinko mä sanoo muuta kun kiitos.
tässä vielä traclist jos joku kaipaa:
1. Waily - HC-Linja 2011
2. Dave Dope - Nightmare 2010 (Waily Remix)
3. Novistador - Round The Bend
4. Novistador - The True Meaning Of Life
5. Waily - Resident Evil
6. Waily - Therapy [HCMALICE002]
7. Waily - Chards Of Destiny
8. Waily - Hardcore Das Armas
9. Waily - Overnight Sensation
10. Novistador - issome1there
11. Waily - HC-Linja Encore (Säde Vs. Mindcore Edit)
1. Waily - HC-Linja 2011
2. Dave Dope - Nightmare 2010 (Waily Remix)
3. Novistador - Round The Bend
4. Novistador - The True Meaning Of Life
5. Waily - Resident Evil
6. Waily - Therapy [HCMALICE002]
7. Waily - Chards Of Destiny
8. Waily - Hardcore Das Armas
9. Waily - Overnight Sensation
10. Novistador - issome1there
11. Waily - HC-Linja Encore (Säde Vs. Mindcore Edit)
---
Mistä näitä saa? Illan paras setti mun mielestä!
Tuskin jään yksin mielipiteineni jos sanon, että nämä olivat täyteläisimmät Säteet sitten Glorian päivien. Ja henkilökohtaisella tasolla nämä saattoivat olla messevimmät kemut Playgroundin tiloissa ikuna, ja siinä loukossa on totisesti tullut pyörittyä.
Ainoa harmi oli se, että kahdesta hyvästä rytkytyksestä oli yritettävä jotenkin valita vain toinen, ja viime yönä Mindcore-huone jäi minulta vähemmälle huomiolle. Se ei ollut epäluottamuslause mindcorelaisia kohtaan, ei missään nimessä! Yksi ruho ei vain voi olla kuin yhdessä paikassa yhdellä hetkellä, ja näissä kemuissa mieleni noppa heitti minut useammin ja pysyvämmin Säteen puolelle. Siksi nämä olivat minulle "Säteen bileet". En kuitenkaan sortunut poukkoiluun, ja muutenkin olen ihan apinana sitä mieltä, että tällaisia splittibileitä tahi yhteiskekkereitä kannattaa järjestää jatkossakin, koska nämä tuntuvat hard-osastolla toimivan aina!
Itse hiivin lattioille noin klockan 11, ja silloin väkeä oli vähänlaisesti, mutta illan myötä sekin tärkeä juttu kuin "täsmälleen oikea määrä porukkaa" vakioitui. Pleikkariin olisi toki mahtunut populaa eiliseen nähden melkein tuplaten, mutta tällaisissa tapahtumissa, joissa käytännössä kaikki haluavat tanssia vapaasti toisia häiritsemättä ja toisten häiritsemättä on fiiliksen kannalta tärkeää, että tilaa on sopivasti, muttei liikaa. Minun makuuni väkimäärä oli kiihkeimpinä viimeisinä tunteina täsmälleen oikea.
Osaako muuten kukaan hopi-intiaanien kieltä? Siis, eivätkös hopit muodosta substantiiveja siten, että yhteen sanaan sisällytetään suunnilleen viimeisen viiden viikon tapahtumahistoria? Meinaan vaan, että mitähän on hopi-intiaanien kielellä mies-joka-sai-bileissä-kolme-ilmaista-julistetta-ja-hukkasi-ne-kaikki? Ihan uteliaisuudesta, ei tällä seikalla ole mitään todellisuuspohjaa...
---
---
..miettii olisko settisi ollut se illan parhaiten kolahtava..? kiitos siis kuuluu sinulle ;) ..no okei, Harrillekkin laputuksesta ja kaikille muillekkin ,,/