Menneet

7 posts, 1 page, 2,017 views

tommib

Posts: 3,204

#1 • • tommib
Nyt olisi ilmaiseksi tarjolla turhia levyjä vinyyliformaatissa. Levyt ovat aika sekalaista kamaa, joita en tarvitse enkä viitsisi kaatopaikallekaan viskata. Jokunen cd etsii kanssa uutta kotia.

Samalla myyn muissa listoissa mainittuja levyjäni pois. Kaikkien kunto on nm, joten menevät jo todella halvalla:) Noita voi samalla plärätä/kuunnella, kun kipasee noita muita pois. Levyt ovat Myyrmäessä ihan aseman vieressä. Jos et seutulippua halua maksaa, Malminkartanosta on n. 900m kävelyä suoraa kävelytietä tänne. Olen nyt aika tiiviisti kotona, joten nouto järjestyy aika helposti. Soita 041 530 46 63 tai mailaa: [email protected] ja sovitaan aikaa.
Takyon

Posts: 2,945

#3 • • Takyon Möwkö
Kerro nyt vähän mitä sieltä löytyy?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

FunkyDee

Posts: 729

#4 • • FunkyDee
Itse olen myyrmäessä huomiseen asti. Ehkä voisin kiippasta hakemaan.
DJ Rx

Posts: 2,527

#5 • • DJ Rx FINRG Recordings
Mein studiolle voi kans niit ronttaa, menee ainakin käyttöön! Mä asun kans täs myrtsin vieres. ei 12" kaatikselle *nyyh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

tommib

Posts: 3,204

#6 • • tommib
Siis nää on aika jämäkamaa esim.

Cutting Crew lp
Prime Cuts vol. 3
Boyzz in attic do you love me
Mariah Careyta
kasarikokoelmia
Brasstooth & Silky Mac 24 hours
Surfacea
Steve Walsh
Full House

etc.

Levyjä joita on tullut jossain kirpparipaketeissa yms. joita en oikeasti tarvi ja vie turhaan tilaa. Samasta syystä noi mun house yms. kiekot menee ihan polkuhintaan:)