Hardstylen eeppisimmät (mix inside)

11 posts, 1 page, 2,670 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#1 • • Edited hrdkvr KURGO
TRANCE ALERT!!!

Tuli tänään tutustuttua uuteen traktor 2:een ja gridailujen ohessa koitin ekaa kertaa myös sisäistä äänitysyä.

Lopputuloksena 45minuuttinen kokoelma uutta ja vähän vanhempaakin hardstyleä, joissa kantavana teemana on eeppisen supersawi riffit.

Miksaus vetästiin lonkalta ja tulos sen mukainen :D

Idis oli lähinnä tuottaa tämän musiikin tykkääjille sitä materiaalia sinne podeihin.

http://soundcloud.com/user8717393/sets/epic

1) Noisecontrollers - Shreek
2) R3zonance - Weapon (The R3bels & zatox remix)
3) Noisecontrollers - Darkside of emotions
4) Scaler - Spectral
5) Max enforcer- Epic
6) Ivan Carsten - Angel sing
7) Psyko Punkz - Voices
8) Frontliner - Frozen
9) Frontliner - On the rise
10) Frontliner - Save Exit Planet
11) Titan - Strenght & Fury
12) Zatox meets R3bels - Choirs






(ps. varoituksen sana puristeille, mä käytän AINA rajusti pichiä. Taidetaan parhaillaan mennä 170bpm)

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
kokonaista 10 kuuntelua, eikös hardstyle enään maistu?

--
-keep it hard-

Damien

Posts: 2,882

#3 • • Damien [tr3ox]
Mä tykkäsin tosta Fronlinerin On the rise ja Save exit planetin yhteen miksauksen kohdalla syntyneestä kikki-kombosta, siinä ole menoa.
Gabbersparadise

Posts: 372

#4 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Hyvä setti. Itelle kyl "eeppiset" hardstyle biisit on niitä mitä ite pidän hardstylenä kuten Hardstyle Virus, Stereo killa, Hardstyle baby ja sitä rataa :D

--
I am lightning, the rain transformed

hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO

Replying to Hardstylen eeppisimmät (mix inside):

Hyvä setti. Itelle kyl "eeppiset" hardstyle biisit on niitä mitä ite pidän hardstylenä kuten Hardstyle Virus, Stereo killa, Hardstyle baby ja sitä rataa :D



Eeppisyys on kuulijan korvassa tai jossain syvissä tunnetiloissa. Tottakai klassikot on klassikoita ja vanha soundi on joillekkin se must. Hardstyle nimellähän tehdään nykypäivänä liuta dancecorea ja täyttä poppiakin.

Koitin tuossa tekstiosuudessa omaa eeppisyyskäsitettäni kuvailla, supersawiriffeihin vedoten.

Todellisuudessahan mulla on omat stylet jaoteltu kansioissa näin :

Eeppiset
Popit
Rankat
Synksitelyt
Perus

Nää biisit sattu nyt vaan olee samassa kansiossa :D

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO

Replying to Hardstylen eeppisimmät (mix inside):

Mä tykkäsin tosta Fronlinerin On the rise ja Save exit planetin yhteen miksauksen kohdalla syntyneestä kikki-kombosta, siinä ole menoa.



No kiva että edes 15/2700s maistui :D

--
-keep it hard-

Gabbersparadise

Posts: 372

#7 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to Hardstylen eeppisimmät (mix inside):


---
Hyvä setti. Itelle kyl "eeppiset" hardstyle biisit on niitä mitä ite pidän hardstylenä kuten Hardstyle Virus, Stereo killa, Hardstyle baby ja sitä rataa :D
---


Eeppisyys on kuulijan korvassa tai jossain syvissä tunnetiloissa. Tottakai klassikot on klassikoita ja vanha soundi on joillekkin se must. Hardstyle nimellähän tehdään nykypäivänä liuta dancecorea ja täyttä poppiakin.

Koitin tuossa tekstiosuudessa omaa eeppisyyskäsitettäni kuvailla, supersawiriffeihin vedoten.

Todellisuudessahan mulla on omat stylet jaoteltu kansioissa näin :

Eeppiset
Popit
Rankat
Synksitelyt
Perus

Nää biisit sattu nyt vaan olee samassa kansiossa :D



En sit meinannu mitenkään negatiivisesti :> Kyllä se sun käsitys sieltä tuli esiin, no worries.

Ite pidän eniten kyl Hard Trancen, Hardstylen ja Hardcoren varhaisvaiheiseisesta musiikista ;) Uudet alagenret ja nu-tyylit on jees, mut jos kysyy mikä se "oma tyyli" on niin se vanha Dance musiikki mistä nykyset genret on lähteny on se. Ja toi mielipide tulee mulla hyvin usein esiin kommenteissa yms :D En tarkota lietsoo mitään genre-sotaa :)

--
I am lightning, the rain transformed

hrdkvr

Posts: 3,929

#8 • • Edited hrdkvr KURGO
Ei täs mitään aggroja otettukaan. Hulestuin vaan, että johtaako otsikko harhaan.

Kyllä mäkin tutustuin HS ihan alusta lähtien ja alkupäässä meininki olikin kova, mutta kyllästyin kommunismimelodioihin sa samoihin tiu tiu ti ti tiu biiseihin jossa mun mielestä ei ollut muuta koukkua kun reverbebass :D

Pidin sellaisen luovan muutaman vuoden tauon ja vahingossa törmäsin taas noisecotrollerssien ja frontlinerin kautta taas takas apajille muutama vuosi sitten. Musa oli tosiaan muuttunut vaikka label olikin sama.

Itsekkin luonnehtisin näitä biisejä enemmänkin hardtranceksi "tok" - kickillä (niinkun me tuottajat sitä kutsutaan) varustettuna :D

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
Maistuuko vielä?

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO

Replying to Hardstylen eeppisimmät (mix inside):

Jäbä ei viittiny mp3:seks sit kääntää. Noh pannaas ladaten silti ja kuunnellaan huomenna!



Myönnetään että olisn vähän laiska, kun winlameakaan ei enään koneelta löydy (pitäis varmaan asentaa takas).

Muutenkin tän setin uppaaminen oli vähän ajattelemattomasti tehty :D
Leikiskelin traktorilla ennen HIFK-Lukko matsia (vika vaihtokin meni ohi sen takia että olin vessassa laittautumassa :D). Kun tulin matsista kotiin "muutaman otettuani" niin tuli sit upattua tää linjoille..ei siinä tullut ajateltua onko se nyt wavi vai ämppäri..sorry

--
-keep it hard-