SamHard - Super Fuel (hardtrance/psytrance)

7 posts, 1 page, 1,922 views

Yanda

Posts: 125

#2 • • Yanda Windwalker
Ihan muikeen kuuloinen raita tulossa. Lisää se kaipaa jotain älämölöä tohon jottei kävis tylsäksi.
Laitahan sit koko versioo jakoon ku saat aikaa.

--
MindDrive

SamHard

Posts: 2,098

#3 • • Edited SamHard

Replying to SamHard - Super Fuel (hardtrance/psytrance):

Ihan muikeen kuuloinen raita tulossa. Lisää se kaipaa jotain älämölöä tohon jottei kävis tylsäksi.
Laitahan sit koko versioo jakoon ku saat aikaa.



Nyt on miksaus paremmassa kuosissa ja on enemmän edessä
oikeat elementit stereokuvassa. Jotain kikkailuja pitää tehä vielä tohon
jotta ei tosiaan ala puuduttamaan kuunnellessa! Tästä tuli taas tällanen
trance/psytrance kombo! Perkeles ja sit pitää toi rakenne miettiä vielä..
siinä oon ikuinen arpoja, kun ei tiedä miten sen biisin rakentaisi vaikka
muuten olisi ok. Niin pitää vielä uppaa toi uusikin versio tänne!

UUSI versio nyt täällä online
SamHard

Posts: 2,098

#4 • • SamHard
Nu Mixdown
Damien

Posts: 2,882

#5 • • Damien [tr3ox]
Vitun hirvee paska-saha jossain kolmessa minuutissa - vittuun, hyvien elementtien tieltä. Sulla on kaikki täs kasassa, enää pitää miettii mitkä elementit antas toisille tilaa soida, jolloin voit luoda tunnelmallisia kohtia ihan vaan poistamalla rojua. Siit pää helinä sukellusvene-tilasaundista pitää luopua kun lähennellään kolmee minsaa, päästään taas bassolla ja acideillä uusiin kuvioihin käsiksi. Nii ja sit se saha, no tee mitä teet, mä en tykkää, se ei oo ilkee, hauska tai edes persoonallinen, lähinnä geneerinen, mut kuten sanottu mä oon acid- lover.
SamHard

Posts: 2,098

#6 • • SamHard

Replying to SamHard - Super Fuel (hardtrance/psytrance):

Vitun hirvee paska-saha jossain kolmessa minuutissa - vittuun, hyvien elementtien tieltä. Sulla on kaikki täs kasassa, enää pitää miettii mitkä elementit antas toisille tilaa soida, jolloin voit luoda tunnelmallisia kohtia ihan vaan poistamalla rojua. Siit pää helinä sukellusvene-tilasaundista pitää luopua kun lähennellään kolmee minsaa, päästään taas bassolla ja acideillä uusiin kuvioihin käsiksi. Nii ja sit se saha, no tee mitä teet, mä en tykkää, se ei oo ilkee, hauska tai edes persoonallinen, lähinnä geneerinen, mut kuten sanottu mä oon acid- lover.



Joo ton sahan voisi poistaa ja pistää perus mono narina tilalle.. Ja toi tavaran määrä on taas liikaa
kun sitä on koko matkalta niin perkeleesti. Se toisi sitä vaihtelua ja tunnelmaa kun karsisi
pois ja sitten vasta noissa liidikohdissa pistäisi sen kaiken kyytiin. Nyt meni kone huoltoon, ja mahdollisesti kovalevy paskana ja emolevy. joten tätäkin pääsee jatkmaan mahdollisesti vasta kuukauden päästä.. prkl jos pitää se kovalevyn sisällön palaustus maksaa (mikäli sekin paskana)..

Kiitos anycase rakentavasta kommentista:)
SamHard

Posts: 2,098

#7 • • SamHard
Nyt olis kevyesti masteroitu raita valmiina.