[reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki

69 posts, 4 pages, 21,332 views

fiilistyttö

Posts: 95

#61 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
Jep, oli taas kemut.. En voi ku hattua nostaa kaikille DJ:lle *plur*
Mukavaa seuraa ja ihania ihmisiä *hymy*

Huomasko kukaan miten kovalla oli basso?
itse tanssin yläkerrassa ja alko jossain vaihees vähän ärsyttää ku tuli tosi hyvä kappale, mut sanat hävis basson alle.. *hmph*

Ja v*tun iso miiiiiinus porukoille jolla oli perus BAARIVAATTEET!! HYI teitä! oli sentää vappu!
..ja yleensäkkin konemusabileis ei nää enään paljoo niit hienoja reivivaatteita... menny ihan onnela meiningiks..


Ja mitä se yks vitun känniääljö meni kaataa sen näytön...?? tai tulla vappu kalliiks!


kiitos ja anteeks *plur*

--
*ihan pärähtäny*

m1kk3

Posts: 5,560

#62 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to [reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki:


Ja v*tun iso miiiiiinus porukoille jolla oli perus BAARIVAATTEET!! HYI teitä! oli sentää vappu!
..ja yleensäkkin konemusabileis ei nää enään paljoo niit hienoja reivivaatteita... menny ihan onnela meiningiks..


Joo, on se kyllä ihan hirveetä. Munki ilta meni ihan pilalle ku joutu keskittymään koko ajan et mitä muilla on päällä. Ei tuu bileistä mitään ku ne muiden vaatteet on niin tärkeät :(

Eiköhän se Onnela-meininki tuu vähän muista asioista ku vaatteista.

Sen verran voisin sanoa ite bileistä että olipahan törkeän hauskaa. Mä odotin järjetöntä ryysistä, tuvan täydeltä kääliöitä ja päälavalle suht tylsää musaa. Oikeastaan kaikki noi odotukset oli turhia :D Musa oli aivan loistavaa sekä päälavalla että muillakin. Täällä moni kirjotti että Orkidean setti ei napannu, mulle se kyllä toimi täysillä. Ehkä mä oon vaan sit niin progefani tai jotai mut tollanen teknahtava kiksuvapaa saundi kyl toimii. Mr. A nyt ei huonoa settiä edes varmaan osaa soittaa ja Andy Moorin eka tunti (sen jälkeen pitiki lähtee jo nukkumaan) ainakin oli omaan korvaan oikein hyvää, sieltä tuli mm. Nikola Gala - Swing 2 Harmony (joku remix, ellen väärin muista) ja joku versio Tiltin The World Doesn't Know:sta. Nam :) Mä en henkilökohtaisesti törmänny yhteenkään kääliöön, mikä oli kyllä iso yllätys. Jengi tuntui olevan ihan suht hyvällä fiiliksellä liikenteessä, ainakin tanssilattialla. Joo, olihan siellä paikotellen vähän ahdasta, mutta mikä tärkeintä, tanssilattialla oli tilaa jorailla, ja juomaa sai ripeästi kunhan ei menny siihen ekalle tiskille mikä tuli vastaan. Circus toimii kyllä paikkana aivan loistavasti. Kiitos tästä, mulla ainakin oli hauska vappu :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

UzU

Posts: 2,361

#63 • • UzU [33100]

Replying to [reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki:

Jep, oli taas kemut.. En voi ku hattua nostaa kaikille DJ:lle

Ja v*tun iso miiiiiinus porukoille jolla oli perus BAARIVAATTEET!! HYI teitä! oli sentää vappu!
..ja yleensäkkin konemusabileis ei nää enään paljoo niit hienoja reivivaatteita... menny ihan onnela meiningiks..



Nii-i! Kyl jengin pitäis tulla kaikkien ainoassa oikeassa vappuvaatetuksessa eli opiskelijahaalareissa, tai sit sentään edes Amarillo vaatteis!
mardis

Posts: 334

#65 • • mardis Humppa-Hannele
+ Andy *sydän*

- Lavalla dj:n edessä tanssivat idiootit. Oikeesti mä en tullu bileisiin katsomaan teitä vaan sitä dj:tä teidän takana. Noloa. No joo täällä turha avautua kun kyseiset henkilöt tuskin klubbaria lukevat.
Kiitos sille kanssabilettäjälle jonka ansiosta järjestysmies kävi tekemässä lavasta jälleen idioottivapaan alueen.

--
~Dancers have happy feet~

orkidea

Posts: 771

#66 • • orkidea
Kiitos Eliot ja Niko x 4 Wapun mega-juhlista! Porukkaa oli hitosti ja paikka näytti visuaalisesti hienolta. Onneksi sen kaatuneen telkkarin kanssa ei tullut henkilövahinkoja.

Andyn setti oli erittäin laadukasta trancea kohokohtina mm Artyn uusi remix Tiltin World Doesn't Knowsta, Andyn oma bootleg/mashup Swing To Harmonysta ja yksi tuleva David Forbes julkaisu AVA:lla. Timanttista Trancea(tm)! Täällä oman setin biisilistaa:

http://www.djorkidea.com/2011/05/orkidea-reiv-wappu-30042011/
ValaX

Posts: 3,891

#67 • • ValaX

Replying to [reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki:

Kiitos Eliot ja Niko x 4 Wapun mega-juhlista! Porukkaa oli hitosti ja paikka näytti visuaalisesti hienolta. Onneksi sen kaatuneen telkkarin kanssa ei tullut henkilövahinkoja.

Andyn setti oli erittäin laadukasta trancea kohokohtina mm Artyn uusi remix Tiltin World Doesn't Knowsta, Andyn oma bootleg/mashup Swing To Harmonysta ja yksi tuleva David Forbes julkaisu AVA:lla. Timanttista Trancea(tm)! Täällä oman setin biisilistaa:

http://www.djorkidea.com/2011/05/orkidea-reiv-wappu-30042011/



Mä olen tässä pähkäillyt, että mikä oli se biisi sen rapture kierrätyksen jälkeen, mutta nythän sekin sitten selvis. Oli kyllä melkonen killeri:)

Oon ilmeisesti elänny jossain tynnyrissä, kun en ole kyseistä biisiä aikaisemmin kuullut:)
pete

Posts: 127

#68 • • pete Räntämäen Lataamo

Replying to [reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki:

Maaaaahtavaa settiä, Orkidea ei tällä kertaa vielä saanut liekkeihin asti mutta Andy senkin edestä sitten. Puitteet kaikin puolin kunnossa mitä Circukselta voi odottaakin (se yksi puoli oli kiinni jostain syystä?), hyvähyvähyvä, 2vk päästä lisää!



Samat sanat. Kyllä ne kaikki puolet avautui (tai oliko jotain salamestoja joita en tiedä) mutta tosi myöhään (23-24)...

--
Peace Love Unity Respect

epicuros

Posts: 7,734

#69 • • epicuros

Replying to [reiv:] Wappu 2011 with Andy Moor (UK) 30.4.2011 @ The Circus, Helsinki:


Ja v*tun iso miiiiiinus porukoille jolla oli perus BAARIVAATTEET!! HYI teitä! oli sentää vappu!
..ja yleensäkkin konemusabileis ei nää enään paljoo niit hienoja reivivaatteita... menny ihan onnela meiningiks..



Mä just mietin, et voiks sarkasmi kehittyä sairaudeksi. Porukkahan oli aika skeptisiä ja pyöritteli päätänsä, mut vittu. Jos oikeesti tosissaan kelaa asioita noin... propsit <3

--
Valid criticism does you a favor.