22 posts, 2 pages, 8,883 views
Replying to MIXXED - discotheque // season opening party with Orkidea 4.6.2011 @ Helsinki:
Alkaako nää nyt siis 19 vai 20? Eri paikoissa lukee eri infoa nii voisko joku valaista tyhmempää x)
Replying to MIXXED - discotheque // season opening party with Orkidea 4.6.2011 @ Helsinki:
Paljon kauniita naisia ja lihaksikkaita miehiä eli paljon musiikista välittämätöntä porukkaa juuri niinkuin Nico Geselle minulle totesi " plaa plaa plaa niinkuin on Miamissa" ja Tony Profondon kommentti "Sori mun tyttöystävä soittaa"
Mitä jäi käteen -> musiikki oli sairaan hyvää mut jos artistien kommentit on luokkaa "painu vittuun, tiedetään" niin nauti siinä sit illasta. Täytyy sanoo et orkidea tai OlliS ei ole ikinä antanu moista vastaanottoa :) kiitos heille siitä! Mitä jäi käteen, paska maine Mixxedille. Ps. Olin kannattaja.
Olen pahoillani jos en ehtinyt kanssasi jutella. Eikä ollut tarkoitus olla töykeä tai pahoittaa kenenkään mieltä. Voin vaan todeta että viime viikko oli varmasti elämäni kiireisin ja toi lauantai ilta oli lievästi sanottuna stressaava kun puhelin soi kokoajan... Toivottavasti ymmärrät
Paljon kauniita naisia ja lihaksikkaita miehiä eli paljon musiikista välittämätöntä porukkaa juuri niinkuin Nico Geselle minulle totesi " plaa plaa plaa niinkuin on Miamissa" ja Tony Profondon kommentti "Sori mun tyttöystävä soittaa"
Mitä jäi käteen -> musiikki oli sairaan hyvää mut jos artistien kommentit on luokkaa "painu vittuun, tiedetään" niin nauti siinä sit illasta. Täytyy sanoo et orkidea tai OlliS ei ole ikinä antanu moista vastaanottoa :) kiitos heille siitä! Mitä jäi käteen, paska maine Mixxedille. Ps. Olin kannattaja.
Paljon kauniita naisia ja lihaksikkaita miehiä eli paljon musiikista välittämätöntä porukkaa..."
Onko siis oltava ei-kaunis ja ilman lihaksia, jotta qualifioituu aidoksi hyvän musan diggariksi? I have to wonder about your idiotic logic...