Soundiltaan hieman vanhemman koulukunnan melodista trancea. Vokaaliosuus herkänhaikeaa positiivisessa mielessä "joikumaisuutta"
Miksattu mm. Motorcyclen As the rush comesiin...
11 posts, 1 page, 3,953 views
Replying to Trancebiisi kadoksissa:
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
---
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
---
The Crash - Sugared
jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
---
jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
---
Eihän tuo mikään plagiaatti ole, eikä kyseessä ole edes tarkoituksellinen lainaus. Hyvin samankaltainen melodia kylläkin on kyseessä, mutta ei tuota nyt missään tarvitse mainitakaan.
Onkos muuten tuota Cosmicmanin I Love You biisiä missään myynnissä? vituttaa välillä niin saatanasti tää musabisnes kun rahalla et saa ja ainoa vaihtoehto on joku discogs ja pilalle raavittu vinyyli.
Ihan näin vaan kun tekis mieli länkytellä wanhasuomikiksukännisetti ja sellaista ei tehdä ilman tätä!