Trancebiisi kadoksissa

11 posts, 1 page, 3,933 views

miikah

Posts: 1

#1 • • miikah
Kadoksissa (esittäjä, label, vokalisti) olisi elämänkokoinen trancekappale, jota Kalle Miettinen soitti useasti Tanssi-ilta-aikoina vuosina 2003-2005.
Soundiltaan hieman vanhemman koulukunnan melodista trancea. Vokaaliosuus herkänhaikeaa positiivisessa mielessä "joikumaisuutta"
Miksattu mm. Motorcyclen As the rush comesiin...
homppa

Posts: 731

#4 • • Edited homppa
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Jussi Soro choon!

Replying to Trancebiisi kadoksissa:

hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...


The Crash - Sugared
homppa

Posts: 731

#6 • • homppa

Replying to Trancebiisi kadoksissa:


---
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
---

The Crash - Sugared



jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
Jussi Soro

Posts: 6,385

#7 • • Jussi Soro choon!

Replying to Trancebiisi kadoksissa:


jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win


Eihän tuo mikään plagiaatti ole, eikä kyseessä ole edes tarkoituksellinen lainaus. Hyvin samankaltainen melodia kylläkin on kyseessä, mutta ei tuota nyt missään tarvitse mainitakaan.
homppa

Posts: 731

#8 • • homppa

Replying to Trancebiisi kadoksissa:


---

jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
---

Eihän tuo mikään plagiaatti ole, eikä kyseessä ole edes tarkoituksellinen lainaus. Hyvin samankaltainen melodia kylläkin on kyseessä, mutta ei tuota nyt missään tarvitse mainitakaan.



siis en mitään plagiaattisyytöksiä todellakaan ollu heittämässä, mutta onhan toi melodia nyt ihan suoraan "otettu" tohon biisiin, kelasin vaan et ois kivaa mainosta/hatunnosto alkuperäisen tehneelle..
Ressiv

Posts: 1,582

#9 • • Edited Ressiv
Onkos muuten tuota Cosmicmanin I Love You biisiä missään myynnissä? vituttaa välillä niin saatanasti tää musabisnes kun rahalla et saa ja ainoa vaihtoehto on joku discogs ja pilalle raavittu vinyyli.

Ihan näin vaan kun tekis mieli länkytellä wanhasuomikiksukännisetti ja sellaista ei tehdä ilman tätä!
thomas

Posts: 5,618

#10 • • thomas

Replying to Trancebiisi kadoksissa:

Onkos muuten tuota Cosmicmanin I Love You biisiä missään myynnissä? vituttaa välillä niin saatanasti tää musabisnes kun rahalla et saa ja ainoa vaihtoehto on joku discogs ja pilalle raavittu vinyyli.

Ihan näin vaan kun tekis mieli länkytellä wanhasuomikiksukännisetti ja sellaista ei tehdä ilman tätä!



osta vaan se vinyyli kun siinä on kumminkin parempi ääni mitä digimössössä :P
anqqa

Posts: 4,035

#11 • • anqqa tirehtööri
Jatketaan Tunnistusta-topikissa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!