CLINIC with POPOF (FR) & AHMET SENDIL (TR) 17.6.2011 @ DTM, Helsinki

24 posts, 2 pages, 9,085 views

Jokke L

Posts: 1,203

#21 • • Jokke L [GoodMusic]
jaahas.. oli kyllä huikea ilta kaikin puolin. musiikki oli kauttaaltaan todella nautittavaa, kiitos kaikille soittajille! tätä nyt on vähän turha sanoa, mutta ihmiset oli tälläkin kertaa ihan mahtavia. ei noin ihania ja fiksuja ihmisiä tapaa missään muualla bileissä kuin dtm:ssä, itse en ainakaan. *plur* ja taas kerran: porukkaa oli juuri sopivasti, mahtui jorailemaan oikein mainiosti. volume oli kohdillaan, tulpat päässä kuullosti hyvältä.

musiikillisesti popofin setti iski eniten, johtui varmaan siitä että sitä tuli kuunneltua ja tanssittu eniten. :)

pitkästä aikaa jakso olla tappiin asti. *hih* mulla ainakin alkaa jo sanat loppumaan kesken kun kirjottelee näitä hehkutuspalautteita clinicin bileistä, ei voi muuta sanoa kuin että KIITOS, te todella osaatte homman.

ps. ne korvatulpat jotka sain sieltä valoäijiltä, kiitos. vaikka ei ne mun tulpat ollukaan sit hävinny, osaa säätää taas.. :D ainoa mitä ihmettelin on se että tiskiltä ei saa hanavettä tuoppiin, esim joka maksais sen 0,5-1 euroa, vaan pitää ostaa pullo. no, ei se mikään ongelma ole todellakaan. kaipa siihenkin joku selitys löytyy. :)

+ musiikki
+ ihmiset
+ valot
+ kaikki muu *sydän*

- ???



KIIIITOOS CLINIC!!! *aplodit* *sydän*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Juge

Posts: 257

#22 • • Juge
Eipä kauheasti lisättävää joken palautteeseen, joten lyhyesti ja ytimekkäästi: Kiitos Clinic!
GurPizza

Posts: 93

#23 • • GurPizza
Aivan järjettömän mahtavat bileet oli, niinkuin osasin arvellakin :) DTM:ssä järkätyt bileet ei ikinä petä. Kiitos Clinicille, kun buukkasi näin kovat nimet!

Onko kellään mitään haisua kuvista? Olin näkevinäni kuvaajan, tuleekohan ne kuvat Session2:een, vai löytyykö jostain muualta? Kiitos.