31 posts, 2 pages, 12,630 views
Replying to Club Mindcore presents DJ Criss B-Day Party 11.3.2011 @ Helsinki:
Huh huh mikä fiasko kiitos Alexandrian tuplabuukkauksen. Musa täys 10, porukka pahempaa kuin Alessa koskaan. Ei todellakaan ole järjestävän tahon vika että homma meni puihin vaan taas kerran ravintolan vika. Miksei ei ne ota oppia virheistään...
Tuli sit lähdettyä aikasen nopeasti, kun ei kestäny enää niitä teinejä.
---
Huh huh mikä fiasko kiitos Alexandrian tuplabuukkauksen. Musa täys 10, porukka pahempaa kuin Alessa koskaan. Ei todellakaan ole järjestävän tahon vika että homma meni puihin vaan taas kerran ravintolan vika. Miksei ei ne ota oppia virheistään...
---
Mutta jos bileet oli täysi fiasko sen takia että siellä oli muutama teini, niin sitten on syytä ehkä tsekkaa myös omaa asennetta. Kaikissa ikäryhmissä on omat mädät omenansa ja tuolta ne heitettiin pihalle puoleen yöhön mennessä lähes kaikki. Jäljelle jääneet oli ainakin oman näkemykseni mukaan erittäin asiallisesti käyttäytyvää ja tuntuivat todella diggaavan musasta. Konemusa kulttuurissa on aina toitotettu suvaitsevaisuutta, ilmeisesti mitä vanhemmaksi jengi tulee niin sitä vähemmän sitä riittää.
Noistakin teineistä saattaa kourallinen jäädä mausteeksi tähän meidän, ah niin ahdasmieliseen pikku "skeneen". Ja ne oppivat oikeanlaista ravintolakäyttäytyistä vanhemmilta ihmisiltä, jotka toimivat esimerkkinä. Käytöstavat kuitenkin opitaan, ihminen on syntyjään aika sika.
---
---
Tuplabuukkaukset on aina vähän hanurista ja tämänkin olis voinut estää, valitettavasti ravintolan puolelta ollaan vähän hitaita kehitysehdotuksille. Musiikki pääsi kuitenkin alkamaan tasan kello kymmenen ja ne teinit joihin hc ei iskenyt lähti seuraavan 20 minuutin kuluessa.
Mutta jos bileet oli täysi fiasko sen takia että siellä oli muutama teini, niin sitten on syytä ehkä tsekkaa myös omaa asennetta. Kaikissa ikäryhmissä on omat mädät omenansa ja tuolta ne heitettiin pihalle puoleen yöhön mennessä lähes kaikki. Jäljelle jääneet oli ainakin oman näkemykseni mukaan erittäin asiallisesti käyttäytyvää ja tuntuivat todella diggaavan musasta. Konemusa kulttuurissa on aina toitotettu suvaitsevaisuutta, ilmeisesti mitä vanhemmaksi jengi tulee niin sitä vähemmän sitä riittää.
Noistakin teineistä saattaa kourallinen jäädä mausteeksi tähän meidän, ah niin ahdasmieliseen pikku "skeneen". Ja ne oppivat oikeanlaista ravintolakäyttäytyistä vanhemmilta ihmisiltä, jotka toimivat esimerkkinä. Käytöstavat kuitenkin opitaan, ihminen on syntyjään aika sika.
Itse ainakin toivoisin enemmänkin tuon kaltaisia tuplabuukkauksia, koska tuossa iässä ihminen on vielä altis uusille vaikutteille ja juuri tuolla tavalla tähän kuolevaan skeneen saadaan lisää ihmisiä.
Mieluummin "moi mä olen Ari mitä kuuluu" kuin "vittu teinejä, mä lähen himaan". Ihmisiä nekin on ja teinejä mekin on joskus oltu.
Mut mitä bileisiin tulee niin itsellekkin saundi uppos aika hyvin ja tuli Chrissin setin aikana jopa eksyttyä toviksi tanssilattialle.
---
Tulin itse paikalle noin 22.30 ja paikalla ei todellakaan ollut kun pussikalja teinejä ja minusta sen mukainen meno. Muutama teini ei tod. iltaani pilaa ja tuli tuolla oltua toven aikaa, ennenkuin päätin jaloilla äänestää muualle siirtymistä. Mulla ei ole mitään todellakaan järkeviä teinejä vastaan, pikemminkin tervetuloa vaan tutustumaan tähän kulttuuriin (hyvä esimerkki Säde, jossa Guld soitti).
Jotenkin vaan ei jaksa katsoa nurkan takana pullosta juovia teinejä, jos asennoituu paikalla olevan porukan tulleen musiikin takia sinne, jolloin fiilis on katossa. Nuo teinit minusta vaan olivat vetämässä perseet ja meno oli sen mukaista. Mitä olen muissa bileissä törmännyt teineihin, niin he ovat osanneet käyttäytyä ja olleet mukavia. En vaan jaksa peruspissis meininkiä kauaa katsoa, sitä on aikoinaan duuninkin takia katsottu ihan tarpeeksi. Paikka ei minusta ole läheskään yhtä toimiva kuin esim. Hesari, mutta ihan ok paikka. Dekoista plussaa, ne loi jo tunnelmaa lisää.
No hiisiviisi! Nyt on Johan markkinoilla.
-klipsis-