Distortion Presents Sasha F Birthday Bash 22.4.2011 @ Helsinki

70 posts, 4 pages, 31,648 views

Hamsternaattori

Posts: 1

#61 • • Hamsternaattori
Kyllä oli vaikea pysyä paikoilla, niin oli sykettä nostattavaa musiikkia^^.
Kiitos järjestäjille, soittajille ja synttäri sankarille
Hendryk

Posts: 510

#62 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Voi Jeesus, nyt minut kyllä ristiinnaulitaan, kun tämä ajankohtakin on mikä on, mutta...

Minulle nämä eivät olleet ihan sellaiset ässäbileet kuin olin odottanut. Itse en repeillyt kahden lattian välillä runsaudenpulan takia, niin kuin muutama muu edellä kommentoinut, vaan enempi tuli etsittyä "pienempää pahaa", kun pääsalin kiksua lähentelevä nousee/stoppaa/wouwou -meno ei yhtään iskenyt, ja pikkuruisemman lattian puolella ei aina viitsinyt olla se ensimmäinen ja ainoa joka jammaa, kun 20 mölliä lojuu seinillä greippigini kourassa ja tollottaa.

Jotenkin pitäisi kuitenkin itselle ja seurakunnalle selittää se, että Pleikkarissa tuli lymyttyä kaikesta huolimatta viitisen tuntia, ja että paita oli hikinen ja sukkien kärjet rullalla, kun lopulta kotona työnsin Raffaellon einespannupizzaa uuniin ja rojahdin sohvalle odottamaan yöapetta - uupuneena ja hyväntuulisena. (Tätä Raffaellon mainosta ei ole maksettu.)

Kaipa näinä pyhinä aikoina nautinto nousee kärsimyksestä. Oma pyykkiläjä ainakin haisee vielä aika kalmoiselta, kuin pitkän viikonlopun haudassa lymynneeltä. On nautinto pestä siitä pois menneen yön synnit pelkällä napinpainalluksella. Linkousluvuksi vlitsen maltillisen 700 rpm.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Duukkis

Posts: 627

#64 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Onnea Samille! Hyvin näissä bileissä viihtyi, vaikka ajatukset olivatkin vähemmän yllätten jossain muualla tällä kertaa.
checki

Posts: 683

#65 • • checki
Kiitokset Distortionille ja Samille, oli komeeta päästä pitkästä aikaa taas soittaa!

Jos volat o liian hiljasel nii saa kyl tulla sanomaan kuten Duukkis tekikin.

--
Ämpäriin ei huku.

Pakastemelba

Posts: 50

#66 • • Pakastemelba Läskipää.
Mukava oli tämäkin ilta, vaikka väsymys iskikin ennen aikojaan.

Onnittelut vielä Samille, jota en ehtinyt paikanpäällä onnitella :>
aivomassa

Posts: 230

#67 • • aivomassa are you ready to lose control ?
oli kivvaa kyllä :) oma väsymys vaan vei voimat aikalailla ! musa tarjonta oli totaalisen kohdallaan ja joitakin tuttuja paikalla. kiitus *hihu*

--
Dont expect us to be quiet !

larpap

Posts: 402

#68 • • Edited larpap UG
Oli kyl hyvä meninkin. itse en vaan valitettavasti pidä tuosta kyseistä mestasta ku ainaku pleikkariin menee ihan sama mitä siellä on niin ahdistaa ihan vitusti!!!!

Enkä ole ainoa ketä ahdisti tai ahdistaa
AcidR

Posts: 521

#69 • • AcidR Serine (Distortion)

Replying to Distortion Presents Sasha F Birthday Bash 22.4.2011 @ Helsinki:

ainaku pleikkariin menee ihan sama mitä siellä on niin ahdistaa ihan vitusti!!!!



Playgroundin ahdistavuus. *sydän* :)
Siinähän se paikan viehätys piileekin. Mut valitettavasti aika usealta kuulee samanlaista kommenttia tosta paikasta. Noh, joillekkin se toimii ja joillekkin ei.