Myyty! TKS pro, audio 8 jne

7 posts, 1 page, 2,897 views

dj upi

Posts: 1,835

#1 • • dj upi
Tulin siihen tulokseen, että haluankin pysyä "all-in-one"-kontrollerien maailmassa, koska se on mulle se intuitiivisin tapa miksata. Siksi myyn pois pari kuukautta vanhan Traktor Scratch Pron. Mukana tulee tietty huippulaatuinen Audio 8 äänikortti, manuaalit, kontrollivinyylit ja cd:t, kaapelit ja kaikki tämä vielä alkuperäisessä laatikossaan.

Ostokuitit voin toimittaa sähköpostilla.

Kaikki on priimakunnossa ja käytetty vain muutaman kerran. Takuukin on vielä mitä suurimmilta osin jäljellä.

Voi noutaa Helsingin Hakaniemestä. Ostaja maksaa mahdolliset toimituskulut.

Polkuhintaan en myy, koska ovh näyttäis olevan tällä hetkellä 559e, mutta tarjotkaa ihmeessä rohkeasti :)


Tuote: http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-scratch-pro/

OVH: http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-scratch-pro/?page=238
dj upi

Posts: 1,835

#2 • • dj upi
1 potentiaalinen tarjous tuli jo. Tää voi mennä nopsasti!
dj upi

Posts: 1,835

#4 • • dj upi
en nyt tunnu saavan privaviestejä läpi, eli [email protected] yhteydet.

periaatteessa nyt kaikille tarjoajille tiedoksi, että paketti liikkuu aikaisintaan ma. 450 on nyt korkein tarjottu hinta.
ovv

Posts: 43

#5 • • ovv
Ostit pari kuukautta sit 50% alella kun noita luukutettiin kohta myyntiin tulevan uudemman version alta pois (eikä sitä ees nyt saa pahemmin, kun se seuraava on niin lähellä) ja myyt nyt täyshintaan.

No, ainakin hyvä tili jos ei muuten. :D
dj upi

Posts: 1,835

#6 • • Edited dj upi

Replying to Myyty! TKS pro, audio 8 jne:

Ostit pari kuukautta sit 50% alella kun noita luukutettiin kohta myyntiin tulevan uudemman version alta pois (eikä sitä ees nyt saa pahemmin, kun se seuraava on niin lähellä) ja myyt nyt täyshintaan.

No, ainakin hyvä tili jos ei muuten. :D



Totta on että tuo oli vielä hetken aikaa sitten kyllä ALEssa. Totta on myös se, että piti siirtyä laitetta käyttämään. Totta on myös se, että jopa tältä forumilta löytyy useita todistajia jotka on nähny mun säätävän keikalla sekä kontrollerin, että aikakoodijärjestelmän kanssa ja olen heillekin aikapäivää sitten todennut, että ei ole toisena mainittu mun juttu.

Totta lienee myös se, että tällä hetkellä Traktorin 4-kanavasysteemiä EI SAA juuri mistään ja jos saa, niin se Audio 8 maksaa hunajaa. Kun uusin Seratokin maksaa aika lailla hunajaa, voinet arvata, että ei se uusin Audio 8 vastaava voi kovin halvaksi tulla sekään uutena. Siksi tarjotut 400 ja 450 (riippuu nyt siitä kenelle menee) on aika jees lähes käyttämättömästä paketista.

EDIT: Ei ole muuten mitään takuuta siitä, että NI edes julkaisee uutta versiota tuosta, ja jos julkaisee niin mitä aidosti uutta ja tarpeellista ne edes voisi tuoda äänikorttiin jonka laatu on markkinoiden kärkeä ja ominaisuudet myös :D

EDIT2: Väliähän ei ole sillä vaikka olisin maksanu siitä euron. Väliä on sillä, mitä joku on laitteesta valmis tarjoamaan ja mikä on sen nykyinen arvo. Esim. Käytetyt Teknarit maksaa 5 vuoden päästä hunajaa, jos niiden valmistus tosiaan lopetetaan, jne :)
dj upi

Posts: 1,835

#7 • • dj upi
myyty! kiitos ostajalle ja toiselle kiinnostuneelle myös!