Laskiaispullavertailu

25 posts, 2 pages, 20,847 views

Avatar
#21 • • gnomex Guest
Järvenpään Kulmakonditorio, mantelipulla
Hirvein kokemus tähän mennessä. Kerma oli todella syvältä. Semmoista painepurkista suihkutetun makuista ja karmean paksua, öklömakeaa.
0/5
pululu

Posts: 1,102

#22 • • pululu .jemmutti.

Replying to Laskiaispullavertailu:

Oonko mä ainoa jota ei pullat ja tortut niinkään hotsita? Kyllä yhden (1) laskiaispullan voi mansikkahillolla ja kermalla vuodessa syödä, mutta taitaa sekin jäädä väliin kun ei täältä taida sellaisia saada, enkä todella aio yhden pullan tähden alkaa leipomaan itse :D



Löysin australialaisia laskiaispullia :D En tosin maistanut.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Hendryk

Posts: 510

#23 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Oikea tapa nautiskella laskiaispulla on sellainen, että ensin kierretään skalppi irti siten, että mukaan pyyhkiytyy hiukan kermavaahtoa. Tämä osa syödään erikseen ensin. Sitten käydään suu ammollaan alaosan kimppuun ja hotkitaan komeus reunaa kiertäen siten, että joka hotkaisulla suuhun uppoaa paljon pullaa, paljon kreemiä ja hiukan hilloa. Viimeiseksi käteen jäänyt pullanpala mehevine hillosilmineen (ja mahdollisesti vielä pienoisine kermahuntuineen) tumpataan suuhun ennen kuin on ehditty nielaista suuta tyhjäksi. Aloitetaan alusta ja toistetaan ainakin tarpeeksi monta kertaa, haluttaessa myös liian monta kertaa. Palataan asiaan taas ensi vuonna, kun vatsanväänteet ovat unohtuneet.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#24 • • peikkolapsi miisa the maskotti
söin eilen juuri leivottuja ja itse täytettyjä laskiaispullia :)
toinen vadelmahillolla ja kermalla ja toinen sitte mantelimassa-versiona. hyvää oli! ja saleen tuoretta. äiti <3

sit söin vielä perään yhden korvapuustin.
niin, en oo syöny pullaa kahteen vuoteen, joten piti ottaa senkin edestä.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla