SÄDE - *NEW BREED* 18.2.2011 @ Helsinki

113 posts, 6 pages, 33,989 views

Hendryk

Posts: 510

#21 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Rauhaa, ystävät, rauhaa *enkeli*! Antaa diizeiden räyhää *pahis*!!!

Tuli tossa mieleen, kun kuuntelin eilen Dark Sidea, että oiskohan niitä "tiettyjä levyjä" mahdollista saada osteltua bileistä? Siis jos niitä on fyysisessä muodossa julkaistu. Tai yleensäkin kaipailen niitä aikoja, kun bileiden jälkeisenä iltapäivänä piti rynnätä paniikissa sammuttamaan epämääräisesti kolisevaa pesukonetta ja tuli löytäneeksi housujen reisitaskusta cd-levyn jota ei ollut muistanut kekkereiltä ostaneensa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

ohgreat

Posts: 361

#22 • • ohgreat Efialtes (Distortion)

Replying to SÄDE - *NEW BREED* 18.2.2011 @ Helsinki:


---

---
Sullapa vaikuttas olevan negatiivinen kuva pleikkarista o_O
---


Jätettäköön poikien toiveesta siihen ettei vaan o mun mesta. Bileissä ei ollu mitään erikoisempaa vikaa sillon. Mesta on vaan ankee perusjutuissa, vähän ku vanha Kerma.




Nyt ei pidä ottaa tästä itteensä, mutta tuutko sä sinne kattoo seiniä ja sohvia ja muuta Decouaaria vai nauttimaan bileiden tärkeimmästä puolesta esim. musasta ja siitä mistä äänentoistosta se soi. Toki on ihan kiva juttu jos klubi on kodikas (ja tästähän voi olla montaa mieltä, ite nautin pleikkarin simppelistä ja ug henkisestä olemuksesta), mut musa on kuitenki se pääjuttu ja varmaan voi sen verta tulla vastaan myös omissa mieltymyksissä. Homma ku kuitenkin on niin et stadissa ei täl hetkel kovin montaa mestaa ees oo mis voi järkkää tai ne ei vaan oo järkevän kokosii.

Sori viel jos kuulostan hyökkäävält, mut kaikki ei ihan aina tunnu huomaavan sitä, et polkkabileis ei käy enää yhtä runsaasti porukkaa ku ennen + Sedu & co. tuskin kaipaa tämmösiä bileitä R'n'B perjantain ja Hoppi sunnuntain väliin.

Ja joo sori offtopic myös. Takasin aiheeseen->
liikkuva muna

Posts: 2,652

#23 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Replying to SÄDE - *NEW BREED* 18.2.2011 @ Helsinki:


---

---
Sullapa vaikuttas olevan negatiivinen kuva pleikkarista o_O
---


Jätettäköön poikien toiveesta siihen ettei vaan o mun mesta. Bileissä ei ollu mitään erikoisempaa vikaa sillon. Mesta on vaan ankee perusjutuissa, vähän ku vanha Kerma.



Jep samaa mieltä. Meininkiä ei yhtään paranna muutamat häiriötä aiheuttavat ihmiset, jotka on henkilökunnan kavereita. Jos meet valittamaan niin lennät ite ulos.

Mulla on mestaan kuulema "porttikielto" koska sanoin yhdelle urpoilijalle "mee veks". *nauru*
Lyra

Posts: 666

#24 • • Lyra
harmi tosiaan et nää on pleikkarissa, jää ihan sen takia meiltäkin väliin.. ilman mitään keskustelun provosointia tai mitään laitan nyt vaan omanmielipiteeni, mä kun en vaan tykkää ko. mestasta.
Proteus

Posts: 968

#25 • • Proteus

Replying to SÄDE - *NEW BREED* 18.2.2011 @ Helsinki:

Rauhaa, ystävät, rauhaa *enkeli*! Antaa diizeiden räyhää *pahis*!!!

Tuli tossa mieleen, kun kuuntelin eilen Dark Sidea, että oiskohan niitä "tiettyjä levyjä" mahdollista saada osteltua bileistä? Siis jos niitä on fyysisessä muodossa julkaistu. Tai yleensäkin kaipailen niitä aikoja, kun bileiden jälkeisenä iltapäivänä piti rynnätä paniikissa sammuttamaan epämääräisesti kolisevaa pesukonetta ja tuli löytäneeksi housujen reisitaskusta cd-levyn jota ei ollut muistanut kekkereiltä ostaneensa.



Moi, joo saa ostettua jos ehtivät esim Betwixtin albumia (josta remixi löytyy ja josta puhuin radiossa) lähettämään ennen bileitä. X
Proteus

Posts: 968

#26 • • Proteus

Replying to SÄDE - *NEW BREED* 18.2.2011 @ Helsinki:


---

---

---
Sullapa vaikuttas olevan negatiivinen kuva pleikkarista o_O
---


Jätettäköön poikien toiveesta siihen ettei vaan o mun mesta. Bileissä ei ollu mitään erikoisempaa vikaa sillon. Mesta on vaan ankee perusjutuissa, vähän ku vanha Kerma.
---


Jep samaa mieltä. Meininkiä ei yhtään paranna muutamat häiriötä aiheuttavat ihmiset, jotka on henkilökunnan kavereita. Jos meet valittamaan niin lennät ite ulos.

Mulla on mestaan kuulema "porttikielto" koska sanoin yhdelle urpoilijalle "mee veks". *nauru*




Kuulostaa asialliselta toiminnalta. Täytynee keskustella henkilökunnan kanssa jottei toivottavasti vastaavaa tapahdu meidän bileissä... X
Proteus

Posts: 968

#27 • • Proteus
Line up julkaistu...*pihkassa*
Aeslie

Posts: 356

#30 • • Aeslie
eiköhän näistä bileet saaha o/ täällä ^^
Velttov

Posts: 216

#32 • • Velttov
JEEEEE Taas mennään
fatal_error

Posts: 275

#33 • • fatal_error ........⌘........
Vois melkein tullakin sinne suur-kaupungin sykkeeseen *nauru*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

alphamagic

Posts: 3,628

#34 • • alphamagic
Väliinhän nää jää :( Seuraaviin sit 4SURE! :P

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Christas

Posts: 71

#37 • • Christas
mulle on näköjään järkätty mun tietämättä synttäribileet ! *aplodit* *jiihaa* päivällä vaan menny pieleen mut se ei tuu menoo haittaan *pepsodent*

ja vielä suurinosa mun suosikki soittajia *tanssittel* *pus* *hali*

--
I live for Hardstyles !

MRC

Posts: 1,346

#38 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Coming up strong with some hardcore power!
Let the bass be louder!

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!