Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!

28 posts, 2 pages, 19,732 views

Avatar
#1 • • Edited Sir Henri Risti Guest
Tämä aihe on nyt keskustelua sossupossusta, ylläpito voisi muuttaa topickin kun kerran siirsi aiheenkin tänne, tein uuden aiheen oikealle alueelle:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=97838
Avatar
#4 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

oli parhaimmillaan parikymmentä kuulijaa ja oli kivaa taas pitkästä aikaa soitella nettiradiota. :)

Pistän tänne threadiin taas ilmotuksen, kun soittelen joku päivä uudestaan!

Nauhoitin setin alun: http://misc.bonekobrothers.com/RobinHuudi-Livesetti29-12-2010.mp3

- Kiltamestari
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:


Nauhoitin setin alun: http://misc.bonekobrothers.com/RobinHuudi-Livesetti29-12-2010.mp3

Sir Henri Risti

Tota ekaa biisiä kandee kyl ihan tosissaan alkaa promoomaan (jos ei oo jo julkasua tiedossa), oli meinaan sen verran huikeeta matskua. Etenkin lyriikat, vokaalit ja skrätsäykset toimi.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sts

Posts: 7,969

#6 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
6minuutin livesetti. Jepjep. Varmaan koitat vähentää co2 päästöjä!

ps. tää oli ehkä karmeinta PASKAA mitä oon koskaan kuullut, se on jo aikapaljon se.
Avatar
#8 • • Edited Sir Henri Risti Guest
Juu, levytyssopimuksia itseasiassa pukkaa ikkunaista ja interneteistä aika montakin tällä hetkellä.. :) En vielä ole tehnyt sitovia sopimuksia, mutta päivittelen tänne tietoa lisää julkaisuajankohdista kun asiat etenee!

Kabinettia olen ollut jo nauhoittelemassa www.bandis.fi pari viikkoa kesti testaukset, jokusen kuukausi sitten ja siellä myös tehtiin maailman ensimmäinen akustinen kabinetti! :)

Mut mitä tulee itse livesettiin, niin se kesti noin kolme tuntia, kunnes oli enää yksi kuuntelija niin jätin playlistille loppuyöksi.


- Kiltamestari
Zebir

Posts: 659

#9 • • Zebir
Olihan siinä ääniä... vissiin. *ding*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Mumuli

Posts: 28

#10 • • Edited Mumuli UG-///
Mun mielestä avohoitopotilailta sais kieltää internetin käytön kokonaan! Ikuisiksi ajoiksi! Lisäksi: opettele suomenkieli, kabinetti on jotain aivan muuta kuin sun vammasta musiikkityyliä joka saa jokaiselta korvat vuotaan verta.
Älä keksi mitää genren nimiä omasta päästäsi

Ettei vaan sattuis Mark Lollington olemaan veljesi?

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

kosmo

Posts: 759

#11 • • kosmo TJH87
Oliko tässä biisissä teemana et sossurahat on törkeesti viikon myöhässä, ja sitten annettii sossutätien kuulla kunniansa ja potkittii heitä vähä töihin? On ne koiria!!!

Saisko lyriikat?
Avatar
#12 • • Sir Henri Risti Guest
Teemana on melkein vuosikymmenen ajan jatkunut ahdistelu, nyt sossipossun rakkisyyhy on saanut niistä vallan, kun parin kuukauden päästä 25 vuotiaana tukeni siirtyvät kelalle kokonaan niin eivät voi enää vainota minua!

Tämän takia viimeiset puoli vuotta on ollut jatkuvaa ihmettelyä, kuinka röyhkeitä rakkeja siellä on: virallisesti olen sairas ihminen ja aiomme tehdä tästä dokumenttiluontoisen elokuvan muutaman kaverin kanssa, ja myöskin MPK:n tuomioistuin käsittelee erikseen nämä virkavirheet ja voidaan jopa puhua heitteillejätöstä, joten poliisinkin PITÄISI nämä asiat tutkia.

Tässä pari kysymystä itse kullekkin pohdittavaksi aiheen tiimoilta:

- onko mielestänne oikein, että sosiaalihuolto käy hiippailemassa oveni takana ja soittelemassa ovikelloa? Eikö tämä ole kotirauhan rikkomista, varsinkin kun olen kieltänyt erikseen yhteydenotot jopa postitse?

- sossu vaati kihlaukseni purkamista, koska käytin hamppu lääkinnällisesti ja tämän takia hajotti perheen, jonka seurauksena sain monivuotisen masennuksen ja paniikkihäiriöitä, kun jouduin elämään jatkuvassa pelkotilassa koska uhattiin lähettää vaimoni suljetulle osastolle ellemme purkaa kihlaustamme-

- sossu on puoli vuotta venyttänyt asiaa, olen sairan ihminen lääkärien lausuntojen perusteella, jatkuvasti tukia vähennetty, sähkölaskut jätetty maksamatta, vuokrat jätetty maksamatta, ei myönnetty tukia lääkkeisiin.

- sosiaalihuolto on puhelimessa sanonut, että päätökset ovat salaisia ja niitä ei voi nähdä, eikä myöskään tulostaa minulle, aika kummallista? Miksi ne ovat salaisia?

- Kiltamestari
Amnesia

Posts: 888

#13 • • Amnesia

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:



- onko mielestänne oikein, että sosiaalihuolto käy hiippailemassa oveni takana ja soittelemassa ovikelloa? Eikö tämä ole kotirauhan rikkomista, varsinkin kun olen kieltänyt erikseen yhteydenotot jopa postitse?

Sir Henri Risti


Jos valtio sinut elättää, niin eiköhän kaikilla mahdollisilla valtion instansseilla ole sekä moraalinen että laillinen oikeus käydä välillä tutkailemassa että miten se kabinetti etenee. Yhteydenotot kielletty, hehheh *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#14 • • hrdkvr KURGO
pitää vissiin pistää kalenteri uusiksi kun on herkkua tarjolla

--
-keep it hard-

Auacusha

Posts: 1,097

#16 • • Edited Auacusha Koneradio

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:



- sosiaalihuolto on puhelimessa sanonut, että päätökset ovat salaisia ja niitä ei voi nähdä, eikä myöskään tulostaa minulle, aika kummallista? Miksi ne ovat salaisia?

- Kiltamestari

Sir Henri Risti


Noi muut on senvrt sekavaa selitystä että niihin en edes ota kantaa mutta tässä puhut kyllä suoranaista paskaa.
Nimenomaan päätökset eivät ole millääntapaa salaisia, paikanpäällä asioituna vielä kysyvät haluatko päätöksen kirjallisena , sen suullisen päätöksen lisäksi. Kirjallisella hakemuksella haettaessa tulee päätös sekä liitteenä olleet kuitit, tiliotteet sun muut postilla kotio yleensä päätöksestä seuraavana päivänä.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

laite

Posts: 2,994

#17 • • laite MastahWankah

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:


---


- sosiaalihuolto on puhelimessa sanonut, että päätökset ovat salaisia ja niitä ei voi nähdä, eikä myöskään tulostaa minulle, aika kummallista? Miksi ne ovat salaisia?

- Kiltamestari
---


Noi muut on senvrt sekavaa selitystä että niihin en edes ota kantaa mutta tässä puhut kyllä suoranaista paskaa.
Nimenomaan päätökset eivät ole millääntapaa salaisia, paikanpäällä asioituna vielä kysyvät haluatko päätöksen kirjallisena , sen suullisen päätöksen lisäksi. Kirjallisella hakemuksella haettaessa tulee päätös sekä liitteenä olleet kuitit, tiliotteet sun muut postilla kotio yleensä päätöksestä seuraavana päivänä.



No hei, eikös tää selitä jo paljon:
"varsinkin kun olen kieltänyt erikseen yhteydenotot jopa postitse?"

Muuten on kyllä Söör Henri Nistin selitykset sillä tasolla, että tää on pakko laittaa:

14xl63c.jpg
lopez

Posts: 1,972

#18 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:


---

---
cut
---
cut
---

Muuten on kyllä Söör Henri Nistin selitykset sillä tasolla, että tää on pakko laittaa:

14xl63c.jpg


Ei herra jumala sentään, että sai revetä taas pitkästä aikaa! Sen verran "puskista" tuo kuva pärähti vaikka toisaalta ainahan nuo Nistin aivoinfarktit jo itsessään saa verenkierron tukkoon.
Toinen silmä kattoo v!**uun ja toinen kattoon, toinenki kattois v!**uun, mutku se kattoo kattoon. xD

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Auacusha

Posts: 1,097

#19 • • Auacusha Koneradio

Replying to Livesetti Uutenavuotena By Sir Henri Risti: Circuit Bendingiä & Kabinettia!:


---

---


- sosiaalihuolto on puhelimessa sanonut, että päätökset ovat salaisia ja niitä ei voi nähdä, eikä myöskään tulostaa minulle, aika kummallista? Miksi ne ovat salaisia?

- Kiltamestari
---


Noi muut on senvrt sekavaa selitystä että niihin en edes ota kantaa mutta tässä puhut kyllä suoranaista paskaa.
Nimenomaan päätökset eivät ole millääntapaa salaisia, paikanpäällä asioituna vielä kysyvät haluatko päätöksen kirjallisena , sen suullisen päätöksen lisäksi. Kirjallisella hakemuksella haettaessa tulee päätös sekä liitteenä olleet kuitit, tiliotteet sun muut postilla kotio yleensä päätöksestä seuraavana päivänä.
---


No hei, eikös tää selitä jo paljon:
"varsinkin kun olen kieltänyt erikseen yhteydenotot jopa postitse?"



Mä yritin antaa tämän aivopähkinän herran itsensä ymmärrettäväksi *nauru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

hrdkvr

Posts: 3,929

#20 • • hrdkvr KURGO
sossu vainoo ovella ja pakottaa eroamaan muijasta.

:D

Joku on nyt ottanut vähän liikaa sitä lääkemarijuanaa, vai onko siitä suljetun huoneen testistä jäänyt jotain traumoja?

--
-keep it hard-