Myydään ääni ja masterointipalveluja!

23 posts, 2 pages, 12,857 views

Oj

Posts: 1,349

#2 • • Oj Keep it FILTHY
All the best with it bro *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Mulla ei valitettavasti ole tarvetta kabinoinnille että voisin tukea projektia, mutta ihan mielenkiinnosta, paljonko yhden biisin kabinointi maksaa?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#4 • • Sir Henri Risti Guest
No tämähän on aivan suhteellinen siihen käyttämääni aikaan: jos mulle toimitetaan esim. 128 mp3 tai neljä gigaa waveja, niin menee aivan eri määrä työtä. :)
NwB

Posts: 327

#5 • • NwB

Replying to Myydään ääni ja masterointipalveluja!:

No tämähän on aivan suhteellinen siihen käyttämääni aikaan: jos mulle toimitetaan esim. 128 mp3 tai neljä gigaa waveja, niin menee aivan eri määrä työtä. :)

Sir Henri Risti


Millä laitteistolla/ohjelmilla miksaaminen tapahtuu?

Kummassa on enemmän työtä; 128 mp3, vai 4Gt wavissa?

--
Jee! Kumpi voitti!!

Avatar
#6 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

käytän aika monia ohjelmia mm. goldwavea.. Kabinettia voi tosin tehdä ainoastaan reasonilla. :)
Avatar
#7 • • Sir Henri Risti Guest
Eikö kenellekkään kelpaa ilmainen masterointi? :) No johan on.
UzU

Posts: 2,361

#8 • • UzU [33100]
Saako työstä kuitin? Onko käyttämäsi ohjelmistot laillisesti hankittuja?
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
tuleeko kabinoinnin päälle kans sitä matofarmissa kasvatettua hamppua`?

--
-keep it hard-

Avatar
#10 • • Sir Henri Risti Guest
Ei tule kuitteja, työ maksetaan paypal tililleni.

Oon mie ihan laillinen.
Avatar
#11 • • Sir Henri Risti Guest
pump.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#13 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to Myydään ääni ja masterointipalveluja!:

Eikö kenellekkään kelpaa ilmainen masterointi? :) No johan on.

Sir Henri Risti



Ei tule kuitteja, työ maksetaan paypal tililleni.

Oon mie ihan laillinen.

Sir Henri Risti



Vähän ristiriidassä nämä... miksi ilmaisesta masteroinnista pitäisi siirtää jotain sun paypal tilille? Ja ootko sie ihan laillinen jos ei tule kuitteja?
Oj

Posts: 1,349

#14 • • Oj Keep it FILTHY
Tees mulle vähän kabinettia ni pistän rahaa tilille

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#15 • • Edited Sir Henri Risti Guest
Selvennykseksi vielä:

ensimmäinen wavi tai mp3 tai muu audiofile, mikä toimitetaan tähän threadiin, niin masteroin sen ilmaiseksi eli kabinetti.

Tämän jälkeen palvelu on maksullinen. :) Kaikki tuotto ohjataan Boneko-tutkimukseen eli siis tieteen kehittämiseen, ei itselleni. Toimitan kaikista ostoksista kuitit internettiin, kunhan bisnes pääsee vauhtiin.

- Kiltamestari
laite

Posts: 2,994

#17 • • laite MastahWankah
Kyllä kestää kabinetin toimituksessa!!! Onnistuuko kabinettiversio ennen vuodenvaihdetta, vai joutuuko odottamaan vielä pidempään?
SamHard

Posts: 2,098

#18 • • Edited SamHard
Minulla oli sellainen harhakäsitys, että teikäläinen olis UG jannu henkeen ja vereen, mutta taidatkin olla ahne kapitalisti, joka pistää heti rahoiksi kabinettitekniikalla massiivisen markkinointikoneiston ensin pehmittäessä ihmisteen päät ja sielut kabinetin ylivoimaasuudesta. Muista sit kun olet tehnyt miljardeja ketkä nosti sut pinnalle ja uskoi kabinettiin!
outokooma

Posts: 123

#20 • • outokooma OddKoma

Replying to Myydään ääni ja masterointipalveluja!:

Kyllä kestää kabinetin toimituksessa!!! Onnistuuko kabinettiversio ennen vuodenvaihdetta, vai joutuuko odottamaan vielä pidempään?



No jos livesettiin tarttee kvanttikoneen ni luulis menevän aikaa! Ootan itekkin lopputulosta, koska jos se on niin hyvää ku tää väittää, ni masteroin kaikki biisini kabinetiks!