Postaaminen

11 posts, 1 page, 4,412 views

Jone

Posts: 8,258

#1 • • Jone Archibald Haddock
Haluaisiko joku selittää mulle mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tapahtumien etukäteisfiilistelyt duunataan ”tulevat tapahtumat”-puolelle ja palautteet laitetaan ”menneet tapahtumat”-osastoon? Joku voi pitää tätä tiukkapipoisena niuhottamisena, mutta mun mielestäni kyseessä on hyvinkin olennainen asia forumin selkeyden kannalta; kun tapahtumien jälkeen postataan ainoastaan ”menneet tapahtumat”-puolelle niitä palautteita, niin ”tulevat tapahtumat”-puolella vanhojen tapahtuminen topicit tippuvat alaspäin tehden tilaa uusille ja ajankohtaisemmille. Tämän lisäksi on sangen ärsyttävää käydä lukemassa niitä palautteita monista eri topiceista.

Jos jollain on oikeasti esittää mulle joku hyvä syy miksi näin ei tulisi tehdä ja tätä tällä hetkellä vallitsevaa sekasotku-menettelyä tulisi jatkaa, niin I'm all ears.

edit: FFS, postasinpas sitten väärään osioon itsekin kuitenkin. Tämän viestinhän tulisi varmaan olla ”Klubitus.org”-osion alla. *vink*

[muokattu 29.6.2003 15:51]
PsyTranceFormer

Posts: 752

#2 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
edit: FFS, postasinpas sitten väärään osioon itsekin kuitenkin. Tämän viestinhän tulisi varmaan olla ”Klubitus.org”-osion alla. *vink*

Sattuupa niitä virheitä näköjään sullekin*joo**joo*
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock

DJhatec:
Sattuupa niitä virheitä näköjään sullekin*joo**joo*



Jep, muutama virhe silloin tällöin ainoastaan todistaa sen että olen sentään vain melkein täydellinen ihminen. *uros*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#4 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Olet kyllä oikeassa ton aiheen suhteen... On aika ärsyttävää kun joku kirjoitta atopicin aivan sille kuulumattomaan paikkaan...(itselläkin on joskus se virhe käynyt)..
Jos kaikki kirjoittais minne sattuu niin forumi olisi erittäin vaikea ukuista...
Jotan eiköhän vähän katsota mihin kirjoitetaan...

[muokattu 29.6.2003 17:46]

[muokattu 29.6.2003 18:20]
efo

Posts: 1,908

#5 • • efo Laserpoint
hienoa en ole ainoa jota tää ihmetyttää/ärsyttää. onko se jaksamisesta kiinni vai mikä siinä on et ei viitti tehdä uutta topiccia*täh*
*piis**eiei**piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

milla

Posts: 3,699

#6 • • milla
mua on ärsyttäny sama juttu.
jUSSi

Posts: 1,377

#7 • • jUSSi äkäinen vanhus
vaikka klubituksen yksi vahvimmista puolista on ollut suvaitsevaisuus kaikenlaisia härötopikkeja kohtaa, *ankka* tai muut mahdolliset moderaattorit voisivat hiukan herkemmin ainakin siirrellä topikkeja oikeisiin lokeroihin elleivät he halua sulkea turhia tai väärissä paikoissa olevia topikkeja.
Karski

Posts: 6,049

#8 • • Karski Pomon kätyri

jUSSi:
vaikka klubituksen yksi vahvimmista puolista on ollut suvaitsevaisuus kaikenlaisia härötopikkeja kohtaa, *ankka* tai muut mahdolliset moderaattorit voisivat hiukan herkemmin ainakin siirrellä topikkeja oikeisiin lokeroihin elleivät he halua sulkea turhia tai väärissä paikoissa olevia topikkeja.



Mistä päästäänkin siihen, et pari moderaattoria lisää
ei välttämättä olis pahitteeks, ja parhaiten
homma toimis kaiketi niin että ne huolehtis
lähinnä just tollasista ns. lapiohommista
eli topikkien siirtämisestä yms. eikä puuttuis
esim. varsinaiseen keskustelun asiasisältöön.
(vrt. plattari)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

milla

Posts: 3,699

#9 • • milla

Tres:
---
jUSSi:
vaikka klubituksen yksi vahvimmista puolista on ollut suvaitsevaisuus kaikenlaisia härötopikkeja kohtaa, *ankka* tai muut mahdolliset moderaattorit voisivat hiukan herkemmin ainakin siirrellä topikkeja oikeisiin lokeroihin elleivät he halua sulkea turhia tai väärissä paikoissa olevia topikkeja.

---


Mistä päästäänkin siihen, et pari moderaattoria lisää
ei välttämättä olis pahitteeks, ja parhaiten
homma toimis kaiketi niin että ne huolehtis
lähinnä just tollasista ns. lapiohommista
eli topikkien siirtämisestä yms. eikä puuttuis
esim. varsinaiseen keskustelun asiasisältöön.
(vrt. plattari)



joo mielestäni esim sä, kuilu, juSSi tai jone oisitte hyvii modeja jos vaan haluisitte/jaxaisitte. ja jos anqalle kävis. anqqa! vastaa:)
UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se

milla:
joo mielestäni esim sä, kuilu, juSSi tai jone oisitte hyvii modeja jos vaan haluisitte/jaxaisitte. ja jos anqalle kävis. anqqa! vastaa:)



mä oon samaa mieltä... saatais vähän tätä sekavuuttakin pois.*hymy*
ilarip

Posts: 731

#11 • • ilarip

Unity(f):
---
milla:
joo mielestäni esim sä, kuilu, juSSi tai jone oisitte hyvii modeja jos vaan haluisitte/jaxaisitte. ja jos anqalle kävis. anqqa! vastaa:)

---


mä oon samaa mieltä... saatais vähän tätä sekavuuttakin pois.*hymy*





Niin ja sekavuuden sais myös pois, jos jengi kelais hetken mitä tekee.
Muistan vielä ku forumit levis ihan käsille, mitä en voinut käsittää
( esim. ”mitä söit tänään?”- topicit )