Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]

22 posts, 2 pages, 7,671 views

remotion

Posts: 5,283

#1 • • remotion nostatus guru
dd450.jpg

Enjoy loud! =)
hard trance, tekno

tracklist:
Moby - Thousand
Yello - Oh Yeah (Sander Van Doorn Remix)
E-Craig - Home (Dub Mix)
Julius Geluk - Sweetness (Marzz Mix)
Joey V - Bleeper Squeeker (David Forbes Mix)
Remocon - Bleep On Love (Reaky Remix)
Kay D Smith and Marc Tall - Hoipolloi (Mark Sherry's Trance Energy Remix)
Sean Tyas - Rulebook (Bryan Kearney's Out Of The Window Remix)
Audiowarp - Boc Experiment
GeorgeS - Talkin' Talkin'
Night Liberator - Concentrate (Yoji Rework)
Organ Donors - Looking For Drugs (Vandall's Remix)

lisätiedot - kuuntele
remotion

Posts: 5,283

#3 • • remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

Tuttuja tuottajia ja tuttuja veisuikin.

katotaas mimmonen soppa tästä on keitetty.. :)



Itseasias sinulta , wertiltä ja biolta vähän salaa toivoinkin että kuuntelisitte kun olen teidän settien merkeissä itse viihtynyt useasti ja nimenomaan tässä genressä.

Erittäin mielenkiintoista kuulla mitä pidät!! :O)
Wert

Posts: 3,386

#4 • • Wert Varapalkkaliukuja

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


---
Tuttuja tuottajia ja tuttuja veisuikin.

katotaas mimmonen soppa tästä on keitetty.. :)
---


Itseasias sinulta , wertiltä ja biolta vähän salaa toivoinkin että kuuntelisitte kun olen teidän settien merkeissä itse viihtynyt useasti ja nimenomaan tässä genressä.

Erittäin mielenkiintoista kuulla mitä pidät!! :O)



Wittu,

Ens viikol tulee Kuitu nii pääsee latailee... 3Gllä ei jaksa.. Menee vaa hermot.
remotion

Posts: 5,283

#5 • • remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


Wittu,

Ens viikol tulee Kuitu nii pääsee latailee... 3Gllä ei jaksa.. Menee vaa hermot.



hahha :D Joo siksi tallennan aina kaikkein HD:immalla laadulla jotta ois 3G:llä halpaa imuttaa :D

Onneksi ensiviikkoon ei ollut sun postista kuin yhdeksän minuuttia joten toivottavasti saat kuidun pian :)
Bio

Posts: 4,429

#6 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

Tuttuja tuottajia ja tuttuja veisuikin.



Etenkin tuo E-Craigin Home, joka on kyl kovimpia techpiisejä. Tulee hyviä muistoja mieleen. Lataukseen kunhan pääsee kotiin ;)
T3k

Posts: 1,221

#7 • • T3k semmonen
juuu.

Mobyn intro toimii :)
Nätisit vaihtuu Svd:n yelloon joka on iteltä mennyt ohi. Mut hyvä veisuhan tuo.
Home rokkaa aina, nodoubtaboutit.
sit tää sweetnes - bleeper squeeker - bleep on love sektori meni vähä ohi.
hyvii veisui eriksee muute, mut ei oikhee toisiaa tukeneet nää. emt lol.

mut sit, hoipolloi lämmitys. yks tän vuoden kovimpii uudelleenlämmittelyi. uu nam.
ja rulebookki perää mikä on muuten vaa yks vuoden kovimpii biisei.
ja sit boc experiment, mikä ei sekää paska oo.
hyvä pätkä siinä. :)

Sit loppurytinät.
harmi kun kaikkii biisei vaivaa sama vika tuol lopus. Kaikki on niinku hullui pakkopaidas.
Joka veisu haluis räjähtää ilmoille ja vittu pistää paikat paskaks, mut joku ei vaa päästä hullui karkuu ja ne tyytyy vaa ärisemää kiukus.

Eli periaattees kovii biisei, jois kaikista puuttuu se peaktime bassline rullaavuus :)
tajuaakohan kukaa mitä mää tarkotin. no verratkaa noit toho rulebookkii nii ehkä avautuu. :)
btw. oliks noi ou jee samplet tos tokavikas ite biisis vai jostai samplerist?

Eli. vittusaatana, hyvii biisei. Virheetöntä vaihtotyöskentelyy, mitä ny ehkä vähä nopeemman sykkeen ois voinu vaihtoihi pistää.
Rakenne vähä ehkä hakee täs. Fiilikseltään melkosta vuoristorataa. :) (no siihen on joskus, eiku aina tullu itekki syyllistyttyy..)
Tos on kyl tunnis melke kaikki mahdolliset erilaiset variaatiot tech-trancee :)
Niist ettii se itelle mieluisin ja sit ettii lisää veisui ja eiku eheempii settei tekeen :)

Mut joo, tää pitää kyl polttaa autoon et voi oikeesti paukutella kovaa tota työmatkoilla, nyt piti eka kuuntelu tyytyy kuulokkeiden kautta :)
remotion

Posts: 5,283

#8 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

juuu.
harmi kun kaikkii biisei vaivaa sama vika tuol lopus. Kaikki on niinku hullui pakkopaidas.
Joka veisu haluis räjähtää ilmoille ja vittu pistää paikat paskaks, mut joku ei vaa päästä hullui karkuu ja ne tyytyy vaa ärisemää kiukus.

Eli periaattees kovii biisei, jois kaikista puuttuu se peaktime bassline rullaavuus :)
tajuaakohan kukaa mitä mää tarkotin. no verratkaa noit toho rulebookkii nii ehkä avautuu. :)


Tajuun joo!
Mut niissä on niin äkästä äsidii et omaan korvaan rokkaa hulluna ne vikatkin.


btw. oliks noi ou jee samplet tos tokavikas ite biisis vai jostai samplerist?


Ne kuuluu siihen biisiin, ihan kurkoässäbiisi!
Sen takia ton Thousandin introksi törkkäsinkin lopulta.


Eli. vittusaatana, hyvii biisei. Virheetöntä vaihtotyöskentelyy, mitä ny ehkä vähä nopeemman sykkeen ois voinu vaihtoihi pistää.
Rakenne vähä ehkä hakee täs. Fiilikseltään melkosta vuoristorataa. :) (no siihen on joskus, eiku aina tullu itekki syyllistyttyy..)
Tos on kyl tunnis melke kaikki mahdolliset erilaiset variaatiot tech-trancee :)
Niist ettii se itelle mieluisin ja sit ettii lisää veisui ja eiku eheempii settei tekeen :)


Joo mulle tässä oli se kantava voima tuo agressiivinen acidmatto joka biisissä ja rullaavuus ja kaikki trancemmat melodiaa sisältävät biisit jäi veke suunnitteluvaiheessa. Malliin et jos jotain melodiaa on ni pare olla syntisen sähäkkää saha- tai kanttiaaltosynaa sitten.
Toi Home ja Sweetness oli odotellut sopivasta miksauksesta kotia jo vuosia ja nyt sen sain kerrankin juuri omimpaan settiin ujutettua.
Toi Yello on muuten härkänen biisi just sen ekan nousun takia, sitä nyt ei tässä kuullut mutta kertoo paljon että setti ei lässähdä edes 1000bpm intron jälkeen.

Myös kaikki teknommat ja monommat biisit jäi veke. Ne tuli oikeestaan sit jo aiemmin tossa Dozer nimisessä setissä.


Mut joo, tää pitää kyl polttaa autoon et voi oikeesti paukutella kovaa tota työmatkoilla, nyt piti eka kuuntelu tyytyy kuulokkeiden kautta :)



Noni hienoa. Itelläkin settejä tulee kuunneltua nimenomaan autossa ja täysillä. Ne jotka sinne asti valikoituu niin saa kyllä kymmeniä soittokertoja monesti. Eli hienoa hienoa!
Kiitos muuten aivan hämmentävän mahtavasta reviewistä, tätä oli kyllä niin ilo ja elämys lukea, tällästä palautetta kun sais useammin, tai saahan sitä mutta ei klubbarissa juuri ikinä. Kiitos!
T3k

Posts: 1,221

#9 • • T3k semmonen

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


---
juuu.
harmi kun kaikkii biisei vaivaa sama vika tuol lopus. Kaikki on niinku hullui pakkopaidas.
Joka veisu haluis räjähtää ilmoille ja vittu pistää paikat paskaks, mut joku ei vaa päästä hullui karkuu ja ne tyytyy vaa ärisemää kiukus.

Eli periaattees kovii biisei, jois kaikista puuttuu se peaktime bassline rullaavuus :)
tajuaakohan kukaa mitä mää tarkotin. no verratkaa noit toho rulebookkii nii ehkä avautuu. :)

---

Tajuun joo!
Mut niissä on niin äkästä äsidii et omaan korvaan rokkaa hulluna ne vikatkin.

---
Tarkennuksena siis se et biisit itessää kyl rokkailee iha hyvi, mut setin loppupuolella oisivat saaneet päästää kunnon helvetin irti :)


---

btw. oliks noi ou jee samplet tos tokavikas ite biisis vai jostai samplerist?

---

Ne kuuluu siihen biisiin, ihan kurkoässäbiisi!
Sen takia ton Thousandin introksi törkkäsinkin lopulta.


---
joo mukava kuulla vaan aina että on ajateltu "kokonaisuutta" ja huomaa näitä pikkujuttui seteissä :)


Eli. vittusaatana, hyvii biisei. Virheetöntä vaihtotyöskentelyy, mitä ny ehkä vähä nopeemman sykkeen ois voinu vaihtoihi pistää.
Rakenne vähä ehkä hakee täs. Fiilikseltään melkosta vuoristorataa. :) (no siihen on joskus, eiku aina tullu itekki syyllistyttyy..)
Tos on kyl tunnis melke kaikki mahdolliset erilaiset variaatiot tech-trancee :)
Niist ettii se itelle mieluisin ja sit ettii lisää veisui ja eiku eheempii settei tekeen :)

---

Joo mulle tässä oli se kantava voima tuo agressiivinen acidmatto joka biisissä ja rullaavuus ja kaikki trancemmat melodiaa sisältävät biisit jäi veke suunnitteluvaiheessa. Malliin et jos jotain melodiaa on ni pare olla syntisen sähäkkää saha- tai kanttiaaltosynaa sitten.
Toi Home ja Sweetness oli odotellut sopivasta miksauksesta kotia jo vuosia ja nyt sen sain kerrankin juuri omimpaan settiin ujutettua.
Toi Yello on muuten härkänen biisi just sen ekan nousun takia, sitä nyt ei tässä kuullut mutta kertoo paljon että setti ei lässähdä edes 1000bpm intron jälkeen.

Myös kaikki teknommat ja monommat biisit jäi veke. Ne tuli oikeestaan sit jo aiemmin tossa Dozer nimisessä setissä.

Pitääpä ottaa toi Dozer työnalle myöhemmin :)
---

Mut joo, tää pitää kyl polttaa autoon et voi oikeesti paukutella kovaa tota työmatkoilla, nyt piti eka kuuntelu tyytyy kuulokkeiden kautta :)
---


Noni hienoa. Itelläkin settejä tulee kuunneltua nimenomaan autossa ja täysillä. Ne jotka sinne asti valikoituu niin saa kyllä kymmeniä soittokertoja monesti. Eli hienoa hienoa!
Kiitos muuten aivan hämmentävän mahtavasta reviewistä, tätä oli kyllä niin ilo ja elämys lukea, tällästä palautetta kun sais useammin, tai saahan sitä mutta ei klubbarissa juuri ikinä. Kiitos!



Juu tää kyl kestää kuuntelua vaihtelevuutensa vuoksi hyvin, ja tulee varmasti soimaan autossa kunnollisilla äänenvoimakkuuksilla.

toivottavasti teet lisää tämmösiä :)

btw. en osaa quotettaa. vastaukset tuolla quoten sisällä :)
(onko jossain quoten quoteeminne for noobs ohjeistus?) :P
Bio

Posts: 4,429

#10 • • Bio The Bullies / Pinky
Nyt prkl! :D Tää oli tiukka!

Helvetin kova alku, josta SvD:n sulosoinnut sopiskin jatkoks. Siitä sit jatkuukin kovis meno, ja just toi E-Craig <3<3<3 en oo pitkään aikaan sitä kuunnellu, pitää ettii vinyyli pölyttymästä. Mutsiis, todella maistuvaa soundia alusta loppuun :D Kovinta sulta mitä olen kuullut.
remotion

Posts: 5,283

#11 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

Nyt prkl! :D Tää oli tiukka!

Helvetin kova alku, josta SvD:n sulosoinnut sopiskin jatkoks. Siitä sit jatkuukin kovis meno, ja just toi E-Craig <3<3<3 en oo pitkään aikaan sitä kuunnellu, pitää ettii vinyyli pölyttymästä. Mutsiis, todella maistuvaa soundia alusta loppuun :D Kovinta sulta mitä olen kuullut.



No ohho! Kiitos vain! :)

Kieltämättä lämmittää nyt reilusti mieltä lukee tälläistä palautetta sälleiltä joita itse pidän suomen ainoina techtrancen ammattilaisina. voi niitä muitakin olla mutta en ole ainakaan itse törmännyt mixteippeihin. Wert nyt toki vielä kolmantena.

Kivahan tällästä saundii ois päästä soittamaankin. Viimeksi oikeastaan alkuvuodesta turku basementin avajaisissa tuli soitettua tällästä.
cHRISSe

Posts: 463

#12 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
"we are from frankfurt" <3

--
ô_ô

Bio

Posts: 4,429

#13 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


Kivahan tällästä saundii ois päästä soittamaankin. Viimeksi oikeastaan alkuvuodesta turku basementin avajaisissa tuli soitettua tällästä.



Mä oon soittanut puhdasta techtrancea vaan muutamalla keikalla. Soundi on varmaan liian teknoa trancepiireihin ja liian trancea teknopiireihin. Nykyään olenkin kyllästynyt jakelemaan promoja ja yleensäkään bileissä käymään. Toivottavasti sä, teknika ja wert pidätte genreä ;)
remotion

Posts: 5,283

#14 • • remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


---

Kivahan tällästä saundii ois päästä soittamaankin. Viimeksi oikeastaan alkuvuodesta turku basementin avajaisissa tuli soitettua tällästä.
---


Mä oon soittanut puhdasta techtrancea vaan muutamalla keikalla. Soundi on varmaan liian teknoa trancepiireihin ja liian trancea teknopiireihin. Nykyään olenkin kyllästynyt jakelemaan promoja ja yleensäkään bileissä käymään. Toivottavasti sä, teknika ja wert pidätte genreä ;)



Hahha koska mulla on ollu keikka viimeks? :D varsinkaan klubbarin kautta. :D
En oikee itekään jaksaa käydä. Ite tykkään mielummin jakaa miksauksia cd:llä niille jotka niitä todella kuuntelee eli innokkaimmille tanssijoille.

Ois muuten joskus hauska kerätä meidät neljä saman katon alle soittelemaan. oon kyllä teknisesti täysin taitamaton vaikka wertin rinnalla mut jos sen ei antaisi haitata.
Comandante

Posts: 359

#15 • • Comandante aka Miranda
Mä olen kanssa koittanut pushata tyyliä kaikilla niillä yhden käden sormilla laskettavilla keikoilla, jotka mulla vuodessa on, mutta vaikea sanoa kuinka suosittua se missään on..
Mutta todella hyvä mix!

--
Hooverhullu

remotion

Posts: 5,283

#16 • • remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

Mä olen kanssa koittanut pushata tyyliä kaikilla niillä yhden käden sormilla laskettavilla keikoilla, jotka mulla vuodessa on, mutta vaikea sanoa kuinka suosittua se missään on..
Mutta todella hyvä mix!



Kiitos. Eli löytyyhän täältä näitä TT:lle omistautuneita muutamia kuitenkin.
hrdkvr

Posts: 3,929

#17 • • hrdkvr KURGO
katos egeltä viimein tekkimixi.
jos tekki kärpänen on puraissut niin tuu hakee mun tekkivinskat pois. mä en tee enään niillä mitään kun ei oo levareitakaan.

Setissä oli pari uutta hyvää raitaa. Loppupuolella oli melko skitsoakin soundia..hyvässä mielessä. Biisithän vaihtuivivat totuttuun tapaan laserilla.

--
-keep it hard-

remotion

Posts: 5,283

#18 • • remotion nostatus guru

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:

katos egeltä viimein tekkimixi.
jos tekki kärpänen on puraissut niin tuu hakee mun tekkivinskat pois. mä en tee enään niillä mitään kun ei oo levareitakaan.

Setissä oli pari uutta hyvää raitaa. Loppupuolella oli melko skitsoakin soundia..hyvässä mielessä. Biisithän vaihtuivivat totuttuun tapaan laserilla.



Juu cd:llä miksattu perinteiseen tapaan.
Joni aina mä oon tekistä digannu!
Mullakaan ei oo vinyyliä enkä viitsi ennen muuttoa ainakaan hankkiakaan.
Kato jos saisit ne jonnekin muualle viel hyvään kotiin.
Wert

Posts: 3,386

#20 • • Wert Varapalkkaliukuja

Replying to Remotion - Dirty Dance [hard/techtrance]:


---

Ens viikol tulee Kuitu nii pääsee latailee... 3Gllä ei jaksa.. Menee vaa hermot.
---


Ingen kuitu där? ;)



Has kuitu, has kuunneltu. häshäs
Hyvää tötteröä :) yello oli kyl erittäin positiivinen ylläri joka iteltäki menny täysin ohi.
tää kannattaa muidenki kyl tsekkaa :)