Uusi Suomalainen liveshow: Boneko Brothers!

68 posts, 4 pages, 44,427 views

Avatar
#1 • • Edited Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

Lue lisää osoitteesta BB-ohjelmasta:

http://www.bonekobrothers.com

ja vieraile myös foorumillamme:

http://www.forum.bonekobrothers.com

Videokuvaa voi katsoa täältä, kun livelähetys alkaa 20.2.2011:

http://www.ustream.tv/user/bonekobrothers

Soitin Timo Haaralle (boneko-hankkeen kunniasponsori):


Tässä uusin artikkeli, miten voit omalla äänelläsi vaikuttaa hampun laillistamiseen Suomessa:

Jakakaa linkkiä, tämän avulla hamppu lailliseksi: http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/59554-auta-laillistamaan-hamppu-suomessa-auta-taistelussa-jarjestaytynytta-rikollisuutta-vastaan

Itse showsta:

Hullu Suomalainen tiedemies lukittautuu asuntoonsa puoleksi vuodeksi, pistää koko kämpän täyteen kasvamaan hamppua ja aikoo syödä PELKKIÄ HAMPUNSIEMENIÄ! :)

Seuranaan hänellä on myöskin Deguja, joille rakennetaan koko asunnon kattava, maanalainen tunneliverkosto!

Internettiin tulee asunnosta videokuvaa kaikkien nähtäväksi 24 tuntia päivässä. :)

Olemme myöskin tekemässä osin tämän shown videomateriaalin pohjalta Suomalaista Robin Huudi- elokuvaa, lue aiheesta lisää täällä:

http://forum.bonekobrothers.com/vapaa-sana/suomalainen-robin-huudi-elokuva/

OHJELMA ALKOI ETUAJASSA!

Nyt kun aloitin ohjelman hieman etuajassa ja puuttuu myös muutamia tavaroita, niin alan kuitenkin pitämään nyt päiväkirjaa. Livekuvan lähetys alkaa siis suunnitellusti helmikuun 20. päivä ja silloin alkaa myös varsinaisesti hamppupaasto. :)

1. Päivä
–--

Tein barrikadit. Nyt riitti jatkuva ahdistelu ja kasvien katkominen, tämä on minun kotini! Sossu on taas sotkenut asiat niin, että menetän nyt toisen kerran asuntoni! Onneksi on vuosi kuitenkin irtisanomisaikaa, niin BB-show voidaan kuitenkin toteuttaa.

Kirjoitin tästä erillisen artikkelin:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/58621-illuminatin-vastaisku

Päivä 2.
---

Nukuin tänään pitempään, kun oli univelkaa tullut, heräsin vastan noin puolenpäivän jälkeen. Kävin suihkussa ja aamupalaksi pullaa, pullamössösukupolvea kun olen. ;) Keitin myös teetä ja nautiskelin yerba matea myös.

Myöhemmin tein kuntoilua ja pesin myös pyykkiä, tein siitä videon, mutta kamera on hieman huonossa kuvakulmassa:



Päivä 3.
---

Eilen lopetin myös tupakinpolton. Taino melkein, poltin piipusta pari kertaa. Tänään siis eka päivä kokonaan ilman. :) Keho on väsynyt, nukuin about 16 tuntia.. Mutta mieli on virkeä, heti kun poistuu verekierrosta nämä synteettiset mömmöt, mitä tupakkaan lisätään niin mieli kirkastuu todella, ainoastaan harmittaa kun tulee niin kovat vieroitusoireet niistä, että jopa sydämen toiminta häiriintyy, migreeniä ja öisin ei saa unta kun pyörii hikisenä lakanoissa.

Olen tuota tupakkaa itse kasvattanut, sitä kun polttaa niin mieli ei mene sumeaksi, tulee ainoastaan rauhallinen olo. :) Kyse ei näissä vieroitusoireissakaan ole itse tupakasta, vaan noista synteettisistä huumeista, mitä tupakan sekaan lisätään. On se kumma juttu, että tuollaisia tutkimuskemikaaleja on jopa lasten tikkareissa, mutta hamppu, joka parantaa jopa syöpää, on kielletty?

Kun heräsin, niin tein aamuverryttelyt ja keitin teetä. Oli myös nälkä heti aamusta, yleensä syön pari palaa suklaata aamuisin, mutta nyt keho ilmeisesti on alkanut poistamaan näitä myrkkyjä jo ja terve ruokahalu on heti aamusta läsnä. :) Päivällä tein tällaisen harjoitteluvideon, kannattaa kuitenkin olla todella varovainen, kun punnertaa seinää vasten pää alaspäin, että ei tipu päälleen: jos ei ole varma voimistaan, niin tämä voi murtaa jopa niskan!



Illemmalla tutkisin, saisiko ylimääräisestä kannettavan tietokoneen laturista tehtyä muuntajan vaihtovirtamoottorille. Eli pölynimurista purkamani moottori antaa vaihtovirtaa, kun sitä pyörittää: moottori on väärinpäin generaattori, saman kuin fillarissa on dynamo. Ohitin kahdella johdolla muuntajan, mikä muuntaa verkkovirran pienemmäksi: teoriassa nyt olisi pitänyt tulla tasavirtaa toisesta päästä, toiseen päähän (eli siihen päähän, mihin tulee yleensä töpseli seinästä) liitin imurin moottorin ja yritin pyörittää sitä, mutta virtaa ei tullut edes sen verran, että yksi ledi olisi palanut. Ehkä muuntajan muut osat vievät niin paljon virtaa, että pitäisi olla kierroksia enemmän, esimerkiksi liittämällä tuo moottori fillariin. Tavallisella vaihtovirtamoottorilla saa kyllä ledin palamaan ihan käsilläkin.

Käytettyjä pölynimureita saisi projektiin tosi edullisesti, joten ne ovat kokeilun arvoisia. Tässä pari kuvaa kokeilusta:

Kuva 1


Kuva 2

Istuttamani kuituhamput olivat myöskin kasvaneet rutkasti:

Kuituhamppuja matofarmi #2:ssa

Nyt väsyttää hieman, taidan kuitenkin vielä purkaa pari tasavirtamoottoria käyttämättömistä cd-asemista. :)


- Robin Huudi
---[:]
oneko rothers
Freja

Posts: 8,774

#2 • • Freja Sihteeri
Siellä ollaan ilman nettiäkin, eikö?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyra

Posts: 666

#3 • • Lyra
tästä helkkarin bonekostakin on jo sata topikkia. mä olin ihan tosissani ku sanoin et sä et tee enää uusia topikkeja, kohta lennät pihalle koko forumilta.
Avatar
#5 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

keskustelen mielelläni aiheesta, miksi BB ei kuuluisi yleisen keskustelun puolelle? :)

Silläaikaa, BB:n logokyhäelmä: bb2.jpg
Avatar
#6 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

miulla ei oo ollu tyttöystävää pariin vuoteen. Tällä hetkellä en voi edes harrastaa seksiä, enkä myönnä masturboivani yleensäkään, koska tarvitsen B12-vitamiinivarantoja tulevaan BonekoBrothers-ohjelmaan liittyvään hamppupaastoon. Joten aion tämän aikaa deittailla netissä eli noin puoli vuotta ja ohjelman päätyttyä kaikki haaremiini valitsemani naiset pääsevät tapaamaan minua livenä ja myös toisiaan. :)

En itse ole homopersoona, joskus tuli testattu tämä asia ihan käytännössä nuorempana, että pojan kanssa pussailu on sopivinta minulle kyllä ranskalaistyylisesti poskille. :) Homoja vastaan minulla ei kuitenkaan ole mitään, päinvastoin: mun mielestä homopojat on aika söpöjä. :) En siis ole vielä tarkennettuna edes BI-seksuaali. Rakkautta sekin toki on. Tässä esim. pari söpöä homopoikaa:

Matti Vanha-Kullinen ja Sauli Iilistömato Stökönen


Homopojat poseeraa kusileikkien ja lelujensa kanssa


Onkohan poliisitkin kaappihomoja ihan valan kautta, kun viihtyvät epätavallisen paljon toisten ihmisten kaapeissa? :)

Mie en pidä ylipainoisista naisista, se on mielestäni rumaa ja arvostan sitä, että pystyy juoksemaan saaliinsa kiinni. Vaikka ei söisikään lihaa, niin pitää myös pystyä juoksemaan esim. tiikereitä karkuun. Ylipainoinen ihminen on esim. 160 pitkä ja painaa yli sata kiloa. Muuten miulla ei ole silleen mitään erityisiä vaatimuksia paitsi että on rauhallinen ja mukava ihminen. :)

Olen itse ollut vegaani monta vuotta, tosin välillä syön esim. kalaa koska en halua elää pilleripurkista. En käytä dödöä enkä synteettisiä aineita muutenkaan. Paitsi mitä nyt illuminatin synteettisiä huumeita on kaupan tupakassa, mutta tämäkin riippuvuus on tulossa loppuunsa kun aloitan BB-ohjelman, niin en voi saada mistään näitä synteettisiä huumeita. Alkoholia nautin nuorempana hyvin useinkin, kylämme lempijuomaa oli pontikka ja kilju. Salmiakkipontikka eli tuttavallisemmin sampo oli myös hyvää janojuomaa. :) Nykyisellään olen tosin jättänyt juomisen, alkoholihan on kuitenkin hiivan kakkaa ja pissaa: ryyppääminen ei tee ruumille hyvää ja käytännössä se supistaa tajuntaasi eli sulkee aivosi pois päältä, toki viinien tuottama makunautinto on miellyttävä ja lasillinen viiniä päivässä on kuulemma terveellistäkin.

Tässä mun kuva, tosin nykyään on sikspäkki kun oon taas alkanut kuntoilemaan. Kuva on pari vuotta vanha:

130005928691.jpg

Lisää juttua meitsistä löytyy foorumilta "Itse tutkija" osiosta:

http://forum.bonekobrothers.com/
Avatar
#8 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

nyt kun olen yhdistänyt tässä jo Big Brotherin ja maajussille morsian-ohjelmaformaatit, niin tämä Miriamin salaisuus-ohjelma tulee myöskin kuvaan tässä vielä.

Kyse ei ole kuitenkaan siitä, että olisin oikeasti homo tai transvestiitti, kyse on aivan eri asiasta! Paljastan tämän kuitenkin vasta kun ohjelma alkaa, sillä aikaa voitte arvailla mistä on kyse.. Tämä paljastus koskee myös Kiltoja ja tulee valoittamaan hieman salamyhkäisyyttä niiden ympäriltä!

- Kiltamestari
m1kk3

Posts: 5,560

#9 • • m1kk3 no-life

Replying to Uusi Suomalainen liveshow: Boneko Brothers!:


Mie en pidä ylipainoisista naisista, se on mielestäni rumaa ja arvostan sitä, että pystyy juoksemaan saaliinsa kiinni. Vaikka ei söisikään lihaa, niin pitää myös pystyä juoksemaan esim. tiikereitä karkuun.

Sir Henri Risti

ibp57.gif

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

lopez

Posts: 1,972

#10 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Luehan nuo "aivoinfarktisi" vaikka vielä kerta kiellon päälle ja mieti aivan haudan vakavasti hakeutumista pidempiaikaiseen hoitoon.
Ei herran jumala sentään!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Avatar
#13 • • Sir Henri Risti Guest
Joo, Repe räppää epäilijät suohon, Boneko Brothers kaataa uiveloille puurot suuhun!
Avatar
#14 • • Sir Henri Risti Guest
http://forum.bonekobrothers.com/%28%29-bonekoon-liittyva-jutustelu-%28%29/uutisia-projektin-etenemisesta/


UUTISIA:

Juttelin Esko Valtaojan kanssa sähköpostitse Boneko-projektista ja kysyin myös sitten, että haluaisiko hän tukea hanketta johon hän vastasi seuraavasti:

"En kuitenkaan periaatteesta anna nimeäni mihinkään käyttöön kannattamassa, suosittelemassa tms. jotain asiaa - haluan pitää kiinni ehdottomasta puolueettomuduesta ja olla "kuulumatta" yhtään mihinkään. Tosi anarkisti siis!

Aika ei myöskään riitä mihinkään, hyvä kun joskus saisi näitä kaikkia varsinaisia omia puuhia jatkettua ja edistettyä...

Mutta seurailen mielenkiinnolla verkkosivuja!"

Harmi homma sinänsä, mutta pitäähän sitä miehellä olla periaatteita! :)

Olemme myös saaneet foorumille uuden kävijäennätyksen, aikaisemmin se oli 64: Käyttäjiä enimmillään koskaan: 73 (30.12.10 - klo:21:49)

Katseltuja sivuja on myös ollut jo 44.230 kappaletta, joten olemme todellakin "skyrocketing" :)

- Kiltamestari
Avatar
#15 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

nyt kun saimme Gamebank.fi sivustolta serverin sponsorisopimuksella, niin perustan myös tällaisen Killan. Killan opetus keskittyy aloittelijoille opettamiseen räsikintäpelien saloista, taktiikasta ja hyvän käytöksen merkityksestä kaikille mukavan peli-ilmapiirin luomisessa. :)

Aloitamme ensimmäiset koulutustilaisuudet, kun saamme tarpeeksi osanottajia. Voit ottaa meihin yhteyttä myös Quakenetissä #BonekoBrothers kanavalla.

Killassa ei ole vielä Neuvostoa.

- Kiltamestari

http://forum.bonekobrothers.com/uudet-killat/raisintapelienkilta-rpk/
Avatar
#16 • • Krankkenhakken Guest
...siis mitä?
Avatar
#17 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

tänään eka livelähetys kello 18:00 alkaen! :) Ylläripylläri luvassa.. ;)

Videokuvaa voi katsoa täältä sitten kello 6 jälkeen: http://www.ustream.tv/user/bonekobrothers

- Kiltamestari
Avatar
#19 • • Sir Henri Risti Guest
Leikkasin letin:
kupo

Posts: 455

#20 • • kupo
Mitä seuraavaksi, sä imuroimassa? Loppuuko ideat?

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?