Sekvensseri / DAW katsaus 2010

27 posts, 2 pages, 10,791 views

Funktion

Posts: 1,720

#21 • • Edited Funktion over 9000
Nyt vasta hoksasin että missäs tuolta listasta on Pro Tools? :P

Se saattaa nimittäin vallata melkosen osan sekkarimaailmasta pro studioiden ulkopuolella nyt ton uusimman version myötä, kun siitä poistuu kaikki rautavaatimukset jne.

http://www.avid.com/US/products/Pro-Tools-Software

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

C-Hill

Posts: 1,141

#23 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Replying to Sekvensseri / DAW katsaus 2010:


---
Mulla käytössä:
Logic 8, jossa kaiken näköstä VST:tä ja VSTi:tä, joista eniten käytössä varmaankin. LD Sylenth ja NI Komplete.
---


Logic ei tue Vst:tä. Eli käytössäsi on varmaankin Audio Unit Componentteja. Pilknus, mutta ei ohjata ihmisiä harhaan, sillä läheskään kaikkia Vst-plugareita ei ole saatavilla AU-muodossa


Just meinasin kysyäkkin, että mites hitossa VST:t saa muka toimimaan Logicissa...

Siis täällä on alla kans Logic 8, jossa myös x määrä AU-plugareita ja vuosien varrella kootut soundipankit... eniten tulee käytettyä Logicin omia plugareita, jotka ajaa asiansa varsin hyvin.

/offtopic
...kun vielä vain jaksais tehä musaa. No, kävin kyl taas tänäänkin tekees muutamasta breakista Apple Loopit, olin ahkera.
Funktion

Posts: 1,720

#24 • • Funktion over 9000

Replying to Sekvensseri / DAW katsaus 2010:


---
Nyt vasta hoksasin että missäs tuolta listasta on Pro Tools? :P
---

Rivillä 11.



No kato perkele.. My bad!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Lupu

Posts: 317

#25 • • Lupu Supersaha

Replying to Sekvensseri / DAW katsaus 2010:


Nyt vasta hoksasin että missäs tuolta listasta on Pro Tools? :P
---

Rivillä 11.
---


No kato perkele.. My bad!


Jäi vähän kesken toi mun postaus kun netti jotenkin pätkäs. Pro Tools 9 vaikuttaa todella hyvältä ja menee varmaan ensi vuonna hankintaan. Laiteriippumattomuus + ACD on itselle tärkeimmät.

En tosin niinkään tiedä yleistyykö PT tuon myötä. Varmaan tuolla pystyvät lähinnä pysäyttämään asiakkaiden siirtymisen Logiciin jne.
aform

Posts: 291

#27 • • Edited aform
Potentiaalisella hankintalistalla Ableton Live 9 ja Reaper 4.

Käytössäni on parhaillan vain pelkkä NI Maschine softa (ei siis varsinainen DAW)