Bootleg/Mash-up

8 posts, 1 page, 3,971 views

Biisi

Posts: 19

#1 • • Biisi
Tiedättekö te sivustoja/sivua, mistä löytäisi hyvä laatuisia bootleggejä/mash-uppeja, jossa siis on kaksi tai useampi kappale valmiiksi mixattu yhteen, joita on hyvä soittaa livenä?

Itse tiedän vain tunnetuista tuottajista Tristan Garnerin, joka julkaisee usein bootleggejä. Mutta välillä kovienkin DJ:en tracklistalta löytää matti meikäläisten tekemiä bootleggejä/mash-uppeja.

Ja jos siltä tuntuu, niin voi vaikka tähän lisätä omat bootlegit tai yksittäiset muitten tekemät tähän topicciin.
Biisi

Posts: 19

#2 • • Biisi
Tässä nyt muutama, mitä tuli mieleen

Dennis Ferrer vs System F & Laidback Luke - Super Hey Hey (Tristan Garner Bootleg)



Deadmau5 vs. Funkerman - Community Funkerman (Denzal Park Bootleg)

Jil

Posts: 682

#3 • • Jil

Replying to Bootleg/Mash-up:

Tiedättekö te sivustoja/sivua, mistä löytäisi hyvä laatuisia bootleggejä/mash-uppeja, jossa siis on kaksi tai useampi kappale valmiiksi mixattu yhteen, joita on hyvä soittaa livenä?

Itse tiedän vain tunnetuista tuottajista Tristan Garnerin, joka julkaisee usein bootleggejä. Mutta välillä kovienkin DJ:en tracklistalta löytää matti meikäläisten tekemiä bootleggejä/mash-uppeja.

Ja jos siltä tuntuu, niin voi vaikka tähän lisätä omat bootlegit tai yksittäiset muitten tekemät tähän topicciin.



Noi toimivat bootlegit on tässä skenessä niin vähissä, et välillä oikeen hävettää jo kuunnella Armininkin omia bootlegeja, koska ne ei oikeestaan tee muuta kun raiskaa originaalit..
lopez

Posts: 1,972

#4 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Sivustoja itse aiheesta en henk.koht. tunne, kun ei sen suuremmalti tarvetta ks. ole ilmaantunut, mutta kokoelmasta löytyy useampikin varsin varteenotettava genressä trance ja progressive, joista ensimmäiseksi mieleen muistuu:

MOTORCYCLE Vs. 16 Bit Lolita's:
Deep Breath Sedna (Dave Dresden's Mashup)

..Jees, hyvä ja aina yhtä ajankohtainen aihe joten palannen, kunhan lisää pläräilen.
Ja sitten vielä loppukevennys kaikille noviiseille by: Sue Teller!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

pyhimys

Posts: 622

#7 • • Edited pyhimys
Ainakin Blake Jarrel tekee tämmöisiä varsin mukiinmeneviä mashup/bootleg-versioita.



Oma suosikki mashuppien saralla on sitten Myon & Shane 54. Netistä löytää :)

Yleisesti ottaen bootleg/mashupit on oikeastaan ainoita, joita latailen "laittomasti" netistä, kun ei niitä pahemmin myynnissäkään ole. Itse koen tämän aika no harm done teoksi.
remotion

Posts: 5,283

#8 • • remotion nostatus guru

Replying to Bootleg/Mash-up:


Yleisesti ottaen bootleg/mashupit on oikeastaan ainoita, joita latailen "laittomasti" netistä, kun ei niitä pahemmin myynnissäkään ole. Itse koen tämän aika no harm done teoksi.



Jep. jos ei oo edes tarkoitettu myytäväksi niin tuskin siitä on haittaa et musa/dj diggarit sitten niitä kuuntelee. Edes joku kuuntelee.