Sellanen ehkä 60-70-luvun taitteesta oleva ohut takki, sammalen vihreä valkosin vetoketjuin ja ompelein. Vieläkin käytössä, varmaan sen takia, että toi design on suhteellisen ajaton ja istuu mun kropalle vallan mainiosti. Ostin jollaan 5mk:lla joskus vuonna '92-'93. Kyseessä ei ole niinkään mikään "wow! noin halvalla!" -löytö (takki ei varmaan ole ollut kauhean kallis alkujakaan), vaan jotenkin tosta takista tuli mulle vaan todella lemppari orastavien syksyjen ja alkukesien vaatekappale, joka tosiaan löytää itsensä mun niskaan vuosi toisensa jälkeen. :) En uskalla edes ajatella mitä teen, kun aika tosta joskus jättää. :)
Edit. Heh ja joo tosiaan "istuu mun kropalle vallan mainiosta" -> mulla ei ole samanlainen kroppa kuin vuonna '92-'93, silloin toi takki oli mulle iso, mut niin oli kaikki muutkin vaatteet, kun olin sellanen skeittari-kloppi. :)
Ehkä omalla kohdalla se olis Tori Amos: Don´t make me come to vegas (Timo on Tori mixes) white label 2€
Todella usein tulee löydettyä hyviä levyjä kirpparilta. Hietsun torilla oli kerran 300% nu energy cd eurolla, mutta omistin jo sen. Kerran löyty pihakirppikseltä takki kympillä, Knifen Marble House cd-sinkku, Jamiroquain ja Paul Van Dykin levyt parilla eurolla kappale
Kerran olen vain kirpparilta ostanut ja se oli sattumalta hietsuntorilla Jasper Pääkköseltä sellasen mäkihyppyrotsin 5€. Oli juuri Matti-elokuvan jälkeen joten asiallista läpyskääkin aiheen tiimoilta tuli heitettyä. hyvä takki ollut kaikinpuolin.
ei paljoo tuu kierreltyy noita ni ei kyl parempaa tuu mielee ku paril eurol reebokin suht bränikkä kauluspaita
ja kai se jollain vitosel ostettu olohuoneen pöytä ku veti jaloista 20cm pois ni oikeen pätevä puukapistus ku on liina päällä
Paras: valtava alkuperäinen Coca-Cola- mainoskyltti vuodelta 1958*sydän* (Tai tää on vanhojen tavaroiden liikkeestä, mut siis niinkun melkein kirpparilta)
Kauhia määrä ihania vanhoja purkkeja (karkki-, kahvi jne).
Viime kesänä löysin aidot UGG- talvikengät 5 e, ihan supermahtavat.
Vanha Coca-Cola- kori, puinen (kallis, mutta hyvässä kunnossa).
Sarviksen vanhoja muoviastioita, melkein aina kirpparoidessa löytyy jotain...
joo the passionsin vinyyli. on nimittäin niin ihana levy et huh heijaa semmosta rakkaus musaa ja hyvää, toine löytö NBA "valmentajatakki" semmosta tosi jännää kangasta, ja NIKEN ruman hieno rotsi myös.
Viis vuotta sitten jollain kuopion jättimäisellä kirpparilla olin kantamassa martelan kilta-tuoleja kassalle (väri kirkas oranssi, nahkaiset selkä- ja käsinojat, kankainen istumatyyny) maksaakseni ne ja olikohan hinta per kappale max 10 euroa. En tiedä onko se mitenkään erikoista löytää juuri tuollaisia maailmalta ja tuohon hintaan, mutta überia asiassa oli se, että kassalle ryntäsi samaan aikaan ukkeli joka oli "varannut" ne itselleen. No onneks kassa oli puolellani, minä sentään olin jaksanut roudata ne jo sylissäni ja olin vähänniinkuin enemmän "varannut" ne. Pienen "minäehdineka"-mittelön jälkeen löin rahat tiskiin ja sitä miestä harmitti niiiin....ehkä niillä on sitten jotain arvoa.
Miltein kaikki tulee ostettua kirpparilta taikka kierrätyskeskuksista :)
Viimeks löyty huonekalusta ruokapöytä ja siihen marimekon kuosilla päällystetyt tuolit, täys puuta, kotimaista ja hinta oli 150e :) Uutena ois maksanut n.700e..