Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:
huoh, taas on käynnissä himmee pacifique-kunto hypetys... Facebookis joku oliki hyvin luonnehtinu näit vuoden isoimmiks "kuka rakastaa eniten itseään"-bileiks. Ohan se kiva näyttää hyvältä ja olla hyväs kunnos mut kyl bileiden perimmäisimpän tarkotuksen pitäs olla hauskan pitäminen eikä ulkonäöst stressaaminen.. Ei tartte käydä kolmee vuot salil et voi tulla serenaa pitää hauskaa...
Mieti asiaa tältä kannalta. Yleensä ihmiset bileisiin mennessään laittaa jotkut kohtuu siistit vaatteet päälleen. Joskus ne jopa miettii, että tänään laitan "parhaat päälle". Jos ei bileisiin voi vaatteita laittaa, herää ehkä helpommin fiilis, että itse kehon pitäisi olla sen näkönen, kun ois ne "parhaat päällä". Muutenkin aika moni ihminen tuntuu ottavan stressiä siitä, kun pitäisi olla alasti 2000 ihmisen kanssa. Ainakin elleivät ole kotonaan kehossaan.
Ja tosiaan suurin osa viesteistä on ollut kyllä aika vahvasti sarkasmilla maustettuja.
edit.Ja mitä tule itse bileisiin niin on kyllä yhdet vuoden parhaat bileet suomessa ja jos bileitä kerkee hypettää vuoden niin kyllähän siinä tulee valmistauduttua niihin aikamonellakin eri tavalla.
Laasereissa kyse on monella reiviasusta ja accessorien hankinnassa. Täällä ehkä enemmän kehon kuntoon laittamisessa. Perus pointti on sama.
(ja siis itse käyn kyllä salilla ihan omista syistä. Onhan se kiva, että täällä näyttää kivalta, mutten meinaa kyllä vetää mitään super treeniä näitä varten. That i'm doing just cause i can*nauru*)