17 posts, 1 page, 8,618 views
Replying to sivusto johon jäät koukkuun...:
www.jatkoaika.com <333
---
www.jatkoaika.com <333
---
Mä en oo tuolla koukussa mihinkään muuhun paitsi siihen Salatut Elämät-threadiin
---
www.jatkoaika.com <333
---
Mä en oo tuolla koukussa mihinkään muuhun paitsi siihen Salatut Elämät-threadiin
---
---
www.jatkoaika.com <333
---
---
linkkiä !
hei, tiedät naamakirjan ja twiittauksen. Itse jäin www.2wapworld.com sivuston lumoihin. Tutustu ihmisiin. Eng kieli tarpeen.
Mainonta
Tapahtumakalenterin ja forumin lisäksi sivuilla voi mainostaa myös perinteikkäästi bannerein. Saadaksesi oman bannerisi näkymään klubitukseen, merkitse itsesi asetuksissa promoottoriksi.
Mainontaan liittyvissä kymysyksissä ota yhteyttä [email protected].
Huom! Ei yli 200 kilotavun kokoisia bannereita.
Varsinaisen mainosmyynnin hoitaa White Rabbit Oy
Klubitus käyttää kolmannen osapuolen mainosyrityksiä mainosten näyttämiseen verkkosivuston vierailijoille. Nämä yritykset saattavat käyttää käynneistäsi tässä ja muissa verkkosivustoissa saatuja tietoja (ei kuitenkaan nimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa) voidakseen näyttää sinua kiinnostavien tuotteiden ja palveluiden mainoksia. Jos haluat lisätietoja tästä käytännöstä ja tietoja vaihtoehdoista, jos haluat kieltää näiltä yrityksiltä tietojesi käytön, napsauta tätä.
http://www.dealextreme.com
Liikaa kaikkee kivaa :D Tulossa nytkin 3 pakettia tuolta. Pelottavan helppoa tilaaminen sieltä, ja kun postikulujakaan ei ole, niin liian herkästi tulee tilattua kaikkea turhaa sieltä.