E/O Säteen ja Rushin flyereitä v. 2003 taaksepäin

18 posts, 1 page, 2,985 views

anis

Posts: 2,451

#1 • • anis
Hei!
Mua on alkanut ihan älyttömästi harmittamaan, etten tajunnut keräillä ks. bileiden flyereitä aiemmin joten olisin kiinnostunut hankkimaan täydennystä flyer-kokoelmiini jos jollain sattuu olemaan ylimääräisiä. Jokusen euron voin maksaakin. Eli Säteistä mulla on ensimmäinen flyer, minkä löysin LAB-4 marraskuu 2003 ja Rushilta tais olla kaikki vuoden 2004 alusta. Eli siitä vanhempia jos löytyisi niin olisin ikionnellinen. Kiitos : ) Voin hakea Helsingin suunnalta tai maksaa postimaksut.

T: anis 050 368 2311 (tai yhteys profiiliin mielellään)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mza

Posts: 2,954

#2 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Alkaapi oleen jo keräily harvinaisuuksia.
Mullapa olis muutama vanhempi Säde/Rush-flaikku mut niistäpä en luovu.
Tosin itekki oon heränny liian myöhään noiden keräilyyn *igor*

...mut ratsastan sun topikilla ja jos jollain olis vanhoja säde/rush julisteita niin ne kiinnostais suuresti. *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#3 • • ezzy Droid-pappa
mä voin kurkkia mitä multa löytyy, siunaantunut noita kilo jos toinenkin varmaan
Jusuplussa

Posts: 1,292

#5 • • Jusuplussa UG-///
Noista vanhoista ei pysty luopuu, mut jos löytyy kaksin kappalein, niin sitten toki. Pitää yrittää muistaa tsekkaa flababoksi tos vkl. Pitäis löytyy 2001 ->
anis

Posts: 2,451

#6 • • anis
Multakin löytyy joitain uudempia useampia jos joku haluaa *hihu*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Proteus

Posts: 968

#7 • • Proteus
Moi Rakkaat!:)

Hmmm tässäpä hyvä bisnes...;) Ei vaiskaan:))

Mulla on satoja kiloja vanhoja meidän sekä muiden flyereita tallessa. Julisteita yms löytyy myös kaikista tapahtumista.

Pitäis kaiketi tehdä flyeri inventaario kotona ensin... mutta ainakin kaikista mun tapahtumista esim Säde, Domination, Inferno, Tuska UG, Torture Torstai, Graveyard Party ja Hellfire (vanha/uus) löytyy flyereita kaikille halukkaille.:)

Love Harri Xxx
Proteus

Posts: 968

#8 • • Proteus
Ai niin ja sitten vielä löytyy meidän Säde tiimin kerran järjestämän "IRONRAVER" tapahtuman flaboja... Nää taitaa olla suht harvinaisia... :)))

xxx
mza

Posts: 2,954

#10 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Flaba-kirppis *nauru*
Lyra

Posts: 666

#11 • • Lyra
loistava ajatus :D
Proteus

Posts: 968

#12 • • Proteus
Kerrassaan loistavia ideoita!!:)

Näillä pystyis korvaamaan tappioita tulevissa tapahtumissa ha ha ha:))

Xxx
Jusuplussa

Posts: 1,292

#13 • • Edited Jusuplussa UG-///
Ite olisin kiinnostunut Säteen 2001-2003 flaboista..joo kirppis pystyyn!

Sitä no more rock 'n' roll (2001 tai 2?) flabaa oon varjellu kaikin keinoin. Ne VR-makasiinibileet, missä Kevin Energy soitti.

ps. jos joltain löytyisi ylimääräinen Reactor-ignition (kaapelitehdas, 2001), niin olisin enemmän, kuin kiitollinen
Lyra

Posts: 666

#14 • • Lyra
NIMIKIRJOTUXILLA!
anqqa

Posts: 4,034

#15 • • anqqa tirehtööri
Joo älkää heitelkö flaboja menee, etenkään vanhempia (ja uudethan on vanhoja 10v päästä :D).

Suosisin jopa että skannailette niitä koneelle, tiiserinä mainittakoon että niillä on käyttöä tulevassa klabbarissa :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anis

Posts: 2,451

#16 • • anis
Up! Eikö kellään ole *uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.