---
Kuuden tunnin sijaan soitankin tänään siis "vain" kaksi ja puoli tuntia, mutta lupaan yrittää soittaa kaikki ne kuuden tunnin setin parhaat biisit tuossa 2,5 tunnissa;)
---
Kieltämättä hieman oli pettymys soittoajan kutistuminen mutta kokemus kertoo että Orkidea osaa räjäyttää tanssilattian vaikka puolessa tunnissa joten tuskin on syytä huoleen. Ja vielä kun Tremontt ja Nessi hoitelee tech- ja house-velvoitteet niin en usko että on valittamista ;)
Yhdyn sinuun.
edit: väärinkäsitysten välttämiseksi tarkoitin siis henkisesti. ;D
oli kyl huikee ilta.. himaan paluu oli vaan paskaa mut itse bileet jäätävän hyvät.. proteus jälleen kerran veti jalat alta.. palohälyytys ei haitannu menoo lisää tällästä tampereelle!!!!
Proteus anto parhaat kyydit Ja Orkidea hyvänä kakkosena, tosin sen veto soittaa Finlandia, oli ihan omaa luokkaansa! Kiitos siitä!
Sene sais kyl jotenki tehä sille asialle jotain, ettei aina tulis palohälytystä turhaan..
Mut onneks ei tällä kertaa loppunu ilta kesken..
Näitä paljon lisää tänne!!!
Kiitos ja kumarrus!!!
Kivaa oli ja sopivasti kerkes pois alta sen palohälytyksen aiheuttamasta ryysiksestä. Kiitos!
Sitte Tuipan kootut tyhmät kysymykset: Soiko jossain välissä jossain Ronald van Gelderenin Proceed? Mulla alkoi kesken iltaa soimaan päässä tuo, jota jatkui aamuun saakka :)
liisteröidäänkö tampereella muuten
kaikkien ravintoloiden lattiat...
Noup, se on vaan senssin juttu. Oli kyllä veikee, kun seisoin paikoillani ehkä 5min ja liikkeelle ei enää päässytkään. Kiroilua ja jalkojen irti repimistä, nice.
---
Miksei kukaan valita siitä karmeasta teinitungoksesta...
---
Koska kyseessä on Senssi ja se nyt on sillon ilmiselvä juttu :D
Jonkun pitäis kyl ehkä kertoa teiniystävillemme, että pipot reiveissä = not so cool.
Oikeastaan muutenkin pipo sisällä = EAST 17 = not cool at all.
Mutta that's just me.
Koska kyseessä on Senssi ja se nyt on sillon ilmiselvä juttu :D
---
Jonkun pitäis kyl ehkä kertoa teiniystävillemme, että pipot reiveissä = not so cool.
Oikeastaan muutenkin pipo sisällä = EAST 17 = not cool at all.
Mutta that's just me.
Joo, oon kyl samaa mieltä.
Eilisissä bileissä helposti yli puolet oli Senssin vakioasiakkaita. Niin eihän ne nyt sillon voi tietää mikä reiveis on cool ja mikä ei.
Oli kyl hjyvät bileet! Itte tulin mestoille 23 aikaan ja jonoo oli riittävästi :D No, siin meni se puol tuntia...Proteus soitti kyl sairaan kovan(t) setin(t)! Good work, mai mään*nauru*
Porakkaahan siel oli enmmän kuin kooveen maalilla, mut se nyt odotettavissa kun Senssistä oli kyse Sen huomasin myös että Senssi oli nostanut alkoholin hintoja, joka oli perseestä! Rahastuksen makua ilmassa*dissaa*
ekaa kertaa senssissä ja oli kyl ihan siisti mesta. paikalle ennen klo 22.30 ja silti joutu jonottaa 43 minuuttia. :o
kun pääsi sisälle baaritiskille huutamaan, musiikki aika kovalla alusta asti. luojan lykky et muisti korvatulpat. x)
orkidean setti veti kyl pään pyörälle. Sun <3 One Good Day <3 Rush <3 ja astrixilta pari loistavaa kipaletta. huh. tuli kyl tanssittua kupla ottassa, ei vaan voinu poistuu hetkeksikään. =) ihan hyvin mun mielestä mahtu tanssimaan.
harvinaisen ystävällistä ja mukavaa porukkaa, lukuunottamatta sit yhtä 18-vuotissynttäreitä viettävää sankaria joka meinas vetää minuu turpaan kun en tarjonnu sille lonkeroa. :D ja sit se kuka meni painaa sit palohälytysnappia.
kello 03 (muistaakseni) tuli se palohälytys, ja lähin sit pois, tosin musiikki oli niin koval sil toisel puolel et tulpat päässäkin alko tuntumaan et jos vaikka lähtis. ihan sopivaan aikaan kuitenkin.
kivaa oli ja tulen kyl uudestaan senssiin. kiitos kaikille. :)
+muovituopit
+mun mielestä dj lavan pitäs aina olla noin ylhäällä ettei sinne pääse kukaan hipelöimään mikseriä
+valot
+ihmiset ja poket oli kyl hyvällä asenteella liikenteessä