Mun 6-vuoden musiikkityöt yhdessä paketissa, 4free

3 posts, 1 page, 1,671 views

Avatar
#1 • • Sir Henri Risti Guest
Tervehdys,

meitsi on tässä tehnyt musaa koneella 13-vuotiaasta lähtien ja nyt kun ikä lähentelee kohta jo kolmeakymmentä niin sitä on tullut opittua kaikenlaista, olen esim. keksinyt kokonaan uuden konemusiikin aligenren, kabinetin. Myöskin olen paljon muuta tehnyt internetissä, kaikenlaista maailmanparannusta ja puhunut myös lähes blogimaiseen tyylin tunteistani maailman tilasta, mikä tuntui hermostuttavan monia ihmisiä ja monet ihmiset myös kyseenalaistivat kunniani ja tarkoitusperäni.

Siksi olne nyt julkistanut kaikki musiikkiteokseni kuudelta vuodelta, koska haluan todella jakaa tietoa enkä halua näistä kappaleista mitään massia, vaan pikemminkin jakaa nämä löytämäni melodiat ja ideat koko maailman kanssa, joten jos käytät fruity loopsia tai reasonia niin tässä tiedostossa on yli 200 musiikkiteostani joita voi muokata ja tehdä eteenpäin jos haluaa:

http://www.4shared.com/file/qvBENZm1/SirHenriRisti.html
Avatar
#2 • • Sir Henri Risti Guest
Uutta kabinettia:
Avatar
#3 • • Sir Henri Risti Guest
Yo, I played with FM and LFO:s and this happened. Also, I was in a party one day and there was this hood in the kitchen I wanted to record, lol.. x)