Pasik - Psycozy3 (live dj mix) [psy/goatrance]

15 posts, 1 page, 8,782 views

pasik

Posts: 174

#1 • • Edited pasik
Niin siinä vaan kävi että tämäkin päivä piti nähdä.. monta vuotta olen onnistunut välttelemään miksauksen laittamista julkisesti jakoon :) viimeksi oli lähellä vuonna 2006, mutta sillon kuitenkin onnistuin lopulta välttämään.. nyt sitten lipesi ja tässä on livenauhoitus Psycozy 3 bileistä helmikuulta 2010 (Ilokivi/Jyväskylä).

Musa on melodista trancea, pääasiassa liikutaan "Goatrance" genren tietämillä ja seassa myös Full-on psytranceksi luokiteltavaa. Tyyli vaihtelee eri suuntiin tanssilattian meininkien mukaan. Biisit on pääasiassa muutaman viime vuoden ajalta.

Teknisesti en ole kovin tyytyväinen tähän, tuli käytettyä mm. eq:ta liikaa, osittain varmaan siksi että soitin ko. mikserillä ensimmäistä kertaa, ja bile/pa-volumeilla tuli varottua hieman liikaa. Ja onhan siellä kaikkea muutakin säätöä seassa. Noh selittelyt sikseen, bileissä oli tanssilattialla kovat reivit käynnissä, toivottavasti uppoaa myös näin jälkikäteen :)

Kertokaahan mille kuulostaa.

acid, psy, trance

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
glxblt

Posts: 109

#2 • • glxblt neuronörtti
kuuntelematta paskaa
pasik

Posts: 174

#3 • • pasik
Oikea asenne! :D
bzr

Posts: 174

#5 • • bzr
kuunneltuna... aika loistava biisei... ps. tracklist ois kiva *joo*
thomas

Posts: 5,618

#6 • • thomas
Kuuntelen ensin ja kehun sitten
sale

Posts: 1,235

#8 • • sale
Ohhoh. Nyt se tapahtui :D Pitääpäs kuunnella kun ei paikan päälläkään tullut oltua..
thomas

Posts: 5,618

#10 • • thomas
olihan se, sitä itteään
SamHard

Posts: 2,098

#11 • • SamHard
Milläs softilla tee soundia? Hyvänkuuloinen livesetti! Ps. jos tämä on miksaus/mixtape/djsetti, niin ota toi live termi pois.
pasik

Posts: 174

#12 • • pasik

Replying to Pasik - Psycozy3 (live dj mix) [psy/goatrance]:

Milläs softilla tee soundia? Hyvänkuuloinen livesetti! Ps. jos tämä on miksaus/mixtape/djsetti, niin ota toi live termi pois.



Joo taisi tulla vähän harhaanjohtava nimi.. kyseessä on siis nimenomaan dj-setti, soitettu "livenä" bileissä, eikä perinteinen kotona tehty miksaus. En siis itse tee musiikkia ollenkaan :)
SamHard

Posts: 2,098

#13 • • SamHard

Replying to Pasik - Psycozy3 (live dj mix) [psy/goatrance]:


---
Milläs softilla tee soundia? Hyvänkuuloinen livesetti! Ps. jos tämä on miksaus/mixtape/djsetti, niin ota toi live termi pois.
---


Joo taisi tulla vähän harhaanjohtava nimi.. kyseessä on siis nimenomaan dj-setti, soitettu "livenä" bileissä, eikä perinteinen kotona tehty miksaus. En siis itse tee musiikkia ollenkaan :)



OK. Oli huono päivä ja tartuin pieneen yksityiskohtaan:)
sapeli

Posts: 11,768

#14 • • sapeli jokukukamikä?
Hei, täähän on oikein hauskaa ja energistä, yksi parhaista psykeseteistä mitä olen kuunnellut! *aplodit*

Tämä jää koneelle piiiiitkäksi aikaa! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pasik

Posts: 174

#15 • • pasik

Replying to Pasik - Psycozy3 (live dj mix) [psy/goatrance]:

Hei, täähän on oikein hauskaa ja energistä, yksi parhaista psykeseteistä mitä olen kuunnellut! *aplodit*

Tämä jää koneelle piiiiitkäksi aikaa! *plur*



Kiva :)

Pitänee tehdä jossain välissä ihan oikeakin miksaus-miksaus..